35 fejezet

45 3 0
                                    


Scharlott Blane

Próbáld meg fel hívni.- adta az ötletet Carlos.- Oké.- Na?

Charles hol vagy?- Kint vagyok a fő bejáratnál.- Miért?- Várom Lorenzot.-Oké, csak mert eltűntél.- Te is, azt hittem megvársz az ajtónál.- Tudom,tudom, majd elmesélem. Siess.- Oké.

Na? Jól van?- kérdezte Carlos türelmetlenül.- Igen, Lorenzot várja a fő bejáratnál.- Oké,de akkor sietnie kellene,mert húsz perc múlva már autóba kell ülnie.- mondja Carlos, majd megfordul és elmegy.- Mi is vissza megyünk?- mutatott a már alig látszó Carlosra.- Menjünk.

Tíz percel később

Charlesnek már rég itt kellenne lennie.- kérdeztem a mellettem ülő Isabelt.- Lehet már készülődik.-vonta meg a vállát. Lehet igaza van,mert Carlos garázsában vagyunk,de nyugodtabb lennék ha tudnék róla valamit.- Én azért megyek megnézni.- álltam fel mellőle.- Oksi.- a hangjából adódóan nem tetszett neki,de nem foglalkoztam vele. Kisétáltam az ajtón és szembe találkoztam Freddel és egy fiatal lánnyal.-   Scharlott te vagy az?- kérdezte Fred. Így személyesen nem találkoztunk, Charles mesélt róla egy kicsit.- Igen, én vagyok.- Ő itt a lányom Noah.- akkor ő a lánya. Kicsit se hasonlít rá,de mindegy.- Hello! Noah vagyok!- mutatkozott be, a viselkedése alapján biztos "apuci pénze". Elég drága a ruhája is,a fülbe valojáról nem is beszélve. Mit mondott mindig apa, hogy nem a külső számít, lehet gazdag- szegény a lényeg,hogy kedves,barátságos és megértő legyen. Ki tudja,még lehetünk barátnők.- Szia! Én Scharlott.- mutatkoztam be én is.- Scharlott kicsit körbe vezeted? Még nem volt itt és nem akarom,hogy baja legyen. Benned megbízom,mert te ismered már a helyet.- Köszönöm,hogy bízik bennem! Egy kérdésem lenne, Charles a garázsába van?- ha nem tudok elmenni megnézni,azért megpróbálom kideríteni.- Igen,már készülődik.- Köszönöm.

Indulhatunk?- kérdeztem meg Noaht, aki már ideges volt.- Végre!!- ebből nem lesz barátság. Minek is álmodozok.
Egy húsz perc biztos elment a körbevezetésével. Már a futam is elindult és megígértem Charlesnak,hogy ott fogom várni a garázsba. Vissza úton csendben megyünk egymás mellett, én nem szeretnék vele sokat komunikálni. Ezt a csendet közöttünk ő szakította meg.- Egyébként Scharlott nagyon kedves vagy. Azt hittem,hogy ugyan olyan beképzelt liba vagy mint mindenki más.- miért hiszi mindenki ezt rólam? Úgy nézek ki mint egy ribanc? - Nagyon sajnálom,hogy így viselkedtem.- ült le a mellettünk levő padra.- Engem mindig kiközösítettek,soha nem tekintettek rám mint egy normális átlagos ember. Mindig azt mondták,hogy apuci pénzéből könnyű mindent megvenni és ezt még tudnám ragozni.- ezt most nem hiszem el. Sietnék vissza Charleshoz ő meg kiönti a szívét nekem. Igaza is van, most kinek mondjon el mindent ami a szívét nyomja. Se barátnője, az apukája nem mindig ér rá. Sajnálom.- Nekem még soha nem volt igazi barátnőm,és nem tudom,hogyan kell viselkedni. Tudom,hogy te jót akartál,de én.... én mindent elrontottam a viselkedésemmel.- Figyi, én nem haragszom! Sőt, megtisztelő,hogy én vagyok az az ember akinek kiöntötted a szíved.- Leszünk barátnők?- Természetesen!- Ha apa is megbízik benned, akkor én is.- ezt a mondatát Bem értettem annyira,de csak bólintottam egyet mosolyogva.- Elmondhatok egy óriási titkot?- kérdezi tőlem, úgy kezdjük a barátságágunkat,hogy elmond egy óriási titkot?

Köszönöm,hogy elolvastad! Kövess be, csillagozd!🤍

Csak te!/ Befejezett /Where stories live. Discover now