Kırmızı Elbise

440 9 23
                                    

Yazar'dan

Murat hâlâ kardeşinin orda ne işi olduğunu anlamamıştı orda ne işi vardı ne yapıyordu orda hatta bir soru daha vardı aklında Yiğit ile ne konuşuyordu

Murat kafasındaki soruları bir kenarı bırakıp Yiğite sarıldı onu özlemişti uzun bir süredir görüşmemişlerdi en son konuştuklarında ise pek güzel bir konuşma olmamıştı hatırlarsanız

Efes Yağız ile konuşuyordu Yiğit sanki hiçbirşey olmamış gibi davranıyordu acaba bu yaşananlar saçma bir rüya mıydı aslında hiçbirşey olmamış mıydı Yiğit eski haline dönmüştü tabiki kimse onun hemen toplanmasını beklemiyordu ama Murat ile Efes onu heryerde ararken onun burada Yağız ile birlikte olması ayrıca sanki normal bir günmüş gibi davranması tuhaf değil miydi (ne zaman kendi bakış açımdan yazsam rüya olabilir mi diyorum acaba bu bir spoiler mı?)

O binadan çıktıklarında etrafta polisler vardı aynı eskiden olduğu gibi Yiğit korkuyor Yağız ise gergindi eskiye dönmüştü ikiside aynı şeyleri birdaha yaşıyorlardı şuan

Murat onlara baktığında küçük çocuklara benzeyen iki kişi gördü Yiğit ve Yağız birbirine benzeyen iki gençti aynı şeyleri yaşamış olmasalar bile benzer şeyler yaşamışlardı tabiki Yağız bunu atlatmış Yiğit gibi uyuşturucuya bağlı kalmamıştı kullanmıştı belki ama bağımlı olmadan kurtarmışlardı onu bu illetten

Peki ya Yiğit ona ne olmuştu küçük dostu gitmişti sadece kardeşleri kalmıştı yanında sorunlu bir çocuk olarak büyümüş atılmadığı okul kalmamıştı belkide o zamanlar arkadaşı yanında olsa böyle olmazdı belkide bir hata yapmışlardı o binadan o çocuğu alarak (Yiğit'in geçmişini kaba taslak biliyorsunuz burada bahsettiğim evden kaçtığında sığındığı yer ve orda tanıştığı çocuk)

O çocuğu ordan kim kurtarmıştı hiç düşündünüz mü?

Yiğit'i küçük dostundan ayıran kimdi?

Peki ya o çocuğu aldıklarında hiç düşünmediler mi başka bir çocuğunda orda olabileceğini?

Veya o çocuk onlara Yiğit'i anlatmadı mı?

Kimsenin bilmediği sorular vardı kimsenin cevap vermeyeceğini sorular peki bu soruların cevabını kim biliyordu bu soruları sorsalar kim verebilirdi cevabını (Yazar ve Y.... acaba kim)

Polisler onların yanına gelirken Yiğit geri geri adımlıyordu Yağız ise Yiğit'i yanına çekti ve gitmesini engelledi

İkisi arasında ne vardı nasıl bu kadar yakın olmuşlardı 1 günde bir gün bile sürmemişti belkide (her hafta yeni bölüm atmaya karar verdim umarım atabilirim)

Murat'tan

Nasıl bir durumda olduğumuzu ben bile anlamış değildim Yiğit ile Yağız nerden tanışıyorlardı onu bile bilmiyordum

Polisler yanımıza yaklaşırken bende cebimdeki cüzdanımı çıkardım "bizimle geliyorsunuz" cüzdanımı açıp asker kimliğimi gösterdim (böyle bir kimlik var bilmiyorum siz var olarak kabul edin)

Polis kimliği alıp inceledi geri verip selam verdi "kusura bakmayın gidebilirsiniz" kafamı sallayıp sorun olmadığını söyledim (Polis abim kb)

Efes motorunu orda bırakıp arabama bindi Yağız ön koltuğa oturmak istemeyip arkaya oturmuştu Yiğit'te onun yanına oturmuştu Efes ne kadar Yiğit'in yanına oturmak istesede mecburen benim yanıma oturmuştu (ah be Efesim)

Asker YariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin