Prolog

103 3 0
                                    


Jsem Marie Černá a je mi 23. Každý mě zná ale jako Mery. Takhle jsem měla původně být na výšce a dělat to co mě bavilo ale musela jsem se toho vzdát.
Důvod?
Před lety jsem se zamilovala do Adama Brejchy. Doteď jsme spolu. Byl to krásný vztah ale rodina se se mnou přestala bavit. Důvodem je, že Adam je hokejista. To by nebyl problém ale je hokejista druhého týmu než brácha Ondra. Pohádali jsme se a ja blbá zůstala s Adamem. Blbá? K tomu se dostaneme. Po roce jsem otěhotněla a máme spolu chlapečka Samíka. Má příjmení po mně, protože Adam ho nechtěl. Chtěla jsem odejít ale začal mi vyhrožovat a později i mlátit. Samík je od mala ve strachu. Vím, že jsem ta nehorší matka. Skoro jsem o něj kvůli Adamovi přišla!
Teď se ale námi prezentuje jako ideál všech. Je mi z toho špatně. Nemůžu nikam sama chodit, nemám kamošky, rodinu a nemůžu ani do práce. Pokud to poruším.... Malý se o mě bojí. Ale Adama ještě víc.

Jmenuju se David Hofbauer. Je mi 26 a jsem profesionální hokejista. Hokej dělám od mala a od 20 profesionálně. Miluju to.
Z rodiny mám oba rodiče, kteří mě maximálně podporují. Jen mají narážky na vnoučata. Klidně v budoucnu ale rozhodně ne teď. A navíc každá co mě chce, tak mě chce kvůli jménu a ne mně jako takovému. Takže nemám žádnou. Jen někdy, když už fakt potřebuju tak si najdu nějakou na noc. Naposledy to bylo ale před.... 4 měsíci?
Co se týče mého týmu, tak je naprosto úžasný. S klukama tvoříme skvělou partu. Můj nejlepší kámoš, skoro jako brácha, je Ondřej Černý. Známe se dlouho. A taky znám jeho sestru Mery. Kdysi jsem s ní hodil řeč ale odkdy je s mým rivalem a má s ním dítě, tak ani náhodou.







PleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat