A következő napok mindenki számára sűrűek voltak. Vagy tanácskozás folyt, vagy a terveket alakították ki, a vadászat körüli bonyodalmakat. Az árnyékőrök Reat leszámítva éjjel nappal terepen voltak. Felfedezték a teljes erdőt, főleg jó rejtekhelyeket kerestek, vagy nyomokat. Éjjelenként pedig Lara is csatlakozott hozzájuk. A város lakóit figyelték, de az ellen oldal jól dolgozott.
Darian sűrűn találkozott a nagybátyjával, így egyértelmű volt, hogy készülnek valamire. Larat viszont továbbra is kerülte valami oknál fogva. Ha be is állított Nathanhez egyeztetni a vadászat kapcsán, és a lány ott volt gyorsan távozott feladata elvégzése után. Larat pedig ilyen esetekben az illemet letudva teljesen figyelmen kívül hagyta. Mintha megváltozott volna a feléje való viselkedése, de miért? Eddig nyíltan, és bátran cselekedett vele szemben, most pedig folyton folyvást kitér előle.
A tárgyalás lassan haladt előre, de legalább a küldöttség céljaival kezdtek tisztában lenni. Területeket, nyersanyagokat, és fokozottabb kereskedelmet akartak. Aries pedig hol így, hol úgy viselkedett. Lara megjelenése komolyságából sokszor kizökkentette, aminek egyáltalán nem örült. Lara végig követte a tárgyalás menetét. Volt, hogy csak a szobában ült, és figyelt. Volt hogy egy hátsó részben volt, ahonnan folyton megzavarta a bentieket. Nathanen és pár tanácsadón kívül senki se örült a jelenlétének. Főleg Ari, mert a lány mindig jókor tett fel számára igen csak jó kérdéseket, számukra viszont ez sosem jelentett előnyt.
Az alapok jók voltak a kínálatban, de kidolgozatlan volt az egész. Látszott, hogy a túloldal összecsapta az egészet, ami arra utalt, hogy váratlanul érte a hivatalnokokat, hogy készítsenek egy listát. Főleg a területi kérdések ügyein, alkuin látszódott meg. Lara és Nathan azt is felfedezte, hogy Ari és Darien valóban nem áll semmilyen kapcsolatban, sőt mi több, nem kedveli a két herceg egymást. Ennek oka viszont igazi rejtély, mert Lara hiába próbálta kideríteni, Ari hallgatott. Egy ilyen eset után csak pár szót váltott Nathannal,mert utána őrjáratra indult:
- Szerintem tud valamit, de nem hajlandó elárulni.
Viszont az idő szorította őket, és Laranak nem volt ideje ezt Ariessel rendezni, megbeszélni. Ráadásul Nathan se volt oda az ötletért, hogy újra kettesben beszéljenek.
A gyorsfutár szolgálat időközben elvégezte feladatát, és válasz érkezett Lara levelére:
"Kedves Lányom, Kapitányom
Nagy öröm számomra hallani felőled, bár a leveled tartalma miatt aggódom is érted, a csapatodért és a birodalomért. Köszönöm, hogy értesítettél a közelgő eseményekről, és aggályaidat megosztottad velem. Jó végre a valóságot olvasni tőled.
Teljes mértékben megértem az aggodalmadat, és minden erőmmel azon leszek, hogy segítsek a helyzet megoldásában. A Birodalom érdekében és a királyi család biztonságáért mindent megteszek. Egy kisebb sereggel három nap múlva a fővárosba érkezem annak reményében, hogy megakadályozzuk ellenségeink terveit.
Egyetértek veled abban, hogy a diplomáciai, politikai okokból az eseményt nem mondhatjuk le. Azonban az életetek és a birodalom jövője fontosabb, és mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy időben megérkezzem.
Kérlek, légy óvatos és vigyázz magadra addig, amíg meg nem érkezem. Hamarosan személyesen találkozunk, és MINDENT részletesen átbeszélünk.
Szeretettel és aggodalommal,
Édesapád"
Lara jól tudta, hogy a tábornok miért emelte ki a minden szót. Nem volt alkalmuk az eljegyzés óta bármilyen más levelet is váltani. Bizonyára a király értesítette, de Lara jól ismerte Ro tábornokot. Tudni akarja majd a véleményét, az érzéseit, és hogy mennyire valós a dolog.
YOU ARE READING
Árnyékosztag -Lara története (befejezett)
RomanceÜdvözöllek Lara és Nathan történetében! Egy kalandban ahol egy új, ismeretlen világba léphetsz be, ahol a bátorság és az önfeláldozás összefonódik az intrikákkal és az árulással. Lara, az Árnyékőr, az eszes és vakmerő lány, aki egyszerre hordozza a...