24. fejezet

12 3 0
                                    

Lara nem tért még nyugovóra, az ablakból nézte a csillagos eget, már amit látott belőle a fények miatt. Gondolatai pedig ide-oda cikáztak az elmúlt napok eseményei és információi között. Darian, vadászat, küldöttség, Aries, tárgyalások. Forgatta a gondolatait, amikor végre megérkeztek a lányok.

Az árnyékőrök, miután helyet foglaltak, jelentést tettek azokról a dolgokról, amiket megfigyeltek vagy észrevettek az éjszaka folytán.  Leginkább városi pletykákra figyeltek, embereket követtek vagy figyeltek meg, de semmi gyanúsat nem láttak. Ráadásul a fogadás zavartalanul lezajlott, tehát már csak egy lehetőség maradt arra nézve, hogy kiderüljön Darian mire tett számára ígéretet.

- Kezdem úgy érezni, hogy nem jó helyen kutakodunk – feküdt el a földön és a szoba plafonját nézte.

- Sera mennyi katonával érkezett a küldöttség? - érdeklődött Lara.

- Egy kisebb csapattal, miért? Mire gondolsz? – nézett Larara egyszerre a négy lány, de Lara csak motyogott az orra alatt. Újra ugyan azokat a szavakat mormogta.

- Látszat, kis csapat, vadászat, Darian ígérete – ismételgette maga elé a szavakat vaktában. Az árnyékok nem szóltak bele kapitányuk gondolataiba, csak figyelték és vártak. A szavai egy részét értették, a látszat szóról viszont fogalmuk volt honnan eredhet.

- Hogy nem jöttünk rá eddig? – ült fel hirtelen Lara.

- Ha megosztanád a gondolataidat kapitány, akkor talán segíthetnénk összerakni a teljes képet – szólt közbe Nix.

- Ott van Darian ígérete, mi szerint hamarosan megtudom, hogy mi az oka annak, hogy folyamatosan támadta a családomat. Itt a küldöttség, akiket váratlanul az általa szervezett vadászatra meghívott. Ha pedig alapul vesszük azt a feltevést, hogy ő áll minden mögött és a nagybátyja, akkor a vadászat egy remek alkalom számukra. Gondoljatok csak bele, tisztára moshatja a kezeit, mert lesz kire fogni, lesz kit meggyanúsítani azzal, ha a királyi családból valaki a vadászaton ...- nyelt egy nagyot.

- Egy merénylet akár melyik herceg ellen vagy a király ellen a vadászaton, esetleg mindenki ellen, ha sikerrel jár...akkor akár...

- Megúszhatja az egészet, mert a Drakmori küldöttségre fogja - fejezte be a gondolat menetet Kalis.

- Köztudott, hogy a béke szinte csak látszati. Csaták ugyan nem zajlanak, de igazán sosem volt képes a két birodalom békében élni egymással. Azt viszont nem tudom, hogy Ari ebben áldozat, vagy a kezére játszik -folytatta Lara.

- Nem mondható le a vadászat? – érdeklődött Nix.

- Nem sajnos, mivel a küldöttség is hivatalos lett, így a lemondás diplomáciai következményekkel járhat, amit nem engedhetünk meg maguknak, hiszen fontos tárgyalás előtt állunk. Főleg, ha tényleg ki akarnak egyezni, és ők is csak áldozatok, márpedig...- gondolkodott tovább Lara, de Rea befejezte a mondatát.

- Márpedig ha ő is áldozat, akkor nem fog élve távozni a vadászatról senki, aki a küldöttség tagja.

- Ezzel pedig nem csak a királyi család kerül veszélybe, hanem a birodalom jelenlegi békéje. Számtalan ártatlan élet – fejezte be Kalis.

- Mindenki veszélyben van– mondta teljesen letaglózva Lara.

- Mit tehetünk, hogy megakadályozzuk? – kérdezte egyszerre a négy lány.

- Apámat azonnal értesíteni kell, három napunk van. Ennyi idő alatt pont a vadászat napjára ideérhet, és a segítségünkre lehet. Az udvarban jelenleg a csapatunkon kívül nem igen bízok meg. A királyt is értesíteni kell, Ronynt és Nathant is. Ki kell dolgoznunk a védelmet. Kalis Ronynt rád bízhatom? - a lány bólintott a felkérésre.

Árnyékosztag -Lara története (befejezett)Where stories live. Discover now