Mevcut bir savaşın ortasında seni bir başkasına siper olurken gördüm. oysaki savaş bizim savaşımızdı ..
Düğün alanında her yer toz duman olmuştu. insanlar çığlık atıyor, koşar adımlarla evlerine kaçışıyorlardı.. ortalıkta adeta bir ölüm sessizliği vardı..
iz yüzüne sıçrayan kanları elleriyle silip, çöktüğü yerden ayağa kalktı. gelinliğini geriye doğru iterek iki adım yürüdü..
aman allahım..!
o da neydi öyle!
şiyar kanlar içinde yerde hareketsiz yatıyordu..
başını kaldırıp yardım istemek için tam harekete geçiyordu ki;elinde silahla uzun saçlı, simsiyah kıyafeleri ve ağzına kapattığı peçesiyle biri onlara doğru yürüyordu..
iz şimdi daha fazla korkuyor, adeta titriyordu..Kız Şiyarın bulunduğu yere doğru geldi, usulca Şiyarın baş ucuna oturdu..
peçesinin altındaki gözlerinde acıyla karışık intikam duygusu vardı..elindeki silahı şiyarın kalbinin üstüne koydu. saçlarını geriye attı. onu tam kalbinden vurmuştu ..
bir kaç dakika boyunca ellerini Şiyarın yüzünde gezdirdi, yüzünü aklına kazımak istiyordu sanki ..uzun uzun bakıyordu..
iz olan biteni korkulu gözlerle izliyordu.
kimdi bu kız?
neden böyle davranıyordu?
elindeki silaha bakılırsa şiyarı o vurmuştu..
peki ama neden..?İz kafasında bu sorularla boğuştuğu esnada kız eliyle peçesini indirdi. bembeyaz tenli, kapkara gözleriyle az önce ki korkunç görüntüsünden eser kalmamıştı sanki.
sert ve bi o kadar da ciddi ses tonuyla zar zor konuşabildi;
- Senin kalbin bitek benim için atsın istedim şiyar..
bu yüzden bu gün o kalbi senden alıyorum..
başka hiç kimse için atamasın diye..bunları söylerken tek bir damla göz yaşı bile dökmüyor, pişmanlık hissetmiyordu sanki ..
kızın bu soğuk kanlı hareketleri iz'i hayrete düşürmüştü adeta ..
artık kafasında bazı şeyler oturmaya başlıyordu.
bu firuzeydi..
Şiyarın izle evlenmek uğruna terk ettiği biricik sevdiği..
Kız peçesini tekrar yüzüne kapatıp, ayağa kalktı.
silahını şiyarın kalbinin üstünde bıraktı. gözlerinden bir damla yaş süzüldü ondan bağımsız ..sözlerine devam etti..;
-Davetiye göndermişsin bana.. Düğünüme gelsin demişsin.. GELDİM ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bİ BAŞINA AŞK
Romanssevmeler bilirim; sevdiğini avucunda bir kelebeği tutar gibi naif seven.. Sevmeler bilirim avucunda tuttuğu kelebeği tek seferde sıkarak öldüren ..