(...)
"Reduc eum e tenebris. Reduc eum e tenebris."
Çemberin etrafındaki mumlar daha da parladı, körüklenmiş bir ateş gibi yükseldi.
"Cinis cinerem, pulvis in pulverem-"
"Hope, belki de bu iyi bir fikir değildi!"
Kızıl kız, delici bakışlarla ona baktı. "Kapa çeneni. Reduc eum e tenebris. Reduc eum e tenebris..."
Odanın içinde, ikisinin etrafında soğuk bir rüzgâr esti.
"Cinis cinerem, pulvis in pulverem."
Rüzgâr kuvvetlendi, uçuşan tozlar bir nevi hortuma evrildi. Kitaplar yere düştü, kıyafetler savruldu. Korkunç uğultunun arasında cadının sesi ancak duyuluyordu.
"Reduc eum e tenebris! Reduc eum e tenebris!"
"Hope!"
Cadının burnundan akan kanlara gözünden akanlar eşlik etti. Ama o büyüyü durdurmadı. "Cinis cinerem, pulvis in pulverem! Reduc eum e tenebris! Reduc eum e tenebris!"
"Hope, yeter artık!" Onu durdurmak için harekete geçmişti ki saniyeler içinde sırtını duvara yapışık bir şekilde buldu. Cadı, yarım kalan büyüsüne devam etti. Tozlar, yırtılmış kitap sayfaları onun etrafında dönmeye başladı; artık görünmüyordu, sanki hortum onu yutuyordu.
"Cinis cinerem, pulvis in pulverem..." Dayanamadığını hissediyordu, bayılacaktı. Fısıldadı. "Soror, audi causam meam."
Rüzgâr aniden kesildi. Çemberin etrafına dizilmiş mumların alevleri eski hallerine döndü.
"Atalar adına..." Cadının yanına koştu ve onu kaldırdı. "İyi misin sen?"
Hope ise onu duymuyordu, tüm odağı çemberin içindeki kızdaydı. Elleriyle burnundan ve gözlerinden akan kanı sildi ve kendini, arkadaşının kollarından kurtardı. Çembere doğru adımladı, dengesi bozuldu. Düşmedi, yürüme devam etti. Kız, başını kaldırıp ona bakıncaya kadar yürümeye devam etti.
Kız onun yaşlarında gözüküyordu. Düzgünce taranmış dalgalı, sarı saçları vardı. Kızılımsı kahverengi gözleriyle, kafası karışmışçasına ona bakıyordu. "Hope?"
Hope çekingence gülümsedi. "Merhaba... ee-"
"Kafayı mı yedin sen?"
Cadının gülümsemesi, dudaklarında asılı kaldı. "Ne?"
"Beni buraya getirerek ne kadar büyük bir risk aldığının farkında mısın?"
"Ben..."
"Hey." Arkadaşı öne çıkarak söze karıştı. "Sen kim olduğunu sanıyorsun da onunla öyle konuşuyorsun?"
Sinirli gözler bu sefer ona döndü. "Adım Hela Mikaelson, seni moron. Asıl sen kim olduğunu sanıyorsun?"
° ° °
Yazılılar geliyor; o yüzden aktif olamadım, kusura bakmayın...
Deniz
24.03.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in Taslak Defteri
FanfictionAklıma kurgularımla ilgili biiiiir sürü fikir geliyor. Hepsini bir arada toplamanın mantıklıca olduğunu düşündüm... Ancak dikkat edin, ağır spoiler darbeleriyle karşılaşabilirsiniz!.. Umuyorum ki zevkle okursunuz! Her bölüm birbirinden bağımsızdır! ...