34 - DÖNEM SONU

570 50 14
                                    


Biraz geç geliyo bölümler çünkü yazamıyorum.. bekleyenler kusuruma bakmasın, telafi ederiz bi şekildee <3

*

Aradan haftalar geçmişti, Taehyung işsiz bir öğretmen olarak evinde aylarını geçirmiş, Jungkook ise ona bakan tüm gözlerden kaçınarak okuluna devam etmişti, umursamamayı ve okulunu en güzel şekilde bitirmeyi istediği için derslerine çok çalışmıştı sadece, eve geldiğinde de Taehyung'la birlikte çalışıyordu, ödevlerini onunla yapıyordu, araştırmalarını onunla birlikte yapıyor bazı zamanlar birlikte iki öğrenci gibi kütüphanede sabahlıyorlardı, bu şekilde zaman geçmiş sonunda dönem sonu da gelmişti.

Jungkook bu dönemin sonunda okuldan nakil olacağını bilmiyordu, bir üniversite öğrencisinin bu şekilde okuldan yollanması mümkün müydü bu bile bilinmezken Jungkook bunu öğrenince ne yapardı Taehyung kestiremiyordu. Ona söylemeyi çok istemiş, hatta bazı zamanlar denemişti de ama sonra vazgeçti, bunu söylemesine gerek olmadığını düşünerek dönemi başarıyla bitirmesine yardımcı oldu sadece. Kendi isteğiyle onu başka bir okula gitmek için ikna etmeyi düşünüyordu ki bu düşüncesinin de Jungkook tarafından onaylanacağını hissedebiliyordu çünkü Jungkook okulunu sevmiyordu, arkadaşlarını, ona bakan bakışları, ortamını hiç sevmiyordu bu yüzden okuldan ayrılmak istemesi çok muhtemeldi.

"Fındık kurdum ne yapıyor bakalım?" diyerek çalışma masasında çizim yapan sevgilisinin yanına yürüdü, okul çıkışı yine onu almaya gitmiş, çıktığında birlikte dışarıda yemek yiyerek ufak bir gezinti yapmışlardı, Jungkook ısrarla dondurma yemek istediğini söyleyince de sahil kenarında oturup dondurma yemişlerdi birlikte, şimdiyse evdelerdi ve Jungkook boş zamanını çizim yaparak geçiriyordu.

"Bir şeyler karalıyorum öyle.." diye mırıldandı kendi kendine, bir eli kafasında dururken diğer elinde tuttuğu kalemiyle önündeki sayfayı karalıyordu gerçekten, Taehyung çizdiği şeye baktı, gördüğündeyse gülmeden edememişti, "kim o yakışıklı?" diye sordu çocuğun saçlarını öpmeden hemen önce, Jungkook kalemi bırakıp arkasındaki bedene doğru yaslandı, o da Taehyung gibi gülmeye başlamıştı, "Bilmem ki öyle çizdim kafamdan ama bence yakışıklı değil ya Taehyungie.." oyun vakti gelmişti, biraz eğlenmenin bir zararı olmaz diye düşünerek kafasını kaldırıp ona tepesinden bakan sevgilisine döndü, "Öyle mi bücür?" ellerini çocuğun omuzlarına koyarak sıktı Taehyung, acımadığını biliyordu çünkü acıtacak kadar çok sıkmıyordu, "hm hm öyle, baksana şuna nesi yakışıklı?"

Masanın üzerindeki resmi kaldırarak Taehyung'a doğru tuttu, Taehyung beyaz kağıt üzerinde çizili olan kendi portresine bakıyordu, "Ne güzel adam işte nesini beğenmedin?" Diye sorduğunda çocuğun vereceği tepkiye bakmak için gözlerini çizimden çekip çocuğa çevirdi, "ha sen başka adamları beğeneyim istiyorsun.." çizimini yavaşça masanın üzerine geri bırakan Jungkook eğlence olsun diye oyununa devam etmeyi sürdürmüştü, Taehyung'un ona gülerek karşılık vermesi oyununa rahatlıkla devam etmesini sağlayan etkenlerden biriydi aslında, "Jungkook başka adamları niye beğenesin?" Çocuğun oturduğu döner sandalyeyi çevirerek Jungkook'u kendine döndürdü Taehyung, vakit kaybetmeden eğilmiş oturan çocukla aynı hizaya gelerek göz göze gelmelerini sağlamıştı, gerçi ayaktayken de gözlerini birbirlerinden ayırmamışlardı.

"Sen dedin." Diye söylendi omzunu silkerek, tüm masumluğuyla ve önüne düşen saçlarıyla karşısında oturan çocuğun bu görüntüsü Taehyung'u her zaman olduğu gibi yine etkilemişti işte, gözlerine bakması yeterliydi aslında etkilenmesi için, "sen kimi çizdin güzelim?" Diye sordu arkasındaki masanın üzerinde duran çizimi gözleriyle işaret ederek, Jungkook onun bu hareketiyle neyi kast ettiğini anlamıştı ve beklemeden "seni." Diyerek karşılık vermişti sevgilisine ama sonra oynadığı oyunun verdiği bu cevapla bozulduğu fark etti ve hemen alt dudağını dişlerinin arasına alarak ısırdı, eyvah diyordu içinden, ama dışına yansıtmamaya çalışırken ki yaptığı o hareket ele veriyordu düşüncelerini.

TAVERNA | TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin