Η Δανάη παρακολουθεί την στιχομυθία ανάμεσα στον Άγγελο και τον Σάλβο ενώ βρίσκεται στην αγκαλιά του δεύτερου που φροντίζει να την κρατάει σφικτά, δίχως να της αφήνει περιθώρια να κάνει την οποιαδήποτε κίνηση. Η συνειδητοποίηση ότι οι δυο τους γνωρίζονται και, κυρίως, η ψυχρή υπολογιστική συμπεριφορά του Σάλβο έχει πέσει πάνω της σαν ένας κουβάς γεμάτος παγωμένο νερό. Ακόμα και αν ο Ιταλός δεν την έσφιγγε σαν μέγγενη, η κοπέλα δεν θα μπορούσε να κουνηθεί, αποσβολωμένη από την αποκάλυψη της σκοτεινής πλευράς του ανθρώπου που την συντρόφευε το τελευταίο διάστημα. Η κίνησή του να προστατέψει τον εαυτό του καλύπτοντας το σώμα του πίσω από το δικό της δεν αφήνει καμιά αμφιβολία για τον πραγματικό ρόλο του Σάλβο στην ζωή της, ενώ και ο τρόπος που μιλάει είναι διαφορετικός.
Όσο αυτές οι σκέψεις έχουν στήσει τρελό χορό μέσα στο κεφάλι της, οι δυο άντρες εξακολουθούν να μιλάνε, αλλά η Δανάη αδυνατεί να τους παρακολουθήσει. Βλέπει το στόμα του Άγγελου να ανοιγοκλείνει, αισθάνεται την ανάσα του Σάλβο στο αυτί της, καθώς και εκείνος πρέπει να απαντάει, αλλά έχει πάψει να ακούει τι λένε. Το σοκ των εξελίξεων είναι τόσο μεγάλο που την έχει καταρρακώσει. Παρά την δυσάρεστη αυτή έκπληξη, ωστόσο, αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη στην σκηνή που εκτυλίσσεται. Κοιτάει έντονα τον Άγγελο στα μάτια, ελπίζοντας να τον κάνει να καταλάβει ότι έχει επανέλθει στην πραγματικότητα και ότι μπορεί να βασιστεί στην συνεργασία της, προκειμένου να ξεφύγουν από την δεινή θέση στην οποία βρίσκονται.
- Μην ανησυχείς, κοριτσάκι! της ψιθυρίζει ο Ιταλός ξαφνικά, σαν να κατάλαβε μόλις ότι την κρατάει στα χέρια του. Σε λίγο, θα ξεμπερδέψουμε με αυτόν και θα είσαι μαζί μου ασφαλής. Ηρέμησε εσύ και θα τα κανονίσω όλα εγώ, όπως μου ζήτησες. Έχε μου εμπιστοσύνη...
Τώρα, μάλιστα! Αν έλεγες αυτά τα λόγια χωρίς να με χρησιμοποιείς ως ασπίδα, ίσως και να σε πίστευα... Η Δανάη αφήνει το σώμα της να χαλαρώσει ελαφρώς, ίσα για να στείλει το λάθος μήνυμα στον άντρα που την σφίγγει, ώσπου κάνει μια απότομη κίνηση με το πόδι της προς τα πίσω, χτυπώντας τον Ιταλό ανάμεσα στα πόδια. Ταυτοχρόνως, εκμεταλλεύεται τον αιφνιδιασμό και ξεφεύγει από την αγκαλιά του, ρίχνοντας το σώμα της προς τα κάτω και αριστερά, μακριά από το πεδίο βολής του, ευχόμενη να αξιοποιήσει ο Άγγελος την ευκαιρία και να εξουδετερώσει τον Σάλβο.
Όλα λειτουργούν στην εντέλεια, σαν να επρόκειτο για μια προβαρισμένη συνεργασία ανάμεσα στην Δανάη και τον Άγγελο. Ο δεύτερος πυροβολεί προς την μεριά του Ιταλού, ενώ πλησιάζει με γρήγορες κινήσεις την κοπέλα, την τραβάει κοντά του, μπαίνοντας μπροστά της, ώστε να αποφύγει ενδεχόμενο τυχαίο τραυματισμό της από τα πυρά του Σάλβο. Εν τω μεταξύ, η φασαρία που έχουν προκαλέσει τα όπλα έχει τραβήξει την προσοχή των υπαλλήλων και των ενοίκων του ξενοδοχείου. Ο Άγγελος δεν χάνει χρόνο. Εξακολουθώντας να πυροβολεί προς την μεριά του Σάλβο, παρασέρνει την Δανάη προς το αυτοκίνητό τους, ανοίγει με απίστευτη ταχύτητα την πόρτα του συνοδηγού και την σπρώχνει μέσα. Στην συνέχεια, παίρνει την θέση του πίσω από το τιμόνι, βάζει γρήγορα μπροστά και φεύγει από το μέρος, ενώ ρίχνει ματιές στον καθρέφτη, για να βεβαιωθεί ότι δεν τους ακολουθεί κανείς.
KAMU SEDANG MEMBACA
Φύλακας Άγγελος
PertualanganΜπορείς να κρυφτείς από το παρελθόν σου. Μπορείς ακόμα και να τρέξεις μακριά από αυτό. Αλλά ποτέ δεν θα μπορέσεις να ξεφύγεις...