POV Weronika
Gdy się obudziłam rano, byłam wtulona w Patryka, dalej nie wierzę, że Patryk mógł, by pomyśleć to, co w tym śnie, ale w sumienie wiem. Dzisiaj muszę też zrobić zdjęcia Genziaką wiec, będę jechać na plan zdjęciowy i jadę na rozmowę o prace na razie w galerii handlowej później, będzie coś innego. Powoli się uwolniłam z uścisku Patryka i poszłam do łazienki przez to, że wczoraj przybiegłam i rzuciłam się na łóżko z płaczem, byłam wczorajszych ciuchach aż się dziwę, że Patryk chciał się ze mną przytulać. No nic jak sie ubrałam poszłam do kuchni w nadzieji ze bede miała cos do jedzenia jednak sie przeliczylam wiec postanowiłam pojsc do sklepu.
POV Qry
Gdy się obudziłem, nie było obok mnie Weroniki, więc poszedłem zobaczyć do kuchni i salonu, ale jej tam nie było, wiec poszedłem zapukać do łazienki, ale nikt mi nie odpowiedział. Telefon zostawiła na szafce nocnej, bo się ładował. Gdzie ona jest...?
POV Weronika
Kupiłam już wszystko i gdy miałam wchodzić, do mieszkania usłyszałam cichy szloch. Patryk płakał? Zresztą wchodzę. I się nie myliłam Patryk, siedział na kanapie w salonie i płakał tylko dlaczego czyżby rozmawiał z Julitą i ona go odtrąciła. Okej pora się zapytać.
- Patryk co się stało?- zapytałam.
- W-W-Weronika gdz-dz-ie ty-ś-ś była?- zapytał, Patryk łamiącym głosem ocierając łzy- Martwiłem się...
- W sklepie- odpowiedziałam ze śmiechem.
-mogłaś jakąś kartkę zostawić.
Okej to było dziwne, ale ok.
- Jeśli się nie obrazisz, to pójdę na spacer sama, bo muszę coś przemyśleć- powiedziałam mu tak, bo serio muszę coś przemyśleć xd.
- Okej ja będę u siebie w mieszkaniu, jakby coś się zmieniło, to zadzwonię.
Gdy już wyszłam, to włączyłam sobie muzykę. A dokładnie piosenkę Demi Lovato- Gift Of A Friend (jeżeli ktoś nie chce słuchać, to nie musi).
🎶Sometimes you think you'll be find by yourself (Czasami myślisz, że poradzisz sobie sam)
Cause a dream is a wish that you make all alone (Ponieważ marzenie jest życzeniem, które spełniasz zupełnie sam)
It's easy to feel like you don't need help (Łatwo jest czuć, że nie potrzebujesz pomocy)
But it's harder to walk on your own
(Ale trudniej jest iść samemu)You'll change inside
(Zmieniasz się wewnętrznie)When you realize
(kiedy uświadomisz sobie, że)The world comes to life
(Świat budzi się do życia)And everything's bright
(I wszystko promienieje)From beginning to end
(Od początku do końca)When you have a friend
(Kiedy masz przyjaciela)By your side
(Przy swoim boku)When you open your heart
(Kiedy otworzysz swoje serce)And believe in
(I uwierzysz w)The gift of a friend
(Dar przyjaźni)The gift of a friend
(Dar przyjaźni)Someone who knows when you're lost and you're scared
(Ktoś, kto wie, kiedy jesteś zagubiony i przestraszony)
CZYTASZ
Ideał ||QRY|| [BARDZO WOLNA KOREKTA]
Fiksi PenggemarNazywasz się Weronika Lennox i masz 21 lat, miałaś bardzo trudne dzieciństwo, ale była osoba ktora bardzo ci pomagała. Mowa tu oczywiście o Patryku. Okładkę robiła @Qrysfan 10.12.2023- 33 miejsce #qry 10.12.2023- 222 osoby zobaczyły 20.12.2023- 359...