*"Bay Kim gerçekten neden böyle bir şey yaptınız ki?" Diye sordu Jungkook yalandan sinirle, "hayır ben kendim de gelebilirdim eve ben bebek değilim ki yani.." demiş ellerini saçlarına geçirerek yere ayaklarını vurarak tepinmişti. "Yani bir de size ait olmayan derse girdiniz sadece benimle eve yürümek için! Tanrı aşkına.. neden?" Bir kez daha sesini yükseltip arkasını hızla dönerek karşısında çatık kaşlı tavşana benzeyen bir çocukla karşılaşmıştı, kendisiyle yani.
Dersten çıktıktan sonra ilk işi kendini lavaboya atmak olmuştu, koşarak dışarıya çıkmış lavaboya girip kendi kendine kızmaya başlamıştı, şimdide aynada gördüğü yansımasına baktı, gerçekten sinirli görünüyordu ama aynı zamanda bu sinirinin yanında yüzünde garip bir sevimlilikte vardı. Kendine bakıp bir kez daha elleriyle yüzünü kapatıp yanaklarını avuçlarının içine sıkıştırdı, "Junkok sinirlenemöyorsun böle.." yanaklarını sıkıştırdığı için dudakları büzülmüş, büzüldüğü içinse sesi boğuk çıkmıştı, söyledikleri dışarıya tuhaf bir tonda yansıyordu.
"Bence de Jungkook.." arkasından gelen sesle anında yönünü o tarafa çevirdi, "sinirlenemiyorsun bile." Demişti öğretmeni lavabonun kapısını arkasından kapatarak, çocuğu elleri yüzünde yanaklarını sıkıştırmış haliyle görünce güldü, "Boy Kom.." şokla ellerini yanaklarından çekmeyi unutmuş, bir kez daha öyle konuştuğu için sesi yine tuhaf bir şekilde çıkmıştı, komikti..
"Neye sinirlendin çocuk?" Bir iki adım yaklaşıp tam Jungkook'un önünde durmuş gözlerinin içine bakıp yine gülümsedikten sonra üzerine doğru eğilip hemen arkasında, poposunun yanında duran musluğa uzanmıştı, oysa lavabo tamamen boştu ve diğer muslukların önü alabildiğine açıktı..
Jungkook ellerini yüzünden çekmeyi akıl edip öğretmeninin önünden yana kaçıp uzaklaştı, "öyle genel sinirlendim." Diyerek arkasını dönmüş, hatta kendi etrafında bir tur atmış boş musluklardan birine uzanmıştı öğretmeni gibi.
"Bana sinirlenmedin yani?" Dedi Taehyung ellerini yıkayıp suyu kapatırken, çocuğun kendisine sinirlendiğini çok iyi biliyordu, sadece oyun oynamak istemişti birazcık.. rahatsız olursa zaten bu oyuna devam etmeyecekti ama çocuğun pek de rahatsız olduğu söylenemezdi, şaşkın bir tavşan gibi etrafına bakınıp duruyordu.
"Size neden sinirleneyim Bay Kim.. ne haddime.." elleri suyun altında donup kalmış, başını öğretmene çevirerek gözlerini üzerine dikmişti, söyleyemezdi ya size sinirlendim diye..
"Ha yani dersine girip seni beklediğim için bana kızgın değilsin.." bir adım yaklaştı çocuğa, "o zaman diğer derslerine de girerim ben, okuldan sonra birlikte lojmana gitmiş oluruz hep, nasıl fikir?" Çocuğun kendi üzerinde olan bakışlarına aldırmadan göz kırpmış ellerini hâlâ daha suyun altında tutmaya devam ederken yaklaşıp suyu kapatmıştı, ellerindeki köpükler çoktan suya karışıp kanalizasyonda kaybolmuştu çünkü.
"Kötü fikir." Dedi Jungkook doğrudan, "çok kötü fikir bence." Demiş ellerini çekerek öğretmenin önünde dikilmişti.
"Neden?" Öğretmen de aynı şekilde çocuğun önünde duruyordu, "beni istemiyor musun?" Bunu sorma amacı tamamen birlikte lojmana yürümek isteyip istemediğini anlamak içindi ama çocuk çok yanlış anlamıştı bunu..
"İstiyorum." Dedi hiç düşünmeden, öğretmenin sorma amacını anlamamıştı, yani kendi istediği gibi anlamıştı ama yine de hiç düşünmeden istiyorum demesi öğretmeni önce şaşırtmış sonra da güldürmüştü.
"O zaman lojmana birlikte döneceğiz her zaman." Taehyung karşısındaki küçük çocuğun saçlarını karıştırıp ondan bir iki adım uzaklaşarak kapıya yöneldi, çocuğun aklından geçenleri tahmin edebiliyordu ve bu oyuna daha fazla devam etmek istememişti, çocuğun rahatsız olmasını onu yanlış anlamasını istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAVERNA | TAEKOOK ✓
FanfictionZil zurna sarhoş olup kendini evine attığını sanan Jungkook, öğretmeninin kaldığı lojmanda uyanacağından habersizdi. Semetae! Ukekook! Düzyazı!