Rozdział 39- Impreza part 2

82 8 0
                                    

Wygląda na to ze mnie nie zauwazyli, wiec powiedziałam Lenie ze idziemy do takich moich znajomych. Podeszlismy do Bartka i Świerzego.

- Hejka chłopaki! Chce wam przedstawic moja przyjacolke Lene . 

- H-hej- Lena wyfaje sie bc bardzo ni smiała osoba.  Ale jaak nas na pocatku poznała była bardzo wesoła. DZIWNEEE...

- HEJ!!! Jestem Świerzy.

- A ja Bartek Kubicki. Werka mozemy isc na bok.?- zapytał sie mnie Bartek.

- Tak jasne.

- Dobra jedno zasadnicze pytanie. czy ty PAtryk sie pogodzilsicie?- WOW czegos takiego sie nie spodziewałam .

- Tak a co sie stało?

- Nic nie chce by ktos cie zranił... Jesteś dla mnie jak siostra.

- A ty dla mnie jak brat. Przytulas?

Bartek automatycznie mnie przytulił. Tak naprawde Bartek od samego poznania mnie wspiera, od samego poczastku byl dla mnie jak brat ktorego nigdy nie miałam. Tak samo Świerzy.Kocham ich jak braci.

POV Qry

Siedzaiłem i gadałem sobie Julitą i wyasnilismy sobie. Że ja kocham Weronikę i że to sie nigdy nie zmieni. Gdy szedłem z nią pogadac zoaabzcyłem  jak przytula sie z Kubickim. Nie ruzylo mnie to bardzo wkoncu jest dla niej jak brat. Postanowiłem im nie przeszkadac nich pgadają, ale za to zobaczyłem ze Lena stoi sama podeszłem do niej.

- Hej a co ty tak sama stoisz?- zapyałem ja łagodnie.

- Nie wiem przed chwilą Weronika przedstawiła mnie Świerzemu i Bartkowi a potem gdzieś poaszła z Bartkiem. A wiesz czy może jest Przemek?- ło takiego pytania sie nie spodziewałem.

-Tak powinien gdzieś być. Chodź poszukamy go.


***

I mamy kolejny rozdział troche brauje mi  weny ostatnio. A koncowka była pisana pod dosc negatywnymi emocjami. Chciałam bym was  zaprosic na moje konto na tt wattpad_Pieskisaslodkie0

Ideał ||QRY|| [BARDZO WOLNA KOREKTA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz