*Taehyung burnuna dolan bebek kokusuyla açtı gözlerini, normalde olsa kendi monoton gününe uyanmış, ayılmaya çalışıyor olurdu bu saatlerde fakat şimdi göğsüne saklanmış bir beden ve burnuna dolan mis gibi bir bebek kokusuyla yeni güne açmıştı gözlerini.
Gülümsedi mahmur gözlerle, göğsüne sinmiş uyuyan çocuğa baktı başını hafifçe çevirerek, onu uyandırmamak için ekstra yavaş hareket ediyor, rahatsız olmasın diye son derece temkinli davranıyordu, okula gitmeleri gerekliydi aslında, bugün birlikte dersleri vardı ama masumca uyuyan çocuğunu uyandırmayı istememişti. Nasıl ona kıyıp bebek gibi uyuyan bu çocuğu uyandırabilirdi ki şimdi.. dudakları hafif aralıktı, saçları dağılmıştı ve bedeninden yayılan o bebek şampuanının kokusu doldurmuştu her yeri, Taehyung'un kolu çocuğun sırtına dolanmış, belini kavrayıp kendine yapışık tutmuştu tüm gece, uyandığında da o şekilde uyanmıştı zaten. Saçları boynuna temas ediyor, nefes alış verişlerini kendi göğsünde hissediyordu Taehyung.
Dün akşam birlikte Taehyung'un evindelerdi ve oradan sonra yemek yemeye gitmiş, Jungkook'un ısrarıyla -aslında sadece bir kez söylemişti ve Taehyung bunu hemen kabul etmişti- hamburger yemek için lojmanın çok da yakınlarında olmayan bir restorana gitmişlerdi. Tabi ki Jungkook ısmarlamıştı yemeği, Taehyung birkaç kez söylese de kabul etmemişti ve kendisi ödemişti tüm yemeğin parasını, bu da kalan parasının azalmasına neden olmuştu ama hiç düşünmedi bunu. Jungkook yemeğini yerken sürekli olarak Taehyung'un patateslerini onun önünden kapıyor, ama sonra kendi patatesinden de Taehyung'a kendisi yediriyordu.
Yemeklerini yemiş, lojmana geri dönmüşlerdi fakat Jungkook Taehyung'un dairesine girdiğinde son anda karar vererek duş almak istediğini söylemiş, Taehyung burada da alabileceğini söylese de Jungkook kendi eşyalarının kendi dairesinde olduğunu söyleyerek kaçarak karşı daireye geçmişti, Taehyung'un kollarının arasından tavşan gibi sıyrılıp çıkmış, zıplayarak kendi dairesine kaçmıştı, Taehyung'un ise tek yapabildiği onun arkasından gülmekti, çocuğun gelmesini bekleyecekti tabi ki, onu beklerken kendi de hızlıca duş almıştı, Jungkook her zaman olduğu gibi bebek şampuanıyla yıkanmış, rutin banyo sonrası bakımlarını yaparak tavşan desenli pijamasını giyip öğretmeninin kapısına elinde peluşuyla dikilmişti.
Taehyung kapıyı açtığında karşılaştığı manzaraya bakakalmıştı, yani.. Jungkook'un çocuk ruhlu olduğunu biliyordu ama bu kadarını beklememiş olacak ki, sarıldığı ayıcığıyla ve tavşan desenli pijamalarıyla kapısında dikilen çocuğa kilitlenmişti, onu baştan aşağıya süzmüş, daha fazla bekletmemek için kolundan tutarak içeriye çektiği gibi kapıyı kapatarak dudaklarına yapışmıştı. Onun bu tatlılığı karşısında kendisine hakim olması öyle zordu ki, zaten duramamıştı da.
"Bu kadar tatlı olamazsın Jungkook.." dedi ondan hafifçe ayrılıp, kapıya yasladığı bedeni kendi bedeniyle kapı arasına sıkıştırmış, başını vurmasın diye elini çocuğun başının arkasına siper etmişti, bir kez daha öptü onu ama sonra burnuna dolan bebek kokusuyla yeniden geri çekilmiş anlamaya çalışırcasına baştan ayağa yine çocuğu süzmüştü, Jungkook elinde peluşuyla duruyordu öyle, daha çok öpücük istiyordu, fazlasını istiyordu. "sen.." dedi Taehyung kaşlarını çatarak, "bebek gibi kokuyorsun.."
"Beğendin mi kokusunu!" diye sordu Jungkook duyduğu şeyle, öyle hevesli sormuştu ki bunu, normalde de şampuanı bebek şampuanıydı ama Jimin zamanında onunla çok dalga geçtiği için değiştirmişti, sonra o hayatından çıktığında yeniden bebek şampuanına dönmüştü, çünkü hem kokusunu çok seviyordu hem de saçlarını yumuşacık yapıyordu, üstelik şimdi Taehyung'un da bunu sorduğunu duyunca çok heyecanlanmıştı.
"Çok beğendim.." yaklaşıp çocuğun saçlarını kokladı, "bebeğim.." dedi sonrasında, çocuğu kapının önünde sıkıştırıp öyle bekletmek istememişti bu yüzden önünden çekilerek odanın ortasına doğru ilerledi, ama arkasından Jungkook'un gelmediğini fark edince yine ona dönmüş kapının önünde şaşkın tavşan bakışlarıyla kendisine bakakalan çocuğu görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAVERNA | TAEKOOK ✓
FanficZil zurna sarhoş olup kendini evine attığını sanan Jungkook, öğretmeninin kaldığı lojmanda uyanacağından habersizdi. Semetae! Ukekook! Düzyazı!