Nathan nem tudott nyugton maradni, nem találta a helyét. Végül a gyakorlótérre ment, ahol Oswinnal és Thoren mesterrel szokott tanulni. Oswin aggódva figyelte, mert nem látta még ilyennek a koronaherceget, feldúlt volt a megszokotthoz képest is. Azt se vette észre, amikor megérkezett Thoren mester, aki kérdőn pillantott Oswinra, aki elmagyarázta neki mit láttak.
- Maradj itt vele , de ne avatkozz közbe – azzal Thorent újra távozott.
Lara szinte megkönnyebbült, amikor végre Kalis megérkezett.
- Végre, szerezz nekem valami ruhát, amibe kimehetek, és nem ismernek fel.
- Parancsolj kapitányom – adta egyből át a ruhákat neki Kalis.
- Te, tudtad, hogy ...?
- Hogy ki akarsz menni? Sejtettem, de Thoren megerősített benne. A gyakorlótéren van, a belső kertben a Keleti palotában, és jobb, ha kapkodod magadat, mert vagy a gyakorlóbábuk bánják, vagy a herceg keze.
-Nathan? De mit csinál?-érdeklődött aggódva. Nathan még is várta volna mikor ér vissza? És ha igen, akkor...Darian.
- Dühös és a bábukat szabdalja a kardjával. Lara mi van köztetek a koronaherceggel? – érdeklődött Kalis halkan.
- Nem tudom, semmi? Azt viszont igen, hogy Darian a mait direkt csinálta. Lehet, hogy az a kocsi tényleg csak balesetet szenvedett, de azt akarta, hogy vele térjek vissza - ezért hozta egészen a szállásáig. Azt akarta, hogy Nathan tudjon róla.
- Lara legalább magadnak ne hazudj kérlek! Ismerlek már annyira, hogy lássam van valami, és a vak is látja, hogy ő mennyit segít neked. A mai napot is igyekezett megszervezni és tőlünk kért segítséget, mert akkor még nem tudtuk, hogy visszajöhetek melléd. Azért is ő járt közbe, ebben biztos vagyok - Kalis nagyon is komolyan nézett a kapitányára.
- Én...kedvelem őt , azt hiszem – vallotta be Lara miközben átöltözött, Kalis pedig elmosolyodott.
- Nehéz volt beismerni? Darianra nem tudok mit mondani, róla szerintem te most többet tudsz. Megfigyeljük?
- Talán? De ne is beszéljünk róla - mondta Lara zavartan, majd visszatért a harmadik herceghez.
- Mindenképp meg kellene figyelni. Miatta megint terítékre került apám hűsége, ezt pedig nem hagyhatjuk. A mai viselkedése pedig több, mint gyanús. De még kevés az információnk róla. Hogy festek?
- Mint, aki épp készül kiszökni, hogy lássa a koronaherceget és megmentse önmagától?
- Kalis... - suttogta Lara, és az utolsó simításokat elvégezte öltözékén.
- Menj, segítek kijutni, de légy óvatos. Oswin már várni fog téged. Őrségváltáskor gyere vissza, akkor van a legtöbb vakfolt – Lara megölelte, majd útjára indult a Keleti palota felé a fekete öltözékben, ami jól elrejtette a sötétben. Az útja közben több őrt is kijátszott, vagy elkerült. Céljához pedig az utolsó falon keresztül jutott be. Oswinhoz lopakodott és onnan figyelte mi történik.
- Hozz nekem egy gyakorló kardot -súgta oda a testőrnek, aki időközben észrevette.
- Biztos vagy benne?
- Nagyon is- felelte Lara és szemét le se vette a hercegről.
Nathan eközben továbbra is dühösen és frusztráltan ütötte, verte a bábut. Lara pedig aggódott, mert tartott attól, ha így folytatja, akkor meg fog sérülni. Idő kérdése, hogy a bábu anyaga megadja magát. A kard pengése suhant a levegőben, minden ütésnél próbálta kifejezni a benne tomboló dühöt és tehetetlenséget, a fel nem ismert féltékenységet. Minden egyes csapásnál úgy csapott le a célpontjára, mintha azzal próbálná meg kiűzni a fejéből a zavaró gondolatokat és érzéseket. Lara megigazította maszkját, majd a gyakorló karddal megütögette Nathan vállát, mire az hátra fordult.
YOU ARE READING
Árnyékosztag -Lara története (befejezett)
RomanceÜdvözöllek Lara és Nathan történetében! Egy kalandban ahol egy új, ismeretlen világba léphetsz be, ahol a bátorság és az önfeláldozás összefonódik az intrikákkal és az árulással. Lara, az Árnyékőr, az eszes és vakmerő lány, aki egyszerre hordozza a...