A Nap még az égalján járt, amikor a vendégek sorban érkezni kezdtek. A palota kertjében pompás pavilonokat emeltek ideiglenesen a nagy téren, melyekben ínycsiklandó ételek és italok várták a meghívottakat. Az est fényét tovább fokozta a lampionok színpompás fényjátéka. Miután a királyi család elfoglalta méltó helyét, az ünnepség hivatalosan is elkezdődött. A rendezvényt számos emlékezetes pillanat tette feledhetetlenné, mint például az Árnyékőrök kardtánca, amire rövidesen sor került.
A kardtánc szertartásának részeként Lara, Nix és Sera a tér közepén álltak, kezükben magasba emelt kardokkal, melyek csillogtak a környező fényekben. Együttesen kezdték el a kardok táncát, melyben látható volt a lányok harmonikus mozgása. Minden mozdulatuk összhangban volt egymással.
Lara, Nix és Sera méltóságot és erőt sugárzott a tánc közben. Ahogy emelték kardjaikat, lágy mozdulataikkal a fém szinte énekelt a levegőben, amikor összecsapták őket. A gyors körbefordulások és precíz ugrások egyfajta női eleganciát mutattak be, miközben bájosan mosolyogtak. A kardok kirobbanó gyorsasággal mozogtak, követve a ritmust és a zene dinamikáját.
A három lány pontosan egyszerre mozgott a zenére, mintha egyetlen lélek lakozna bennük. A kardok ritmikus csattogása, a lányok tekintete, nőies mozgása és a mosolyuk magukkal ragadta a nézőket. A kardtánc lenyűgöző befejezésének részeként Lara, Nix és Sera egyszerre fordultak a királyi család felé. Kardjaikat a kezükben tartva, ünnepélyesen térdre borultak, hogy kifejezzék hűségüket és elkötelezettségüket a királyi család iránt.
Nathan szemei ragyogtak az előadás alatt, és figyelme kizárólag Lara felé irányult. Mozdulatai, tekintete és komolysága lenyűgözték, csodálattal nézte, ahogy a tánc a csúcspontjához ért. A herceg büszke volt Larára, és szíve szinte végig a kardok ütemes zenéjére dobogott. A lány szépsége és kecsessége pedig újra és újra lenyűgözte.
Lara emelte fel kardját először, majd Nix és Sera is követték a mozdulatát. Az ünneplők némán figyelték a látványt, miközben a lányok kardjaikat a trón előtt elhelyezték a díszpárnán. A király elismerően bólintott, és egy pillanat erejéig találkozott a három lány tekintetével. A király Nixet és Serat elbocsájtotta, Lara felé pedig kinyújtotta a kezét. A király ünnepélyesen szólította meg a vendégeket, majd a másik oldalára hívta a koronaherceget. Nathan és Lara, bár kissé zavartak voltak, de vállalták a szerepüket miközben szívük hevesen dobogott.
- Tisztelt Vendégeink, Kedves Barátaink! Az Őszi Hold ünnep régóta a családokról, azok újra egyesítéséről szó. A mai nap még különlegesebb, mivel egy új egységet is köszönthetünk. Fiam, a koronaherceg a mai napon eljegyezte hűséges tábornokunk lányát.
A hirtelen megszűnt minden zaj, és az emberek izgatottan kezdtek pusmogni egymás között. Lara és Nathan zavartan mosolyogtak, tekintetük találkozott, ez kissé felszabadította őket, mert látták, érezték, hogy a másik ugyanazt éli át. A király pedig tovább folytatta:
- E két fiatal, akik birodalmunk jövőjét jelentik, hamarosan összekötik életüket. Legyen ez a pillanat a szereteté és összetartozásé.
Azzal a király Nathan kezébe helyezte Lara kezét. A két fiatal megszorította egymás kezét, és végre sikerült őszintén egymásra mosolyogniuk, majd szembe fordultak a királlyal.
- Az eljegyzés egy olyan kötelék, mely nemcsak a két szívet köt ma össze, hanem birodalmunk két pontját is összeköti, ezzel biztosítva annak jövőjét.
A vendégek tiszteletteljesen bólintottak, és halk tapsvihar tört ki, míg mások még mindig suttogtak. Lara és Nathan meghajolt a király felé, majd a család többi tagja felé, mielőtt elfoglalták volna helyüket egymás mellett. Lara végigfogta Nathan kezét, és nem akarta elengedni. Szüksége volt erre a fajta támogatásra, és ezt a férfi is érezte.
YOU ARE READING
Árnyékosztag -Lara története (befejezett)
RomanceÜdvözöllek Lara és Nathan történetében! Egy kalandban ahol egy új, ismeretlen világba léphetsz be, ahol a bátorság és az önfeláldozás összefonódik az intrikákkal és az árulással. Lara, az Árnyékőr, az eszes és vakmerő lány, aki egyszerre hordozza a...