Bu devirde de yaşamak zor aslına bakarsanız. Kim veya ne olursanız olun bu böyle.
Eğer bir cehennem yaratığı iseniz büyük ihtimalle herkes sizden nefret edecektir. Ve eğer Dünya'ya yerleşmeye karar verirseniz, bunun daha ilginç versiyonlarıyla karşılaşacaksınız. Suratınıza kutsal su fırlatılması gibi. Ya da yemeğinize sarımsak katılması... Henüz sebebini anlayamadım, zira sarımsakları çok severim.
Garip olan tarafı, eskiden cehennem yaratıkları hoş karşılanmazken nedense şimdilerde en sevilen kişiler oldular. Sadece şeytanlar, iblisler değil. Kötü tanrılar, kötü adamlar... Hatta kötü blemmyae'ler (Kabul ediyorum, bu biraz abartı oldu)...
Mesela Loki. Thor gibi bir mankafa varken niye Loki'yi seversin ki? Aklım almıyor. Damon veya Klaus? Sivrisineklerin biraz daha gelişmiş halleri. Daemon? Adam yeğeni ile evlendi ya! Hades? Dur, Hades kötü değildi, pardon. Ama hepsinin ortak bir noktası var: Yakışıklılar.
Hitler'i seven çıkmaz ama.
Çıkar mı?
Yine de bir Kim Jong-Un, Ted Bundy veya Erzsebet Bathory olsanız sevilmezsiniz.
Ama ben bir şekilde seviliyorum.
Ben. Cehennemin gerçek varisi, Şeytan ırkının asil kraliçesi Wiktoreana. Milyarlarcasını, belki de daha fazlasını ölüme sürükleyen Kanlı Şeytan. Cinayetten ve işkenceden zevk alan, Tanrı Katili Wiktoreana... Benden iğrenmeniz gerekir.
Hadi ama, tüm evrenleri teker teker dolaşsanız bile benden daha kötüsünü bulamazsınız.
Belki de beni yeterince tanımıyorsunuzdur. Belki de ben sizin için komik, herkesle alay eden, boş yere tehditler savuran zararsız biri sanıyorsunuz. Belki de size yeterince iyi tanıtılmadım.
Ben Wiktoreana. Beni göremeseniz de size damarınızdan daha yakınım.
Her yerdeyim.
ʚ❀ɞ
Yaaani... Garip oldu. Ya da öyle bir şey.
Deniz
12.07.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in Taslak Defteri
FanfictionAklıma kurgularımla ilgili biiiiir sürü fikir geliyor. Hepsini bir arada toplamanın mantıklıca olduğunu düşündüm... Ancak dikkat edin, ağır spoiler darbeleriyle karşılaşabilirsiniz!.. Umuyorum ki zevkle okursunuz! Her bölüm birbirinden bağımsızdır! ...