Scharlott BlaneSzerencsére épségben leszálltunk. Kiszálltam a repülőből és hálát adtam istennek, hogy megúsztuk ezt az utat. A kiút a repülőtérről kicsit netszes volt. Sok Charles rajongó ide gyűlt. Még nem léptünk ki az ajtón,de Charles megfogta a kezemet. Mondtam neki,hogy nem akarok elkeveredni. Kiléptünk és mindenki körénk gyűlt. Kb egy fél órát voltunk a tömegben utána elindultunk,mert kezdett kicsit kellemetlenebbé válni ez a kis "találkozás".
Minden rendben?- kérdezte Charles már a kocsiban ülve.
Igen, mindig ilyen nagy a tömeg?- már voltam vele ilyen helyzetben,de akkor csak pár ember. Sajnálom.
Nem mindig.- fogta meg a kezemet és átkarolt. Megérkeztünk a szállodába, elkértük a kulcsokat és a szoba felé vettük az irányt.
Scharlott te menjél fel a szobába. Nekem van egy kis dolgom.- adta oda a bőröndjét és a főnöke felé indult el. Biztos valamit meg kell beszélni. Elindultam kettő bőrönddel és három kisebb táskával ami kettő az enyém a lift felé. Ennyire szerencsétlen nem lehetek. Tizenhét pilótával felmehetnék a liftel,de Lando Norrisnak kell pont a liftben lennie.
Hát ez nagyon jó!- szólalt meg először, neki se tetszik, hogy egy liftben kell fel menni.
Mintha én nagyon örülönék!- vágok vissza neki, ne higgye azt, hogy neki nem tetszik ez a helyzet. A liftben csend uralkodott míg fel nem értünk a negyedik emeletre.
Neked is pont a negyedik emeleten van a szobád?- ezt nem hiszem el, neki is itt kellet szobát kapnia? De nem válaszolt csak elindult a szobája felé. Landonak úgy festett mintha követném,de nekünk is arra volt a szobánk.
Ugye nem.....de,Lando szobája nem csak a negyediken van hanem már a szomszédunk is. Ez valami átok vagy nem is tudom.
Kinyitottam a szoba ajtaját, beléptem és egy meseszép szoba fogadott, körbe néztem és még zongora is volt.Charles nagyon fog örülni, hogy még itt is zongorázhat.- tegnap Charles zongorázott míg én egy órát bent voltam a fürdőbe,még soha nem hallottam ilyen szépen zongorázni senkit.
A bőröndöket a szekrény elé tettem, a sajátomból kiszedtem a fontos cuccaimat. Valamikor el akart hívni engem Lando moziba a Villám Mcqueent megnézni,de teljesen elfelejtettem. Lehet ezért is haragszik, nem érdekel, lezártam azt a korszakot. Most egy új fejezet nyílt nekem amit ki kell maximálisan használnom. Nem szabad olyanra gondolni ami elszomorít.Megjöttem.- nyitott be váratlanul Charles, kicsit megijedtem. Mintha ideges lenne.
Valami történt? Mintha ideges lennél?- vittem egy pohár vizet neki. Valami felzaklathatta.
Lehet az autómat nem tudják megcsinálni holnapra.- ez szuper. Ez lesz a legfontosabb versenye és lehet ki kell hagynia.
Ez nem fog megtörténni. Nem gondolj rá.- dolgozzanak éjjel nappal a kocsin vagy mit bánom én,de a csapat főnök is tudja, hogy ez a verseny fontos Charles számára. Habár azt nem tudom miért,de nem érdekel. A lényeg, hogy fontos.
Köszi, hogy vagy nekem! Ha most nem lennél akkor nem tudom mit kezdenék most.- ölelt át szorosan. Annyira szeretem ha Charles szorosan magához ölel.
Köszönöm hogy elolvastad! Ha tetszett akkor kövess be, csillagozd, írj kommentet!🤍🤍
KAMU SEDANG MEMBACA
Csak te!/ Befejezett /
RomansaFerrari pilóta és egy átlagos monacói lány közötti bizalom egyre csak növekszik,majd egyszer minden megváltozik.