Reggel korán ébresztették Larat, hogy időben elkészüljön, hiszen a király ma fogja őt fogadni. Magához vette a dobozt, amit hozott és elindult Agnes mellett a főcsarnok felé.
A csarnok előtt kellett Laranak várakoznia, amíg nem szólították. Lara apró léptekkel indult el a trón felé vezető úton, ahogy azt egy nőnek illik. Két oldalt álltak a király tanácsosai. Vele szemben pedig a király a trónján ült. A szolgák oldalt a fal mellett helyezkedtek el. Már csak egy személyt keresett a tekintetével. Nathant. Vajon hol lehet? Aztán végül meglátta. A tróntól nem messze állt, háttal neki, a királlyal szemben.
Miután Lara megtette az első lépéseket minden szem rá szegeződött. Nathan viszont nem fordult hátra. A király alaposan szemügyre vette a lányt. Nagyon megváltozott az évek alatt. Viszont egyre jobban hasonlít néhai édesanyjára, és abból, amit tud róla nem csak külsőleg, hanem belső világa is.
- Üdvözlöm felség – köszöntötte Lara a királyt, és illedelmesen meghajolt, szemét a padlóra szegezte és várta, hogy a király engedélyt adjon számára.
- Légy üdvözölve leányom. Remélem, sikerült kipihenned az utazás viszontagságait.
- Köszönöm, Felséges Királyom, hogy ennyire kedvesen fogad. Az utazás fárasztó volt, de most újult erővel és lelkesedéssel érkeztem Ön elé, hogy szolgálatára lehessek, és átadjam édesapám ajándékát.
Újra letérdelt, meghajolt, a ládát a kezében előre nyújtotta, és várta, hogy elvegyék tőle. A király intett, hogy vegyék át az ajándékot. Nathan pedig egy pillanatra oldalra nézett. A király kinyitotta a ládát, és elégedetten hümmögött. Ro tábornok mindig is okos volt. Jól kijátszott kártya, amivel leányát és önmagát is védi . A király felemelte a kardot, amit a doboz rejtett. Jól ismerte ezt a pengét, hiszen erre esküdött már legelső alkalommal is fel Ro tábornok, így az udvarban mindenki ismerte. A gesztussal a tábornok kifejezte alázatát és hűségét a király felé. A kard azt szimbolizálja, hogy a tábornok elismeri a király hatalmát, és átadja a fegyverét, amely a hadsereg és az ország védelmét jelképezi. Ro tábornok ezzel jelez, hogy készen áll arra, hogy végrehajtsa a király utasításait és az ország védelmének szentelje életét. A kard mély tiszteletet és hűséget szimbolizál az uralkodó számára. A terem egy pillanatra felmorajlott a tanácsnokok suttogó beszédétől. Nathan elismerően elmosolyodott. De vajon ez elég lesz, hogy eloszlassák a pletykát?
- Állj fel leányom. A hűség és az ország iránti elkötelezettség mindig is megbecsült tulajdonsága volt Ro tábornoknak. Remélem, hogy együtt fogunk tovább dolgozni az ország és a nép jólétéért, és otthonomat otthonoddá fogadod– válaszolta a király, és a kardot maga elé tette az asztalra, mint egy megbecsült ajándékot.
- Köszönöm felséged – válaszolt Lara. A morajt hallva viszont biztos volt, abban, hogy ennyi nem lesz elég ahhoz, hogy teljesen eltűnjön a családja körüli hűség kérdése.
- Ajándékotokat nagyra becsülöm, és várom a napot, amikor Ro tábornok visszatér az udvarba – nyomatékosította a király, hogy elvárja azt, hogy a tábornok visszatérjen.
- Biztosíthatom felségedet, hogy édesapám, amint megoldotta a határvidék és Petrolyn körüli problémákat visszafog térni a fővárosba.
A király elégedetten elmosolyodott, és szemében látszott a büszkeség. Bár a tanácsnokok továbbra is suttogtak és halkan vitatkoztak egymás között, egyikük sem mert hangosan felszólalni. A király intett, hogy Lara távozhat. A lány pedig meghajolt, majd lassan és méltóságteljesen hagyta el a csarnokot. Nathan megfordult és szemével követte Larát távozását. Mintha nem is az a lány lenne, akivel pár napja vitatkozott, aki megtagadta parancsait, de főként ellenkezett vele.
YOU ARE READING
Árnyékosztag -Lara története (befejezett)
RomanceÜdvözöllek Lara és Nathan történetében! Egy kalandban ahol egy új, ismeretlen világba léphetsz be, ahol a bátorság és az önfeláldozás összefonódik az intrikákkal és az árulással. Lara, az Árnyékőr, az eszes és vakmerő lány, aki egyszerre hordozza a...