Kini usia si kembar Megat junior sudah pun 3 tahun empat bulan makin nakal! Penat Qaira dan Megat Adam nak melayan . Tapi paling penting muka diaorang seiras dan copy paste Megat Adam ye .
" Babah mama belong to us only . " ujar Megat Aedan dalam pelat baby , Megat Adam pula sudah mendengus geram ada jugak yang kena hantar pergi ke rumah anak yatim kang .
" Yesh Babah give us chance . " Megat Aidan pula bersuara sambil berpeluk tubuh . Megat Adam pula sudah mencebik memandang ke arah Qaira dah nak hampir seminggu dia tak boleh nak peluk cium isterinya itu .
" Boys jangan kata macam tu please kesian babah , he also need mama did you both doesn't love babah ? " pujuk Qaira dengan tenang .
" We love Babah ! " laju sahaja kedua kembar itu menjawab.
" Now say sorry to babah . If he merajuk nanti habis kita tau . " lembut nada Qaira memujuk kedua anaknya itu .
" Corry babah tonight we cleep with Pak Ucu good night mama babah wuv you ! " ujar Megat Aidan dan Megat Aedan berlalu pergi meninggalkan bilik tidur Megat Adam dan juga Qaira.
" Sayangggg.....abang nak sayang hiks hiks " rengek Megat Adam memeluk Qaira .
" Ambik la sayang ni kan dekat je ? " seloroh Qaira sengaja mahu usik enchik suaminya itu.
" Abang tengah lapar ni jangan sampai abang terkam sayang . " ujar Megat Adam tayang senyum nakal .
" Terkam la sayang tak kesah pun dan tak rasa takut pun. . " jawab Qaira selamba bukan dia tak faham pun maksud Megat Adam .
Lampu di padam selamat malam semua !
-∗ ࣪ ˖༺ ♡ ༻˖ ࣪ ∗--------------------------------
Megat Adam memandang ke arah Megat Aidan dan Megat Aedan sibuk berkepit je dengan Tengku Ammar . Tapi ada bagus jugak tak ada la makan ruang nanti boleh dia nak berkepit dengan Qaira . Eheks !
" Am bila sampai ? Mana Aisha ? " soal Qaira yang muncul bawa dulang berisi minuman. Lalu dia meletakkan di atas meja kopi itu dan melabuhkan punggung di sofa sebelah Megat Adam .
Megat Aidan dan Megat Aedan duduk di riba Tengku Ammar sambil bermain mainan yang di berikan oleh Tengku Ammar.
" Tadi . Aisha kejap lagi dia datang dengan bonda dan abah aku . " jawab Tengku Ammar sambil memangku Megat Aidan .
" Daddy Ammar when baby Uha come with mommy Cha ? " soal Megat Aidan mata hitam memandang ke arah Tengku Ammar.
" Kejap Uha dengan mummy Cha datang with nenda and tok abah . " jawab Tengku Ammar sambil dia tersenyum kecil .
" I miss Baby Uha and mommy Cha shoo much " ujar Megat Aidan dengan wajah tidak sabar .
" Like father like son. " kata Tengku Ammar , dia memandang kearah Megat Adam yang hanya wajah tak bersalah . Qaira ketawa faham apa yang di maksudkan oleh Tengku Ammar .
Tak lama kemudian giliran Hud Mikael , Haisha
Maryam berserta anak perempuan mereka Husna Mikayla tiba . Megat Aedan terus dekati si kecil Husna Mikayla itu . Hud Mikael senyum kecil tahu pantang sahaja Megat Aedan lihat Husna Mikayla pasti datang dekat .Mereka semua berkumpul ramai-ramai kerena mahu buat Bbq ini kes bini-bini mereka yang nak buat jadi ikut sajalah , meriah suasana rumah agam Megat Zahar sekarang ini .
" Assalamualaikum . " ujar Qalif mendekati Dato Zubair dan Datin Zahirah .
" Waalaikumussalam Leftenan Qalif Amsyar " serentak mereka semua menjawab . Maklum sekarang ni sejak Qalif join GGK makin sibuk dia di buatnya .
YOU ARE READING
Milik Tuan Megat [𝒞 ]
Romance- my 1st romance story - Megat Adam Qhalish x Nur Qaira Ameerah Nur Qaira Ameerah hanya gadis biasa yang bekerja sebagai barista di sebuah cafe hidupnya sedikit berbeza dengan gadis lain walaupun memegang degree namun dia memilih untuk bekerja seb...