ROZDZIAŁ 52- "czas zostać zwykłym przyjacielem [...]"

83 7 0
                                    

Nie wiedziałam, co powiedzieć ona mi wybaczyła mimo tego ze ją zostawiłam...jeszcze nawet nie raczyłam jej o tym powiedzieć, ona dowiedziała się od Patryka...

- Werka?

- A tak! Czy mogłabym z tobą chwile pomieszkać? - głupio było mi się pytać, ale w końcu jest moja przyjaciółka, prawda?

- Oczywiście, a co nie pogodziłaś się z Patrykiem?

- Pogodziłam, ale...- nie chce jej mówić, tak bardzo nie chce.

-Ale?

- Ale powiedziałam kilka słów za dużo...

- Okej nie będę naciskać dalej, przepraszam. Może chodź już do mojego mieszkania.

Więc poszłam za nią...już nie bardzo chciałam dzisiaj widzieć Patryka...

POV Qry

Po tym jak wyszedłem z mieszkania, byłem lekko załamany, w końcu powiedziała mi ze raczej już nie będziemy razem. Ja dalej coś do niej czuje...ale może ma racje, może czas o niej zapomnieć. Może czas stać się zwykłym przyjacielem tak jak kiedyś...

POV Weronika

Opowiedziałam, Lenie  co powiedziałam Patrykowi, ona troszeczkę w to nie wierzyła, ale niestety to, co jej powiedziałam, było prawdą. Mimo że nie chciałam go zranić to i tak to zrobiłam, ale wole być z nim już tylko przyjaciółmi zbyt wiele razy złamał mi serce...kolejnego raczej bym nie przeżyła. Zresztą co ja mowie niedawno się o mało bym nie zabiła...


***

I jak się podoba? Wiem, że nie jest jakieś super. No czego się spodziewać po rozdziale pisanym o 5 nad ranem, ale potem nie będę miała po prostu czasu. MIŁEGO DNIA/NOCY ŻYCZĘ NARKA SMOKI (DALEJ NIE WIEM, JAK WAS NAZYWAĆ, ALE NAWIĄZUJE DO NASTĘPNEJ KSIĄŻKI WIEC ZOSTAJE HSH)

Ideał ||QRY|| [BARDZO WOLNA KOREKTA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz