Pov WeronikaRano, gdy się obudziłam i byłam wtulona w Patryka. Trochę się wystraszyłam, bo nie wiedziałam, co on tu robi, ale po chwili zdałam sobie sprawę, że zapewne został na noc. Próbując nie obudzić chłopaka wysłać z łóżka do łazienki, by się ubrać.
Jak już skończyłam, poszłam do kuchni, by zrobić śniadanie dla mnie i chłopaka alejami się okazało, on już się tym zajął.-Hej jak się spało?
-Dobrze a tobie? -zapytałam a rozmowa była coraz bardziej niezręczna
-Dobrze a tak ogólnie to pewnie zapytasz, co ja tu robię.
-No właśnie co ty tu robisz?
-No to wczoraj jak oglądaliśmy film, to usnęłaś, na mnie to zaniosłem, cię do twojego pokoju zamknąłem drzwi do mieszkania i położyłem się obok ciebie — powiedział Patryk na jednym wdechu
-To już wszystko wyjaśnia
-Widzisz, a i chciałem zapytać cię o coś.
-O co?
-Czy chciałabyś poznać moich przyjaciół takich jak Julita, Bartek lub Przemek?
-Hmmm... Musiałambym się zastanowić, ale raczej tak.- powiedziałam, radośnie zasiadając do stołu, by zjeść śniadanie.Gdy już zjedliśmy śniadanie i poszłam sprzątać, a Patryk poszedł do siebie. Po jakiejś pół godzinie postanowiłam wyjść do sklepu ze względu, że była sobota a jutro jest niedziela niehandlowa. Poszłam do biedronki i zaczęłam brać to, co mam na liście zakupów.
Po skończonych zakupach wróciłam do domu i zrobiłam obiad. Jak jadłam, postanowiłam, przeglądać tik toka aż nagle przyszła mi wiadomość.
Patryk
Hej to ja Patryk to jak zastanowiłaś się nad moja propozycjąTo był Patryk, ale był już nie aktywny, ale i tak odpisałam.
Weronika
Hej jeszcze nie.Gdy odpisałam, zrobił się aktywny i po minucie odpisał i nasza konwersacja już się nie zatrzymywała.
Patryk
To napisz mi jak będziesz wiedziała
A i dodaj mnie do znajomychWeronika
Oki a tak ogólnie co tam u ciebiePatryk
Umnie dobrze a u ciebie bo si3 nie odzywaszWeronika
Jak mam się odzywać jak my nawet że sobą nie piszemy xdPatryk
No dobra ja muszę lecieć bo mnie wołają pamietaj że masz mi napisać chce odpowiedź do końca dnia.
NarkaWeronika
Pa
Gdy już Zjadłam Obiad to poszłam wkładać naczynia do zmywarki i posprzątać w mieszkaniu. Podczas sprzątania włączyłam muzykę i zastanawiałam nad propozycją Patryka. Gdy już posprzątałam, była godzina 20 wić poszłam się w kąpać i położyłam się do łóżka. Miałam iść już spać, ale ktoś do mnie napisał.
Patryk
To wiesz jużWeronika
Tak już wiem i chce poznać twoich przyjaciółPatryk
To super jutro możemy się spotkać w kawiarniWeronika
Oki spoko dobra ja kończę bo musze iść spać bo zmęczona jestem
Dobranoc💚💚Patryk
Dobranoc❤️❤️♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎
Hej oglnto rozdzial taki do dupy ponieważ ma. Dużo nauki i tak dalej i to jest jest wyowka bo am jeszcze 4 sprawdziany w tygodniu. Mam nadzieję że macie lepiej. Miłego czytania💚💚
Miłego dnia/nocy💚💚Słowa bez notatki 429
Słowa z notatką 513
CZYTASZ
Ideał ||QRY|| [BARDZO WOLNA KOREKTA]
FanfictionNazywasz się Weronika Lennox i masz 21 lat, miałaś bardzo trudne dzieciństwo, ale była osoba ktora bardzo ci pomagała. Mowa tu oczywiście o Patryku. Okładkę robiła @Qrysfan 10.12.2023- 33 miejsce #qry 10.12.2023- 222 osoby zobaczyły 20.12.2023- 359...