"Şey... Leydi Sally?"
Sally, mavi şort giydirdiği Percy'i kucağına alırken ona baktı.
"Bunlar..." Eliyle mavi tabağı, mavi meyve suyunu ve mavi tepsiyi gösterdi. "Biraz az (!) değil mi?"
Sally'nin gözleri aydınlandı. "Haklısın..." Percy'i onun kucağına verdi. "Hemen geliyorum!" Mutfaktan çıktı ve arka odalardan birine daldı.
Phaeus, kucağındaki minik meleze yüzünü buruşturarak baktı. "Niye bana öyle bakıyorsun?"
Percy parmağını emerken, kocaman gözlerle onu izliyordu. Tatlı bir görüntüydü aslında... Sadece Phaeus, şimdiye kadar bebeklerle ilgilenmek zorunda kalmamıştı.
Kaşlarını havalandırdı. "Bakma."
Percy onun gözlerine bakmaya devam etti.
"Ne dedim az önce?"
Bu sefer parmağını ağzından çekti ve garip bebek sesleri çıkarmaya başladı.
"Hey, sadece cümle kurman gerekiyor." dedi Phaeus. "Çok zor olmamalı."
"Ğaaa!.."
"Ğaaa?.."
"Ğaaavb..."
"Peki, ne dersen o..."
Sally az sonra mutfağın kapısında mavi emzik, mavi çorap, mavi bez, mavi tişört ve mavi şapkayla göründü. "Sadece bunları bulabildim."
Tanrılar aşkına...
"Peki ya bez ne için?"
Sally elindekileri masaya bıraktı, fırının içindekini görmek için eğildi. "Percy'nin altının değişmesi gerek." Başını kaldırdı ve bana bakıp gülümsedi. "Benim keki takip etmem gerekiyor."
Gözleri kocaman açıldı. "Ben mi yapacağım yani?"
"Evet! Teşekkür ederim, banyoda yaparsan daha hijyenik olur..."
Kaçışı olmadığını anlayan Phaeus gözlerini kıstı ve düşmanca fırındaki mavi keke baktı. Bezi masanın üzerinden aldı ve lavaboya doğru ilerledi.
"Pekâlâ, Minyatür Poseidon, umarım bana zorluk çıkarmazsın."
*
*
*Percy mavi spagettiyi höpürdeterek yerken Phaeus gülmemek için kendini zor tutuyordu.
"Ne oldu?" diye sordu Percy, ağzı tıka basa doluyken. "Yemeğime zehir katmadın, değil mi?"
"Hayır..." Kıkırdadı. "Aldırma bana, sadece eski bir anı aklıma geldi..."
° ° °
15.11.23
Bir Teo sözü der ki: Bunlar güzel günlerimiz, daha beter ol'cak her şey.
~Deniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in Taslak Defteri
FanfictionAklıma kurgularımla ilgili biiiiir sürü fikir geliyor. Hepsini bir arada toplamanın mantıklıca olduğunu düşündüm... Ancak dikkat edin, ağır spoiler darbeleriyle karşılaşabilirsiniz!.. Umuyorum ki zevkle okursunuz! Her bölüm birbirinden bağımsızdır! ...