Charles LeclercMax üzenete meglepett,de nem foglalkoztam vele nagyon. A part felé vettem az irányt és olyan sebességgel mentem előre amilyennel tudtam.
Hova megyünk?- nyitott be a vezető fülkébe Anna. Anna a mostani barátnőm. Max biztos feltette azt a kérdést magának,hogy hogyan szereztem barátnőt magamnak egy-kettő nap alatt. Én is feltenném magamnak a kérdést de a választ már nem én válaszolnám meg. Szerintem mindenki tudja,hogy Scharlottot akarom féltékennyé tenni.
Vissza a partra, ki szállunk, te elmész én meg a dolgomra megyek.- vázoltam fel neki a tervemet.
De miért?- már megint nyavalyog. Ezért is szerettem Scharlottot, ő soha nem nyavalygott semmiért.
Nem kapott választ a kérdésére, csak folytattam az utat.
Tíz perc alatt a partra értünk. Gyors rohantam az autómhoz, nem foglalkoztam azzal,hogy Anna lejött-e utánam vagy nem. Gyors be ütöttem a telefonomba a címet és indultam is. Volt egy olyan érzésem,hogy baj van.
Leálltam a parkolóba és a visszapillantó tükörben megpillantom Scharlottot és Olivért. Kiszálltam és rohantam oda. Biztos nem a semmiért írta meg Max-nek a címet. Olivér a csuklóját szorítva húzta maga után.Hé! Engedd el!- húzom ki Scharlott kezét Olivér kezei közül.
Ki vagy te,hogy megmond,hogy mit csináljak?- förmedt rám. Ez úgy kiverte a biztosítékot,hogy be ütöttem neki. Ő másodpercen belül a földön landolt.
Charles ez durva volt. Vérzik az orra.- most mi van?! Én megpróbálom megvédeni, és hozzá teszem ő kért segítséget, nem én jöttem önszántból és ellenem fordul?
Remélem eltört! Gyere Scharlott nem maradhatsz itt!- fogom meg a kezét és húzom magam után ahogy az előbb Olivér.
Miért nem írtál előbb? Miért nem nekem írtál? Miért Max-nek?- bombázom felé a kérdéseket. Ahogy felé fordultam,szerintem azt se tudta,hogy melyikre válaszoljon előbb.
Most kell ezt megbeszélni?- rántotta ki a kezemből a kezét. Valamilyen szinten igaza volt. Én hülye. Megint el fogom rontani.
Jó sajnálom!- emeltem fel a kezemet védekezzően. Ahj Charles olyan hülye vagy, mindig akkor próbálod elszúrni amikor minden a helyére akar állni.
Oké....... és most hova?- ült le a padra Scharlott. Scharlott úgy csinál mintha gondolkodna,de én szerintem azon töri az agyát,hogy hogyan koptasson le.
Majd felállt és elindult az egyenesen.Most hova mész?- szólok utánna,de a válaszán meglepődtem.
Oda ahol te nem vagy!- üvöltötte vissza. Nem is értem, hogy mi az istenért állok egy helyben és üvöltök neki vissza.
Most mit csináltam? Én elküldtem a francba a barátnőmet,hogy érted eljöjjek, te meg így viselkedsz velem?- az egész utca minket lesett, én a padnál állok és üvöltök Scharlottnak aki nekem vissza. Kimondtam a mondatot Scharlott megtorpant, vissza fordult és nagy léptekkel kezdett felém jönni.
Na ezért nem neked írtam, hanem max-nek! Gondoltam,hogy neked már új barátnőd van. Nem is tudom,hogy......- a mondatot nem mondta végig. Miért szóltam el magam?! Hülye Charles!!
Fejezd be a mondatodat!- néztem a szemeibe,de rögtön zavarba jött és elnézett. A szemei még mindig úgy ragyogtak,mint anno amikor együtt voltunk. Régen a boldogságtól most meg a könnyektől.
Köszönöm,hogy elolvastad! Ha tetszett akkor kövess be és csillagozd! 🤍
YOU ARE READING
Csak te!/ Befejezett /
RomanceFerrari pilóta és egy átlagos monacói lány közötti bizalom egyre csak növekszik,majd egyszer minden megváltozik.