15 fejezet

76 4 0
                                    


Scharlott Blane

Volt egy olyan megérzésem, hogy Lando átvert, de én megint naiv bedőltem neki. Scharlott fejezd már be, most itt vagy a szörnyű valóságba és még haza kell vinned egy részeg embert ami nem lesz könnyű. Utánna gondolkozhatsz azon, hogy át vert-e Lando vagy mégse. Legszívesebben itt hagynám Charles a francba, de az ő anyukája jó barátnője volt az én anyukámnak és én nem akarom magam rossz fénybe állítani magam Charles anyukája előtt. Scharlott minek is beszélsz itt magadban? Inkább indulj el, mert a végén össze hányja magát. Elindultam a ruhájával együtt, míg oda nem értem mindenki engem lesett ami valljuk be őszintén nekem kellemetlen volt. Úgy döntöttem, hogy nem kapcsolok lámpát hanem a telefonom zseblámpájával kezdtem Charlest keresni.Annyi eber volt,hogy inkább attól tartottam nehogy rá lépjek valakire. Ahogy sétáltam befele megpillantottam egy kanapát amin szerintem Charles fekhetet egyedül. Ahogy közeledtem tényleg Charles volt, de fel volt öltözve. Akkor mit keres ruha a szekrénybe? Találtam egy személyzetet és le adtam neki. Mire vissza mentem nem hittem a szememnek. Egy nő képes volt ráfeküdni Charlesra és lehúzni a szemem előtt a pólóját?!

Mit képzelsz magadról?- mordultam rá és ő egy szó nélkül elment. Most jött elő a a Scharlott akit ritkán,de tényleg ritkán látnak. Majd rám nézet és elment.

Charles kérlek ülj fel.- kérleltem Charlest,de annyira kivolt ütve, hogy ha én nem lennék itt akkor az éjjel folyamán történne egy s más amit senki nem akar. Felül tettem és vissza húztam a polóját, majd elkezdtünk ki sétálni. A kijárat felé vettük az irányt és Charles neki ment valakinek. Úgy kellet beszélnem vele, hogy be van rúgva. Ki értünk a parkolóba és most van a gond.

Melyik autó Charlesé? - hangos gondolkodásba kezdtem bele. Megnyomtam az összes gombot és felvillant egy Ferrari terepjáró.

Én itt fosom össze magam!- jelentettem ki hangosan, mire az emberek rám emelték a tekintetüket. Charlesnak segítettem beülni, én amikor be ültem azon gondolkodtam, hogy mi lenne ha nálam maradna a kocsi. Charles úgyse venné észre. Neki van vagy harminc kocsija. Most ha egy eltűnik nem feltűnő. Főleg, hogy ilyen hülye. A lakása felé vettem az irányt. Leparkoltam, kiszálltam és annyit látok, hogy valaki közeledik felém.

Hölgyem ön itt lakik ?- von kérdőre amit én nem értek. Mióta kell bejelenteni, hogy itt él- e Charles.

Én nem,de ő igen.- mutatok az autóba ahol Charles van.

Mi a neve a fiatal úrnak?- mintha nem ismerné Charlest. Itt valami nem stimmel.

Charles Leclerc.- jelentem ki magabiztosan, mire ő egy tabletba a neveket görgeti.

Sajnálom,de ilyen név nincs a lakók között! Az úr elköltözött tegnap. Ezért kérem fáradjon ki a parkolóból.- hesegetett ki. Hova költözhettél te tök fej? Az agyamat törtem mégis kit hívjak fel éjjel háromnegyed kettőkor? Charles hajlandó leszel a kanapémon aludni, mert az ágy az enyém! Indultam el haza mire meg csörrent a telefonom.

Ismeretlen szám. Mégis ki az ilyenkor?- vettem fel a hívást.

Scharlott Blane?- szólt a vonal túloldalán egy ismerős hang,de nem ugrott be , hogy ki.

Igen?- mondtam bizonytalanul.

Szandra vagyok... a  nővéred.-lepődtem meg mikor mondta. Hogyan szerezte meg a számomat?

Baj van?- kérdeztem tőle, de nagyon nem érdekelt mi van vele, mert nagyobb bajom van nekem.

A lakásod előtt vagyok.... szeretnék veled beszélni.

Oké.- nyomtam ki a vonalat. Látom nem hezitált, már a lakásom előtt van.

Szandra Blane

Scharlott már igazán jöhetne. Hallottam, hogy egy igen jó képű srácot hoz magával.

Az emlegetett szamár!- lépett ki a liftből Scharlott és a jó képű fiunk.

Hogy érted?- kérdezett vissza mintha nem értené.

Sehogy. Mindegy.- minek is magyarázok, ha ez az én estém lesz?

Miért jöttél?- vont kérdőre Scharlott.

Anyáèk miatt...- próbáltam felvázolni. Valójában ezért is jöttem,de jobban Charles miatt.

Mi történt? Már mióta meghaltak.- látom neki sikerült megnyugodnia. Ő sírt a legtöbbet és ő tudott hamarabb tovább lépni. Hisz az élet megy tovább nem?

Anya tartozást hagyott hátra amit neked kell ki fizetni.- mondtam nyugodtan, engem ez nem érint,mert meghamisítottam anya alá írását és Scharlott nevét írtam oda. Én már így is szarba vagyok nem akarok több tartozást. Ő meg elvileg a világ legjobb munkáját végzi és sok pénzt is keres, ki tudja fizetni.

Nem értem.. majd nappal elmondod.- rázott le. Hát ha akarod Scharlott, egy baj van ezzel drágám, mire te fel kelsz én már nem leszek itt. Elindultam a konyha felé és kettő poharat elővettem. Az egyikbe altatót tettem a másikba drogos bogyót ami Charlesé lesz.

Köszönöm,hogy elolvastad!

Csak te!/ Befejezett /Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum