*Jungkook başını kaldırıp bakmış, öğretmeninin söylediği şeyi yanlış anladığını düşünerek yüzüne anlamsız bir şekilde bakmaya başlamıştı. Öğretmeni ona kıyafet bulalım sana demişti değil mi? Bunu doğru anlamıştı evet, ama kıyafet bulalım derken neyi kast etmek istediğini, anlamak istemiyordu.. kendi kıyafetlerinden mi verecekti? Bunu kabul edemezdi..
"Ben iyiyim böyle.." dedi Jungkook, eğilip üzerine baktığında uyumak için çokta rahat olmayan kıyafetler giyindiğini fark etmişti ama onun için pek sorun olmazdı, bazı zamanlar pantolonla gömlekle uyuduğu oluyordu üşengeçlikten bu yüzden bugünkü kıyafetlerini de dert etmezdi, bol bir sweat ve altında da dar bir pantolon vardı ama rahattı yine de.
"O kıyafetlerle yatağıma giremezsin çocuk," dedi Taehyung yatağın yanından ayrılıp dolabına doğru yürümeye başlamışken. Jungkook duyduğu şeyle neredeyse yataktan düşeceğini düşündü bir an, öyle büyük bir şok yaşamıştı ki beyninin köküne baltayla vurulmuş gibi hissetti, yatağıma giremezsin mi demişti öğretmeni? Evet evet, tam olarak böyle söylemişti.
"Pardon, ne?" Zoraki bir şekilde sorduğu soruyu sesi içine kaçmadan sorabilmiş olmanın verdiği cesaretle bir kez daha konuştu, "yatağınıza girmek derken.." ellerini yatağın üzerine bastırmış çapraz bir şekilde oturarak öğretmeninin gittiği yöne dönmüştü.
Taehyung çocuğun sorduğu soruyla güldü, kendisini yanlış anladığını biliyordu ve bu tavrı.. gerçekten görülmeye değer olduğu için bu yanlış anlamayı birkaç dakikalığına düzeltmemek işine gelmişti. Bu onu kötü bir öğretmen mi yapardı? Hayır, sadece öğrencisiyle uğraşmayı seven, belki de sadece karşısındaki bu çocuğun tavırlarını görmeyi isteyen bir öğretmen yapardı.
"Aklından geçenleri sil." Dedi gülerek, omzunun üzerinden yatağın kenarında tedirginlikle oturan çocuğa dönmüştü, "sen benim yatağımda uyuyacaksın, bende orada." Başıyla yatağın sol tarafında pencerenin altında kalan kanepeyi işaret etmişti, çocuk öğretmenin gösterdiği yöne baktığında derin bir nefes aldı, rahatlamıştı ama hayır, öğretmenini bir de yatağından alıkoymak istemiyordu bunu da kabul etmeyecekti.
Taehyung'un kaldığı daire tek odalı bir daireydi bu yüzden evin ortasında duran bir yatak yanında ufak bir kanepe ve çalışma masası vardı sadece, dairenin bir köşesi de minik bir mutfak alanı için ayrılmıştı, ha bir de ufakta bir lavabosu vardı işte.
"Hayır." Dedi yeniden dolaptan bir şeyler bulamaya çalışan öğretmenine dönerek, sadece sırtını görüyordu ama yine de konuşmaya devam etti, "olmaz."
"Benimle mi uyumak istiyorsun çocuk?" Taehyung bu oyuna devam etmek istemişti, her ne kadar utançtan yanakları al al olsa da çocuğun, bu halleri inanılmaz hoşuna gidiyordu, dolaptan kendine küçük gelen uzun kollu bir tişört ve eşofman bulup eline almıştı, çocuğa rahat etmesi için bunları verecekti, olmasını umarak tabii. Çocuk biraz, küçük bir cüsseye sahipti.
"Ne?" Çocuk yine şaşkınlıktan kocaman olmuş gözleriyle öğretmenine baktı, bugün yaşadığı bu şaşkınlıklar ona bir ömür yeterdi doğrusu. Daha fazla şok içinde kalmak istemiyordu, öğretmeni bilerek mi yapıyordu yoksa ciddi miydi söylediklerinde anlamıyordu ama yüzündeki gülümsemeye bakılırsa sadece kendisiyle eğleniyordu.
"Şaka yapıyorum Jungkook," dedi elindekilerle yeniden çocuğun yanına dönerken, "al bunları giy üzerine hadi," Jungkook kendisine uzatılan kıyafetlere bakarak bakışlarını öğretmenine çevirdi, "ben.." dedi, "ben çok teşekkür ederim.." usulca uzattığı elleriyle öğretmenin ellerinden aldı kıyafetleri, istemiyordu aslında ama onun için gidip getirdiği kıyafetleri geri çevirmek ayıp olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAVERNA | TAEKOOK ✓
FanficZil zurna sarhoş olup kendini evine attığını sanan Jungkook, öğretmeninin kaldığı lojmanda uyanacağından habersizdi. Semetae! Ukekook! Düzyazı!