Onu öpmeyi tekrar çok istiyorum. Ayça ise paketten aldığı sütyen, iç çamaşırı ve zıbınla ilgileniyor. Bordo spor tayt ve atlet için yorum yapmıyor. Ne şahane gözüktüğüne dair cümle kuracaktım. Telefonu çalınca yatak odama geçiyor. Mutfağı toplamak istemiyorum. Dağınıklık sevmiyorum ama birazcık öpücük alabilirdi ponçik yanaklım dediği benden.
Kalan son gözlemeyi mideme götürüp sigara yakmayı düşündüm. Sigara kokusu hiç sevmez. Ben evden çıkarken çamaşır makinesini çalıştırıp evi toplayacağını söylemişti.
Mert'in kedisinin hiç sesi gelmiyor diye bana soru sormuştu. Hafızasına hayran kalıyorum. Evlilik yıldönümünü unutmaz. Yatak odasından hıçkırık sesi geldiği için kulak misafiri olmayı göze alıyorum.
- Anne. Bıktım. En son tımarhane için başvuru dilekçesi vereceğim. Komşunun oğlu veya herhangi bir erkeğin bana görücü gelmesini istemiyorum dedikçe sen hala evlen kızım yorumunu yapıyorsun. Çamaşır suyundan daha çok kalbimi sen yakarsın. Seni sevmiyorum. Babamla ikiniz beni bitirdiniz. Komşunun oğlu Ali için iyi dedi babam. Beni kaçırmaya çalıştı. İstanbul'a kaçtım elalemin oğlunun yüzünden. Babamla bir süre tanımadığımız insanlarla yaşadık. Artık yeter.Hüngür hüngür ağlıyordu. Onun için duvara yumruk atmadım. Sadece elimi sıktım. Depresyonda gözlerinin içine bakınca fidanlar ekilen Ayça benimle güvende kalacaktı.
Yapamam. Onu Trabzon'a gönderemem. Kapıyı açınca beni görüyor. Ağlayan gözleriyle koşup bana sarılıyor.
- Mutsuz hissediyorum. Biliyor musun ? Ben mutsuzum.
Beni bırakıp sağ eliyle gözyaşlarını siliyor.
- İnsan, kendi kaderini çizemez. Ben kurtulmayı diledim. Ölmek adına dua ettim çoğu kez. Ekonomik olarak özgür değil isen kelepçe kalbine aile tarafından takılır. Bana deniz sunmuş olduklarını söyledi annem ve babam. Başkasıyla evlenmek eğer okyanus olmayacak ise hiçbir erkeğin gölgesini istemedim. İsyan ise öyle yapacağım.
- Sen kalbimde isyan çıkardın. Dönmek istemez isen sana uygun iş buluruz. Evde misafir odası var. Kalırsın bizimle.
Tereddüt etmesini hayretle karşıladım.
- Babam beni almaya gelecektir. İkinizin tartışmasını istemiyorum.
Korunmaya ihtiyacım yoktu. Ekibi babasını ortadan kaldırmak için beklerdi. Kaza kurşunu ile giderdi.
- Baban ölse ağlar mısın ?
- Evet. Kimse ölmesin. Kalbim öldü benim. İkinci bir acı daha istemiyorum. Onlar evliliği sanıyor çok mutlu tablo. İyi hissettirmiyor isem beyaz güller kimseye veremem Tuğkan.
- Sana daha iyi bir gül vereceğim.
Nemli gözlerine baktım önce. Sonrasında onu öpe öpe odama getirdim. Seks bazen bizi tüm kötü anlardan uzağa taşıyan dalgadır. Dalga kayaya vurdukça ses çıkartır. Biz birbirimize iyi gelir isek üzüntü bizden uzaklarda kalır.
Dudaklarım, onun tatlı dudaklarında okyanus açıyordu. İzin vermeyecek diye düşündüm. Ayça ise giydiğim gömleği çoktan düğmelerini çözmeden hafifçe yırttı.
Tayt için aynı şeyi yaptığımdan olabilir.
- Sana daha tayt almayacağım cincime.
- Sorun tayt değil. Ellerin vücuduma yağlı kağıt misali yapışmak istiyor.
- Şimdi ben tepsi miyim ?
- Fırın olmalısın Tuğkan. Derece 150 ideal.
Beni fazla sıcak bulmuyordu.
- Ayıp ediyorsun bal dudak.
Vücudum onu sardığında anladım aletim onunla ateşte yanmaya bayıldı.
İnlemesinin artmasını sağlıyorum. Meme uçlarını hafifçe ısırıp saçlarımı çekiştirip nefes nefese kalmasına izin verdim.
Eğer biraz daha içinde kalır isem boşalıp onu hamile bırakma ihtimalini tamamen almış olacağım. Orgazm olan vücudunu yatağımın içinde bırakıp duşa koşuyorum. Sıcak suyu açıyorum.
- Cincime. Duş hazır.
Bana cevap vermiyor. Durumu yanlış anladı.
- Siktir cincime. Sadece boşalmak için banyoya koştum. Niye öyle bakıyorsun ?
- Yanıma Tuğkan gel.
Kollarını açıyor. Memesinin üstünde uzanıyorum. Bilerek yapmıyor. Sadece sarılmayı bana cidden sevmeye başladı. Onun güzelliği, tensel çekimi ve kokusu azgınlık nedenim.
- Cincime. Mert'i arayacağım. Ayrıca yatak örtüsünü sevdim. Kirlenmedi. Şey onları değiştirmez isen mutlu edersin beni.
- Puantiyeli yatak örtüsü kirlenmedi mi ?
Sadece seks yaptık. Böyle giderse nevresim takımı mağazasına aylık bütçe ayırıp durmak zorundayım.
- Mutfak tezgahında seks yaptık. Tezgahı kıracak mısın Ayça ?
- Hayır. Özenti seks olur.
Özenti seks diye olay mı vardı ? Mutfak tezgahında seks istemiyordu. Ben ister isem karşı gelir miydi acaba ?
- Seni mutfak tezgahında sikmek istedim. Ne yapacaksın ?
Saçlarımda olan elleri biraz onları çekişiyor.
- Acı biber süreceğim ağzına. Ya da saçını çekerim.
Çekmiyor. Bana blöf yaptığını biliyorum.
- Gözlerini sırtıma dövme yaptırmak istiyorum.
- Tuğkan, dövme ben severim. Küçük bir siyah çiçek. Veya tam boynuna anlamı büyük kendi küçük. Sırtında yeşil gözlerim ne yapacak ? Ciğerlerini mi bekliyor olacağım?
- Trend olduğu için istemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon Fidanı 🙋
RomanceBabasının verdiği limon fidanlarını Ayça yanlış adama teslim eder. Adam bozuntuya durumu vurmaz. Ayça yanlış bir adreste doğru adamı bulur.