Graveyard

9 3 23
                                    

(...)

Kapıyı açıp dışarıya adım attığında, havanın ne kadar soğuk olduğunun farkında vardı. Kışlık cüppesini almadığı için kendine lanet etti. Ama artık yapacak bir şey yoktu, geç kalıyordu.

Son birkaç günkü gibi bu gece de havada yoğun bir sis vardı, bir metre ötesi gözükmüyordu. Genç adamın zihninden cisimlenmek geçti ancak bunun saygısızlık olduğunu düşündü ve sisin içinde tökezleye tökezleye yürümeye başladı.

Aradan beş veya elli dakika geçmişti, belki de saatler... Oradaydı, küçük kasabanın derme çatma mezarlığının önünde.

Ağır adımlarla, kasetli mezarlığın içinde aradığı kişiyi bulana kadar yürüdü.

Bir mezar taşının önünde durdu. Kuru toprağa baktı ve kalbi sızladı; bu, uzunca bir zamandır onu ziyaret etmediğinin kanıtıydı.

Ama... Belki de iyi bir şeydi onu unutması... Daha fazla acı çekmezdi en azından.

Unutabilmiş miydi peki? Niye gelmişti buraya?

Toprağı güzelce suladı. Asasıyla bir demet çiçek yarattı ve demedi mezar taşının önüne bıraktı.

"İyi ki doğdun, demek istedim." dedi

(...)

° ° °
18 Temmuz 2022 (5 Ocak 2024 düzenlemeleriyle)

Büyük ihtimalle "genç adam" Sirius ve mezardaki deee Regulus. Çünkü o günlerde Luna Black'in bölümlerini yayınlamışım.

Bir tık bunalımdaymışım demek ki :)

05.01.24
~Deniz

Deniz'in Taslak DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin