7 - BÖYLE BİR HATAYI NASIL YAPARSINIZ?

1.7K 139 21
                                    


*

Sonuç olarak Jungkook öğretmeninin yatağında tek başına uyumuş, öğretmenini de kanepede iki büklüm uyumaya mahkum etmişti.

İçi hiçbir şekilde rahat etmese de ve bu yüzden tüm gece yatakta dönerek uyuyamasa da gidip öğretmenine gelin birlikte uyuyalım diyememişti.. böyle bir şeyi nasıl söyleyebilirdi ki zaten.. yani gidip öğretmenine gelin yanıma yatıp uyuyun diyemezdi.. bu çok.. çok garipti.

Gece yarısını çoktan geçmiş hava yavaştan aydınlanmaya başlamıştı, Jungkook yatakta soluna dönerek ellerini yanağının altına sıkıştırıp kanepede sırt üstü uzanmış bir kolunu alnına yaslayarak uyuyan öğretmeninden tarafa bakmış onu izlemeye başlamıştı. Yaptığı yanlış mıydı bilmiyordu ama uyurken öyle masum gözüküyordu ki, daha fazla izleme isteği uyanıyordu içinde. Bir de kendini çok fazla rahatsız hissediyordu. Yatağını almıştı, hem de iki gündür yatağında yatamıyordu, kendisi yüzünden..

"Keşke ben uyusaydım kanepede.." diye mırıldandı sessizce, gözleri öğretmenin üzerinde geziniyor usul usul onu izliyordu. Ne kadar süre o şekilde yatıp izledi bilmiyordu ama sonunda Taehyung'un hareket etmesiyle aniden gözlerini sımsıkı kapatmış kendisine uyuyor süsü vermek amacıyla hareketsiz kalmıştı, kalbinin gümbürtüsü kulaklarında çınlarken öğretmeninin uyandığını düşündüğü için tedirgin olmuştu, ama sadece sağına dönmüş o şekilde uyumaya devam etmişti, tabi üzerindeki ince battaniyesi hareketiyle kaymış, zeminle buluşmuştu.

Jungkook sessizlikten dolayı öğretmeninin uyanmadığını anlayarak kapattığı gözlerini sakince araladı, yeniden ona baktığında üzerindeki battaniyenin düşmüş olduğunu gördü, üzerini örtmek istiyordu, hava soğuktu ve üşümesini istemiyordu. Bir de tam pencerenin altında uyuyor olması üşüme ihtimalini daha da yükseltiyordu. Jungkook yataktan sessizce kalkmalı ve gidip yeniden öğretmeninin açılan üstünü battaniyeyle örtmeliydi.

Sakince yataktan doğruldu, bir hırsız misali o kadar sessizce hareket ediyordu ki sadece kendi nefes sesini duyuyordu kendisi bile, yataktan aşağıya sarkıttığı çıplak ayakları soğuk zeminle buluştuğunda gerçekten öğretmenimin üzerini örtmeliyim diye düşündü çünkü fazla soğuktu.

Üzerine giydiği öğretmenin uzun kollu tişörtü ellerini kapatmıştı, birazcık büyüktü çünkü kendisine ama sorun etmemişti, kollarını hafifçe yukarıya çekip minik adımlarla kanepenin olduğu tarafa yürüdü, o kadar sessizdi ki bir an için sağır olduğunu düşündü.. bı saçma sapan düşüncelerine son vererek yerdeki battaniyeye uzandı yavaşça, sakince kaldırıp göğsüne bastırdı battaniyeyi, gözleri bir an olsun zifiri karanlıkta net bir şekilde görebildiği öğretmeninden ayrılmamıştı, karanlığa alışan gözleri sayesinde görebiliyordu onu.

Sakince ve çok yavaş bir şekilde battaniyeyi öğretmenin üzerine örtmüş, hafifçe geri çekilmek için hareket edecekti ama öğretmenin uyuyan yüzü anlık dikkatini dağıtmış, bakışlarının yüzünde sabit kalmasına neden olmuştu. Eğilmiş bir şekilde öğretmenin yüzünü inceliyordu, bunu yapmaması gerektiğini o kadar iyi biliyordu ki, ama kendine engel olamamıştı.

Bu saçmalığa bir son verip öğretmenin üzerindeki battaniyeyi düzelterek geri çekilmek istedi, battaniyenin uç kısımlarından tutarak üzerine daha sıkı örtmek için yukarıya çektiğinde Taehyung aniden dönmüş, battaniye dönüşüyle yeniden yerle buluşmuştu, Jungkook sürekli olarak battaniyesini düşüren adamı görünce her gece böyle mi uyuyor diye düşünmeden edemedi, yani her gece üzeri açık uyuyor ve üşüyordu öyle mi?

Yere düşen battaniyeyi yine yerden alarak kaldırdı, Taehyung sırt üstü dönmüş, yine o şekilde uyumaya devam etmişti ancak uykusuna devam etmeden hemen önce üzerine eğilmiş olan çocuğu kendine çekmiş göğsüne yatırarak beline sarılmıştı, bunu yaptığının zerre farkında değildi çünkü uyuyordu. İstemsiz bir şekilde aralarında bir el boşluğu kadar fark olan çocuğun kendi üzerine uzattığı ve göğsüne temas eden bileğinden tutmuş kendine çekmişti, battaniye misaliydi sanırım..

TAVERNA | TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin