POV Qry
Jest już około drugiej w nocy, a ja nie mogę uwierzyć, że Weronika mi wybaczyła. Zastanawiam się tylko co z Julitą... W końcu z nią zerwałem...cały czas wydaje mi się ze ona nie wiedziała o moim w związku z Werką. Szkoda, że nie mogę o tym pogadać z moja dziewczyna, ponieważ jest u Leny. Ciesze się, że znalazła przyjaciółkę.
POV Weronika
Obudziłam się o wiele wcześniej od Leny. No nieźle się w nocy bawiłyśmy. Dowiedziałam się o niej kilku ciekawych rzeczy na przykład, że podoba jej się Przemek, ale nie ja tylko o niej ona oczywiście tez o mnie, dowiedziała się, że jestem razem z Patrykiem. I mam nadzieje ze tego nic nie zmieni.
POV Lena
Obudziłam się około 10 i zobaczyłam Weronikę, jak coś gotuje. Była ona naprawdę ciekawą osobą. A to, że ma chłopaka to jeszcze lepiej. Życzę im udanego związku.
- Hej co tam gotujesz?- zapytała się jej z zaciekawieniem.
- Śniadanie. A co?
- Nic, nic. A tak ogólnie chciałam się zapytać jak ci się w związku z Patrykiem układa.- zapytałam ja z ciekawskim uśmiechem.
- A było bardzo dużo wzlotów i upadków, ale w końcu jest dobrze. A co ty taka ciekawska?- ma mnie hehe...
- A tak po prostu
Byłam ciekawa, bo jak weszłam do mieszkania Patryka, była dość napięta atmosfera. Ale najwidoczniej mi się tylko zadawało.
POV Weronika
Jemy właśnie z Leną śniadanie, a ja pisze z Patrykiem.
Kurczak🐤✨💚
Hej co tam? Za ile będziesz?Wercia❤️📖
Hej dobrze. Nie wiem, a co już się stęskniłeś?Kurczak🐤✨💚
Tak! Wracaj!Zaczęłam się śmiać, a Lena spojrzała się na mnie pytająco.
- Z Patrykiem piszę.
- AAAAAAAAA!!! Co martwi się?
- A żebyś wiedziała. - Dobrze jest wiedzieć ze ktoś się o ciebie martwi.
SKIP TIME
Wróciłam do mieszkania kilka godzin temu. Oczywiście Patryś sobie nie odpuścił pytań. Kocham go, ale czasami jest zbyt nadopiekuńczy. Rozmawiam z nim aktualnie o głupotach, aż nagle przychodzi mi wiadomość od Wiczki.
Wiczka❤️😘
Hej. Razem z Ganzie robimy imprezę wpadłaś by?
Wercia❤️❤️
Jasne! Mogę wziąć jeszcze dwie osoby.Wiczka❤️😘
Tak. Czekaj, ale Patryk jest zaproszony.Wercia❤️❤️
No to jedną osobę.
Wiczka❤️😘
Jasne kogo?
Wercia❤️❤️
Taką jedną przyjaciółkę.Popisałam jeszcze chwile z Wiką i dowiedziałam się że impreza jest o 20. Czyli mi i Lenie zostały TYLKO 3 GODZINY. No tak już jej napisałam i będziemy się szykować razem.
SKIP TIME DO IMPREZY
Jesteśmy razem z Patrykiem i Leną na imprezie. Czuje na sobie wzrok wszystkich. No tam może to przez to ze mnie tak długo nie było. W tłumie zauważyłam Bartka i Świeżego. Postanowiłam do nich podejść.
***
Witam już w nowym roku.... TAK WIEM, JEST 13 STYCZNIA. ALE POPRZEDNIE ROZDZIAŁY BYŁY Z ZAPASU I TERAZ MOGĘ OSOBIŚCIE Z WAMI SIĘ POROZUMIEWAĆ.
NIE ZABIJAJCIE MNIE ZA TE KRÓTKIE ROZDZIAŁY.
A TAK WGL ZBLIŻAMY SIĘ DO KOŃCA KSIĄŻKI.
KOCHAM WAS WSZYSTKICH <3
CZYTASZ
Ideał ||QRY|| [BARDZO WOLNA KOREKTA]
FanfictionNazywasz się Weronika Lennox i masz 21 lat, miałaś bardzo trudne dzieciństwo, ale była osoba ktora bardzo ci pomagała. Mowa tu oczywiście o Patryku. Okładkę robiła @Qrysfan 10.12.2023- 33 miejsce #qry 10.12.2023- 222 osoby zobaczyły 20.12.2023- 359...