Κεφάλαιο 52

158 21 39
                                    

- Μπες μέσα γρήγορα!

Η φωνή του Άγγελου ηχεί στα αυτιά της Δανάης σαν πυροβολισμός, που την αφυπνίζει από τον ξαφνικό δισταγμό που έκανε προς στιγμή τις κινήσεις της νωθρές. Κάθεται στην θέση του συνοδηγού και πριν καλά καλά κλείσει την πόρτα, ο άντρας βάζει μπροστά το αμάξι και απομακρύνεται με ταχύτητα από το σημείο.

Για κάποια λεπτά - θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι δευτερόλεπτα, αλλά ο χρόνος έχει αποκτήσει απολύτως σχετική έννοια - , οι δυο επιβάτες δεν ανταλλάσσουν ούτε ματιά, δεν αρθρώνουν ούτε λέξη. Ο Άγγελος είναι απορροφημένος από την οδήγηση, προσπαθώντας να φύγει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, χωρίς να προκαλέσει, ωστόσο, κάποιο ατύχημα, ενώ συχνά το βλέμμα του πέφτει στον καθρέφτη, καθώς η έγνοια του είναι μήπως οι αστυνομικοί είναι στο κατόπι τους.

Η Δανάη, από την άλλη, προσπαθεί να αφομοιώσει τις εξελίξεις που, για ακόμα μια φορά, ακολουθούν ιλιγγιώδη ρυθμό και ξεπερνούν την δική της φαντασία. Δεν έχει περάσει πολλή ώρα από τότε που καθόταν στο αστυνομικό τμήμα, νομίζοντας ότι δεν μπορεί πλέον να ελπίζει στην βοήθεια του Άγγελου. Την μια στιγμή, κοιτούσε την όμορφη Ιταλίδα που είχε μπει στα γραφεία, και ξαφνικά βρέθηκε θεατής μιας ταχύτατης εισβολής του συνεπιβάτη της στο τμήμα, ο οποίος κατάφερε με αυτή την κίνηση να την βγάλει από την δύσκολη θέση. Ευτυχώς που, παρόλο που έπεσαν κάποιοι πυροβολισμοί, η υπόθεση έληξε αναίμακτα. Και μέσα σ' όλα αυτά, τα λόγια του Σάλβο, που ήθελε δήθεν να την βοηθήσει και να την προστατέψει.

Ο τρόπος που αναγκαστικά πέρασε από την παιδική ηλικία σε μια απότομη ενηλικίωση χάριζαν στην κοπέλα μια αμυντική στάση απέναντι σε κάθε νέο πρόσωπο. Από το μεγάλο κακό που βρήκε την ίδια και την οικογένειά της, είχε τουλάχιστον αποκομίσει μια φυσική άμυνα που την προστάτεψε από πολλές κακοτοπιές. Πώς στάθηκε τόσο ηλίθια, πώς έριξε τις άμυνες της με βλακώδη ευκολία; Πώς άφησε ένα άγνωστο άτομο να μπει στον προσωπικό της χώρο, τον εμπιστεύτηκε...; Επέτρεψε στον εαυτό της να φλερτάρει μαζί του, να ξεχάσει την εγρήγορση που όφειλε να διατηρεί... Κι αυτός, όχι μόνο δεν ήταν ο ονειροπόλος φωτογράφος με την ρομαντική διάθεση, αλλά... Η συνειδητοποίηση την χτυπάει σαν κεραυνός.

- Μπάτσος, λέει με βροντερή φωνή χρωματισμένη από έκδηλη αηδία.

Στο άκουσμα της μοναδικής αυτής λέξης που σκίζει την σιωπή μέσα στο αυτοκίνητο, ο Άγγελος αισθάνεται να τον διαπερνάει ένα ρίγος. Αυτομάτως, στρέφει το κεφάλι του ξαφνιασμένος προς την μεριά της Δανάης και την κοιτάζει ερωτηματικά.

Φύλακας ΆγγελοςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang