TAVERNA

4.7K 202 23
                                    

Arkedeşler merebe hihi..

*

Yoğun sesten ve aşırı ağır kokan alkolden dolayı beyninin içinde tepinen daha dünya üzerinde bile varlığını sürdürmemiş hayvanların olduğunu hissediyordu genç çocuk.

Alkol öyle etkisi altına almıştı ki onu, bir bardak içmiş olmasına rağmen bünyesine bu kadar zarar vereceğini tahmin edememişti.

"Kalk hadi gidelim.." dedi kendi sesine inanamayarak, konuşması bile kulaklarına yabancı gelmişti, kendi sesi içtiği alkolün etkisiyle kaymış cümleleri toparlamakta güçlük çekmeye başlamıştı.

Alkol içmeyen birisiydi, hayatında bir bardak bile içmemiş, dudaklarına bir damla alkol sürmemişti bu yaşına kadar.

"Daha yeni geldik dostum ne gitmesinden bahsediyorsun?" Müziğin yüksek sesinden dolayı bağırarak konuşmak zorunda kalan arkadaşına dönmüş, attığı bakışları ortamın loşluğundan göremeyeceğini bilse de yine de ona ters ters bakmıştı.

"Ben gitmek istiyorum Jimin.. hadi.." oturduğu bar taburesinde dengesini korumaya çalışırcasına tek ayağını zeminden destek almak için taburenin ayağından indirmiş, yanında hâlâ daha deli gibi içmeye devam eden arkadaşının omzuna vurmuştu, yani öyle yaptığını sanıyordu, eli boşluğa savrulunca bir anda dengesini kaybetmişti. Yerden destek aldığı ayağı bile onu koruyamadı, bir anda öne tökezleyerek yere yapışmış kolunun üzerine düşmekten kaçınamamıştı.

"Ah.." ağzından kaçan derin inilti acısını belli etse de kimse bu gümbür gümbür çalan müzik sesinde onu duymazdı.. ki duymadı da zaten, alkolün etkisi vücudunda derin bir uyuşukluğa sahip olsa da yine de yere kapaklandığında kolu acımıştı. "Siktir ya.."

"Lan.." diye bağırdı Jimin, iki saniye önce yanında oturan arkadaşı şimdi yerde iki seksen yatıyordu ve arkasına döndüğünde onu o şekilde görmek alkollü bünyesine iyi gelmemişti, bir anda bağıra çağıra kahkaha atmaya başladı, "lan oğlum napıyorsun orada?" Hem dizlerine vura vura gülüyor, hem de ara da bir doğrulup ağzını kapatıyordu daha fazla gülmemek için ama işe yaradığı pek söylenemezdi.

"Uykum geldi de biraz uzanayım dedim.." yerde yatan çocuk arkadaşının saçma sapan sorusuna saçma sapan bir şekilde karşılık verdiğinde gülmesini durdurmaya çalışan Jimin bir anda daha fazla gülmeye başlamıştı.

"Lan git mekanın arka odaları var, orada uzan madem.." Jimin bedenini tamamen yerde yatan arkadaşına çevirmiş dalga geçercesine konuşmaya bu şekilde devam etmişti. Arka oda dediği odalarda pek de hayırlı işler döndüğü söylenemezdi ve bunu yerde yatan arkadaşına söylemek akıllıca bir davranış olmamıştı.

"Jimin aptal mısın.. kaldır beni.." kafasının güzelliği, hatta arkadaşının kendi kafasından da güzel olan kafası sayesinde birbirlerine uzattıkları ellerini tutamamışlardı, ikisi de ellerini çifter çifter gördükleri için bir türlü ortada buluşturamamışlardı ellerini.

"Lan versene elini piç!" Jimin kahkaha atarken bağırıyor, bağırırken de aynı zamanda arkadaşının elini tutmaya çalışıyordu.

"Sensin piç! Uzatıyorum tutmuyorsun ibne tutsana!" Jimin'in kendisiyle dalga geçtiğini düşünüp onunla oyun oynadığını sanmıştı genç çocuk, oysa gerçekten kafası hayal bile edemeyeceği kadar iyiydi.

"Jungkook sikerim belanı tut elimi kalk işte!" Bir anda kahkahasını kesip arkadaşının elini sinirle tutmaya çalışmış, yine denk getiremeyince küfür ederek arkasına dönüp dolu shot bardağını kafasına dikmişti. "Kal orda orospu çocuğu.." kendi kendine söylenmesi bir yana daha saniyeler önce bir dikişte içip bitirdiği bardağını yeniden barmene uzatıp doldurmasını söylemesi bir yanaydı.. kafasının daha ne kadar güzel olabileceğini ölçmeye çalışıyor gibiydi.. biraz da.. barmen çocuk ilgisini çektiği için hayvan gibi içiyor olması da muhtemeldi tabi.

TAVERNA | TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin