Rano obudziłam mnie dzwoniący telefon gdy spojrzałam na ekran wyświetla się Patryk więc odebrałam.
-Hej Weronika rozmawiałem z moimi przyjaciółmi i powiedzieli że mogą się dzisiaj spotkać
- To super gdzie i o której?
- Na rynku obok kawiarni wyślij ci adres a I około godziny 14.
- Spoko mi pasuje to wyślij mi adres i widzimy się pa pa.
- no to narka
Po rozmowie z Patrykiem poszłam zrobić sobie śniadanie. Ze względu że była godzina 9³⁰ to postanowiłam sobie obejrzeć serial. Gdy obejrzałam 5 odcinków serialu była już godzina 13²⁰ a o 14 mam się spotkać ze znajomymi Patryka. Poszłam szybko się ubrać i umyć zrobić makijaż gdy wychodziłam z domu była już 14³⁰. Gdy już dotarłam na miejsce był lekko zdenerwowany Patryk bo spóźniłam się o pół godziny.
- Hej...
- Hej gdzieś ty była!!- krzyknął na mnie Patryk.
- Nie krzycz na nią- powiedziała jakaś dziewczyna- Hejka Julita jestem przyjaciółka Patryka.
- Hej Weronika. Sorry Patryk ale oglądałam serial I trochę straciłam poczucie czas.
- Ta jasne- powiedział chłopak obojętnie.
Gdy każdy się już przedstawił czyli Bartek Kubicki, Julita I Przemek poszliśmy do kawiarni na kawę. Patryk się do ciebie nie odzywał przez co byłaś smutna więc gadałam tylko z innymi I tak minęło was kilka godzin. Była już godzina 17 więc postanowiłaś wracać do domu pieszo ponieważ twój samochód jest w naprawie I mieszkasz bardzo blisko rynku. Gdy wróciłaś do domu postanowiłaś poszukać jakieś pracy ponieważ niedługo skończą ci się oszczędności myślałaś żeby zostać fotografka ale nie masz ukończonych żadnych studiów a wiadomo bez wykształcenia nigdzie cię cię przyjmą. Jedyne co pozostało ci iść na kasę do jakiegoś sklepu...
Postanowiłaś o tym pomyśleć rano wiec zrobiłaś kolację wróciłaś do serialu i o godzinie 23 poszłaś spać.Rano obudziła cię kłótnia w mieszkaniu Patryka postanowiła to zignorować ponieważ nie za bardzo cię to obchodziło ponieważ wczoraj nie raczył się odezwać do ciebie słowem. Gdy zrobiłaś śniadanie dostałaś wiadomość. Była ona od Julity.
Julita
Hej. Widziałam na Instagramie że szukasz pracy i chciałam bym się zapytać czy byś mi chciała porobić zdjęcia i paru innym ludziom z ganzie też?
Chwile zastanawiałam się nad propozycja Julity ale w końcu się zgodziłam
Weronika
Hej jasne tylko szukam stałej oferty pracy bo inaczej będę musiała wrócić do domu rodzinnego a tego bardzo nie chce🫤
Julita
Spoko zaraz dodam cię na grupkę żebyśmy mogli wszyscy wszystko ustalić
Gdy czekałam aż Julita doda mnie na grupę myślałam nad jej propozycja niby fajnie bo zawsze chciałam być fotografką ale jednak nie mam żadnego wykształcenia
FOTKI📸
Julita stworzyła grupę
Julita dodała Weronika Lennox
Julita dodała Bartek Kubicki
Julita dodała Wiktoria Bochniak
Julita dodała Oliwer Kałuży
Julita dodała Patryk Baran
Julita dodała Faustyna Fugińska
Julita dodała Hanna Puchalska
CZYTASZ
Ideał ||QRY|| [BARDZO WOLNA KOREKTA]
FanfictionNazywasz się Weronika Lennox i masz 21 lat, miałaś bardzo trudne dzieciństwo, ale była osoba ktora bardzo ci pomagała. Mowa tu oczywiście o Patryku. Okładkę robiła @Qrysfan 10.12.2023- 33 miejsce #qry 10.12.2023- 222 osoby zobaczyły 20.12.2023- 359...