Hogwarts Express

11 1 16
                                    

~•~Amber Potter serisi için spoiler içerir~•~



"Seni onlarla tanıştırmak için sabırsızlanıyorum!" James'in bu çocuksu neşesine kıkırdadı. Onun keyfini, onları zaten tanıdığını söyleyerek bozmak istemedi. Bu yüzden kardeşinin kendini sürüklemesine izin verdi.

"Biraz daha kaldı... Evet, kompartımanda bekleyeceklerini söylemişlerdi."

"Hangisi olduğunu biliyor musun?"

"Elbette ki biliyorum! Yıllardır aynı kompartımanda oturuyoruz." Trenin içine girdiler ve sağdaki koridordan ilerlediler. "Bu değil. Biraz daha geçince... Emin ol, en iyi manzara buradan seyredilir. Bir, iki... İşte!"

Kapıyı ardına kadar açtı. "Bakın size kimi getirdim!" diye bağırdı.

Ancak orada yalnızca bir kişi vardı.

Ve kim olduğunu tahmin edebiliyordu.

Karşısındaki çocuk kendi yaşlarında olmalıydı. Bir erkeğe göre uzun olan siyah saçları, dürüst olmak gerekirse, kendisinden daha bakımlıydı. Yakışıklıydı. Gri gözleri muziplikle parıldıyordu.

Ah, kesinlikle onu son gördüğü zamana kıyasla oldukça değişikti. Mesela paçavraya dönmüş Azkaban cüppesi yerine beyaz, ütülü bir ceketin içine aynı renkten bir gömlek giymişti. Asil duruşuna zıt olarak sinsice aydınlanan yüzüyle doğrudan Amber'a bakıyordu. "Oo, Çatalak, sevgili yaptığını neden bana söylemedin?"

Amber ve James aynı anda yüzlerini buruşturdular. "Kapa çeneni, Pati." dedi James. O ise güldü. "Sakin ol, yalnızca şaka yapıyordum." Yerinden kalktı, Amber'a doğru yürürken eli cebine gitti. "Sen Amber olmalısın. Tanrım, James senden o kadar fazla bahsetmişti ki seni merak etmeye başladım." Boştaki elini ona uzattı. "Ben Sirius." Cebindeki elini aniden çıkardığında Amber, onun sarı bir kır çiçeği tuttuğunu gördü.

"Ve bu da çiçek." dedi Amber, kıkırdayarak çiçeği aldı. Onun elini sıktı. "Tanıştığımıza memnun oldum, Sirius."

"Evet, çiçek." James, Amber'ı onayladı. Tehdit edercesine sordu. "Çiçek ne için, Sirius?"

Sirius, gözlerini Amber'dan ayırmadan konuştu. "Hiç, gelirken çimenlikte rastladım. Sanki hoş bir kızla karşılaşacağımı hissetmişim gibi onu almak istedim."

Amber kızarırken James kuvvetlice öksürdü. "Lanet olsun, Pati, o benim kız kardeşim."

Sirius, James'i sinirlendirmeyi başardığında bir kahkaha attı. "Hadi, oturun. Remus ve Peter birazdan gelirler."

° ° °

Deniz
21-29.04.24

Deniz'in Taslak DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin