Scharlott BlaneCharles! Szeretlek,de kételyeim vannak.- néztem a szemeibe. Olyan gyönyörűek voltak. A szívem az súgta, hogy mondjak igen mert mindenki megérdemel egy esélyt.
Hogy érted?- a hangjában szomorúságot fedeztem fel.
Igen, leszek.-végül a szívem győzött. Igent mondtam Charlesnak, hogy a barátnője leszek. Vicces volt Charles arckifejezése, először megdöbbent és szerintem azt se tudta,hogy hol van.
Mi? Tényleg?- pár percnek el kellett telnie mire felfogta, hogy mi is történt. Majd felállt és szorosan magához ölelt.
Azt hittem, hogy nemet mondasz.- megkönnyebbült Charles ahogy én is. Szerintem mindenki hülyének néz minket, kb tízen öt perce még veszekedtünk egy karkötő miatt, most meg ölelkezünk.
Annyira hiányoztál!- jelentetettem ki és szorosabban magamhoz szorítottam Charlest. Nem akartam újra elveszíteni.
Te is nekem. Sajnálom, hogy hazudtam, azt akartam, hogy velem maradj még.- szakította meg az ölelést. Felállt, megfogta a kezemet es úgy vonultunk ki a kávézóból. Jöttek rajongok Charleshoz, addig én beültem a kocsiba. Elővettem a telefonomat és váratlan üzenetet kaptam, de nem foglalkoztam vele. Megnézem később.
Megjöttem.- ült be mellém és meg csókolt. Nem hittem volna, hogy Charles ennyire gyors. Én nem tiltakoztam, mert én is erre vágytam. Csak vele, kettesben. Semmi más.
Hova megyünk?- néztem rá,de ő csak az utat nézte. Történt valami. Biztos, nem válaszol csak előre néz.
Történt valami!-nagy sóhaj kíséretében kinyögtem. Attól féltem ha kimondom megsértődik,mert nem rám tartozik.
Igen, látom előtted nem tudok titkolózni.- vajon mi történhetett? Egyre kíváncsibb lettem.
Mi történt? Már ha már megosztod velem. - Charles bízik benned Scharlott, biztos elmondja neked. Már nagyon kiváncsi vagyok. Mi van ha rossz.
A rajongók között volt egy ember aki Maxnak szurkol. Azt mondta nekem, hogy hagyjam nyerni, mert ha nem hagyom akkor rossz vége lesz.- szuper vagy Scharlott. Ezt vártad, ezért voltál annyira kiváncsi. Szegény Charles.
Ne legyél szomorú! Nem fog történni semmi!- vigasztaltam meg ami kisebb nagyobb sikerel ment is. Aztán eszembe jutott, hogy mitől csaphatok mosolyt az arcára.
Közelebb hajoltam és megpusziltam az arcát. Amitől tényleg mosolyogni kezdett.Valaki mosolyog.- cukkoltam kicsit amitől még jobb kedve lett.
Hova megyünk?- tettem fel újra a kérdést amit legelőször akartam.
Hozzám!- jelentette ki mosolyogva. Ennyire szereti ha hozzá megyek?
Illetve lesz egy meglepetésem.- már meglepetéseket is szervez nekem? És mi van ha azt mondom, hogy nem?
Meglepetés? Mi van ha nemet mondtam volna?- vontam fel a szemöldökömet. Erre nagyon kiváncsi lennék.
Tudtam, hogy igent mondasz!- honnan? Lehet onnan tudta, hogy igent fogok mondani amikor én vigyáztam rá mikor "részeg" volt. Vagy nem tudom. Charles lakásába felértünk és sokkal szebb volt mint az előző. Minden fehér volt ami nekem a kedvenc színem. Rend volt, sehol egy por. Én lakásom ehez képest nulla. Nem a modernságában hanem, hogy Charlesnál nagyobb rend volt mint nálam. Bemutatta a lakást mit hol találok stb....
Na hol a meglepetés?- kíváncsiskodtam tovább,de amint benéztem az egyik szobába a szavam elállt.
Charles.... ezek az én cuccaim.- meglepően fordulok meg és Charlesra kezdek nézni. Mégis mikor és hogyan kerültek át a cuccaim?
Én tetszik?- kicsit elszomorodott. De tetszik csak azért szólnia kellet volna. Na mindegy. Már megtörtént.
De tetszik. Csak hogy?- direkt elfordult el szóval titkol előlem valamit.
Titok! Elmegyek vacsoráért.- sietett ki az ajtón amit én hülye engedtem is. Egy helyben áltam és figyeltem ahogy elrohan. Csak egyedül voltam a nagy lakásban ami csak egyet jelentett. Irány körbe nézni. Eszembe jutott, hogy kaptam egy üzenetet meg kéne most néznem,mert egyedül vagyok. Felnyitottam a telefonomat és amikor elolvastam az üzenetet nem hittem a szememnek.
Köszönöm, hogy elolvastad! Ha tetszett akkor kövess be, csillagozd és ha akarsz írj bátran kommentet!🤍🤍
YOU ARE READING
Csak te!/ Befejezett /
RomanceFerrari pilóta és egy átlagos monacói lány közötti bizalom egyre csak növekszik,majd egyszer minden megváltozik.