Wróciłam z sklepu i od razu zaczęłam rozpakowywać zakupy do odpowiednich szafek oraz półek, zaczynając od makaronów kończąc na jakiś płatkach i innych takich. Zostawiłam tylko produkty potrzebne mi do zrobienia śniadania, w postawiłam na tosty francuskie.
Gdy już skończyłam jeść śniadanie, usłyszałam głośna muzykę z mieszkania na przeciwko, nie ukrywam że mnie to trochę zirytowało, ponieważ chciałam sobie na spokojnie posiedzieć w swoim mieszkaniu, wstałam więc z kanapy i poszłam zapukać do mieszkania na przeciwko. Otworzył mi jakiś chłopak, którego nie znałam założyłam że to jakiś znajomy Patryka więc się zapytałam:
-Hej, jest może, Patryk, w środku? -zapytałam chłopaka odrobinę się bojąc, nie znałam go więc cóż mi się dziewic.
-eee tak jest. PATRYK CHODŹ TU!!! - zdziwiłam się ta reakcja ale uznałam że jeśli Patryk przyjdzie to spoko.
-Co się dzieje, stary? - Usłyszałam głos przyjaciela.
- Ta dziewczyna kazała mi ciebie zawołać, więc to zrobiłem. Tak szczerze kim ona jest? - Powiedział i odszedł spowrotem w głąb domu.
- O hej Werka, co byś chciała? - zapytał się chłopak a ja podniosłam brew.
- A skąd wiesz że bym coś chciała? -zapytałam trochę arogancko.
- Bo pewnie bez powodu tu nie przychodzisz.
- No nie. Chciałabym żebyście ściszyli tą muzykę. -powiedziałam bardzo miło i się uśmiechnęłam.
- Oki ściszymy, jeśli to tak bardzo przeszkadza księżniczko - spojrzałam na niego spode łba na słowo księżniczko.
- Okej pa
- Pa
Było widać że jest nie do końca trzeźwy ale miejmy nadzieję że już ściszy tą muzykę teraz tylko na tym mi zależało, na ciszy i spokoju.
Wróciłam do rozpakowywania się, skończyłam około godziny 18:18 lustrzana godzina ciekawe co mi przyniesie. Poszłam zrobić kolację gdy kochany sąsiad Patryk postanowił znowu włączyć głośno muzykę.
Więc żeby już z nim nie gadać bo nie wiem w jakim stanie jest to wzięłam słuchawki i włączyłam sobie muzykę i zaczęłam przeglądać, moje torebki.
I znalazłam moje stare zdjęcie z moim najlepszym przyjacielem Patrykiem nie mamy już ze sobą kontaktu, ponieważ gdy miałam 12 lat a on 15 wyprowadził się do Krakowa i nie utrzymaliśmy kontaktu do dziś bo zmienił numer i ig.
Postanowiłam się położyć by sobie odpocząć...
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Hejka wydaje mi się że trochę tem rodzial się nie kleji ale no cóż jakby kto kto to czyta bo znalazł zagłosował było by mi bardzo miło🫣💚👍MAŁEGO DNIA/WIECZORU 💚💚💚💚💕
Słowa bez notatki 234
Słowa z notatką 280
CZYTASZ
Ideał ||QRY|| [BARDZO WOLNA KOREKTA]
FanfictionNazywasz się Weronika Lennox i masz 21 lat, miałaś bardzo trudne dzieciństwo, ale była osoba ktora bardzo ci pomagała. Mowa tu oczywiście o Patryku. Okładkę robiła @Qrysfan 10.12.2023- 33 miejsce #qry 10.12.2023- 222 osoby zobaczyły 20.12.2023- 359...