1
Taehyung, sanki koca yerde yer yokmuş gibi Yoongi ve diğerleri ile aynı masaya düşmüştü. Hatta onlarla aynı masaya düştüğü yetmiyor gibi onunla karşı karşıya oturmak zorunda kalmıştı. Bunun sebebi ise aynı masada oturan alfanın beğendiği omeganın olmasıydı. Jungkook, Eunwoo denilen oldukça yakışıklı bir omeganın etkisine kapılmışa benziyordu. Hatta o kadar kapılmıştı ki kendisini gözleriyle paramparça edecek Yoongi'nin önüne oturtacak kadar. Miri, kolunu omzuna yaslayıp ona dönerken Taehyung, gülümseyerek kahve gözlü güzel kıza dönmüştü. Sol gözünün hemen altında yanağına doğru oldukça ilgi çekici bir beni vardı. Taehyung, oraya doğru hafifçe öpücük kondurdu.
"Başka yere otursak daha iyi olurdu"
"Jungkook ısrar etti"
Taehyung, anladığına dair mırıldanırken kızın beline sarılıp onu daha da kendisine çekti. Ona katlandığı iki günün hatırına biraz ilgi göstermenin sorun olmayacağını düşünmüştü. Bu sırada gözleri meydana doğru kaydı. Gerçekten eğlenceler başlamıştı ve bu, yaz sıcağının serin meltemle buluştuğu gecede içkinin su gibi akıp gürültücü kurtların sabaha kadar uyumayacağının göstergesiydi. Kendisi de şişesine uzanıp dudaklarına götürürken ona bir şeyler anlatan Miri'nin gözlerinden gözlerini ayırmadı.
"Yeni bir tane getirsem iyi olacak"
Biten şişesini elinden alırken ayaklanmıştı Miri. Onun omzundaki eline eliyle pat pat yaparken gülümsemişti Taehyung. Onun gitmesine izin verdikten sonra önüne döndü ve Yoongi ile göz göze geldi. Masaya dirseklerini yaslarken diğer zamanların aksine süslenmiş duran beyaz saçlının yüzüne bakıp kafasını sola eğmişti. Onun böyle sosyalleşme yeteneğine sahip olduğunu sanmıyordu.
"Jisung"
Taehyung, hemen onun yanındaki gence gözlerini çevirdiğinde genç adam gözlerini ona kaldırdı.
"Buralarda yaşayan bir vita biliyor musun?"
Jisung, gözlerini masanın ortasına doğru götürüp biraz düşündü.
"Bildiğim tek Vita Naeyeon, o da prens ile evlendirilmek isteniyor"
Taehyung, aldığı bilgiyle gülümserken kendi tabağındaki bütün eti uzatıp onun tabağına koyduğunda Jisung bundan oldukça mutlu olmuşa benziyordu. Tabağı kendi önüne koyarken yeniden gözlerini Yoongi'ye çevirdi. Ardından parmaklarını birbirine kenetlerken kendisinden ne istediğini anlamadığı adamın yüzüne bakmaya devam etti. İkisi birbirine bakarken sanki etrafındaki her şey yok oluyor gibiydi. Sanki hiçbir şeyin sesini duymuyor her şey bir uğultuya dönüyordu.
"Olanlar için"
Dedi Taehyung, parmaklarını birbirine değdirirken.
"Üzgünüm"
Yoongi'nin bunu beklemediği yumuşayan yüz hatlarından belliydi.
"Yani durumumun hassasiyetini göz önünde bulundurarak çok aldırmazsan sevinirim"
Yoongi, ağzını açtığı sırada masaya tekrar dönen Miri ile dikkati dağılan Taehyung, onun cevabını dinlemeden yeniden genç kıza dönmüştü. Yoongi ise çatalını ete saplamakla yetindi.
2
İlerleyen saatler işler kızmış meydan okumalar başlamıştı. Birbiri ile dövüşen iki alfanın birbirlerine hırlamasının ardından atlaması ile oluşan gürültüde herkes tezahürat yapıyordu. Taehyung, elindeki birası ile olduğu yerde dikelirken yanına gelen Namjoon ile bakışlarını ona çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yukinokessho | TaeGi
Fanfiction"Hüküm sürmek için doğduğunuzda tahtın kral veya kraliçede olmasının bir önemi yok..."