36 fejezet

44 2 0
                                    


Scharlott Blane

Az a titok,hogy...- Na.. mond már, izgatott vagyok.- valójában nem vagyok izgatott, már így az elején megbízik bennem? Ez kicsit fura.- Az a titok,hogy szerelmes vagyok Charlesba.- mivan?? Nem hittem a fülemnek,mikor meghallottam.- És elfogom hódítani, van barátnője Charlesnak? Csak azért tőled kérdezem,mert apát megkérdezted,hogy hol van.- várjunk nem haladjunk annyira előre én lemaradtam az elején. Most tényleg képes nekem ilyent mondani. - Van barátnője.- ettől a kijelentéstől kicsit elbusúlt, pár perc után fel emelte a fejét és gonosz mosolyt csillogtatott meg az arcán.- Ha van barátnője akkor majd én tőle elhódítom.- na ha azt tudná,hogy én vagyok az. Elmondta olyannak,hogy szerelmes Charlesba  és el akarja hódítani, aki a barátnője szerencsétlen srácnak. És még mennyi lány szerelmes Charlesba, a kettő kezemen nem tudtám megszámolni.- Elhódittom és én ülhetek majd a sportkocsiiba, minden lány erről álmodik.- ő se külömb, ugyan olyan mint a többi lány. Csak azért akarnak Charlessal lenni,mert van pénze, híres stb.... Ez nem szerelem,ha erről álmodik.- Azt még mond el kérlek,hogy ki a barátnője?- erre a kérdésére lehet nem kap választ.  Ezt itt eldöntöttem.- Kérlek, kérlek. Nem bántom meg semmi csak elcsábítom a srácot.- kettő opció van, vagy megtudja és örökre megutál vagy nem tudja meg,de később lehet, és akkor még nagyobb baj lehet. Én ezek közül szerintem az elsőt választom, nem akarom,hogy Charles karrierje miattam essen szét egy csettiténsre.- Egyáltalán tudod?- Tudom.- Akkor kérlek mond el.- Charles barátnője.... én vagyok.- kis hezitálás után ki tudtam nyögni. Elállt a szava amint kimondtam,hogy én vagyok. Na Scharlott megint megvsináltad magadnak a problémát. Kár volt hagynom,hogy elmondja a titkát.- Erre most mit mondjak? Mondjam azt,hogy de jó, annak akinek elmondtam a titkomat ő pont Charles barátnője?- jogos a felháborodása, viszont senki nem mondta neki,hogy mondja el nekem.- Senki nem mondta el,hogy nekem el kell mondanod.-álltam a saját védelmemre. Még neki áll följebb. Nem értettem soha az ilyen embereket. Én például egyik barátnőmnek se mondtam el a legféltettebb titkaimat. Ő meg az első egy-kettő percben elmond egy olyan titkot amit jobb ha nem is hallottam volna.- Én nem bírok tovább itt maradni.- állt fel és el sétált. Én még maradtam pár percig,hogy normálisan felfogjam mi is történt az elmúlt tíz percben. Valahogy képtelen az agyam felfogni.

Én itt és most megesküszök,hogy nem hagyom,hogy Charleshoz hozzáérjen.- jelentem ki határozottan.- És te pad, te leszel a fő tanú.- állok fel és mutatok rá. Még szerencse,hogy senki nem járt erre, mert azt hitték volna,hogy bolond vagyok.- Ahhh, miért pont velem? Miért pont.....  Charles.- Ülök fel normálisan. Már rég a garázsba kéne lennem és támogatnom.- Hogy lehetek ennyire hülye, itt beszélek magamba, minthogy cselekednék  valamit,hogy megakadályozzam.

Te miért beszélsz itt magadban?- ül le Lando mellém a padra.- Te miért nem versenyzel?- kérdezek vissza.- Tönkre ment a kocsim,de most ne rólam beszéljünk,hanem rólad.- miért mindenki rólam akar beszélni. Ennyire látszik,hogy szarul vagyok? A színészkedés se az én pályám.- Ennyire látszik?- nézek felé szomorú tekintettel. Ez a Noah teljesen elcseszte a napomat. - Igen. Mi bánt?- Semmi, csak fáradt vagyok.- Azt hittem valami bánt,hogy azt mondtad,hogy annyira látszik kérdéseddel.- Én máshogy értettem. Na én megyek, megnézem a maradék tíz percet a versenyből.- Oké.- álltam fel és amilyen gyorsan tudtam menni a garázshoz. Amikor Lando már nem látott futni kezdtem, nem vagyok érzékeny típus,de ez valamiért nagyon a szívembe taposott. A verseny érdekelt a legkevésbé, a mosdóba be rohantam és kitört belőlem minden. Még soha nem sírtam ennyire mint most.

Az egyik WC fülkébe ülük,hogy senki ne találjon meg. A sírás miatt kicsit megkönnyebbültnek éreztem magam. Rá pillantottam a telefonomra és legalább húszszor hívott Charles. A versenynek már egy órája vége. Én meg csodálkozva nézem,hogy egy órája vagyok a WC-be. Lassan kisétáltam, megmostam az arcom. Az elmúlt egy órán csak nevetni tudok már.- Nem fogom hagyni mostantól,hogy egy ilyen kis dolog miatt így  tönkre tudnak tenni.- jelentem ki a tükörképemnek.

Köszönöm,hogy elolvastad! Követés, csillagozás, vagy akár komment?🤍✏️

Csak te!/ Befejezett /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora