1
Taehyung bir ayağını diğer ayağının üzerine atıp elindeki kitapta gözlerini gezdirmeye devam etti. Bu sırada hemen yanında uyuyan bedenin iç çekerek uyandığını hissetmişti. Gözlerini kitabın satırlarında gezdirmeye devam etmeye karar vermişti. Biraz sonra Yoongi'nin kısık sesi duyulmuştu.
"Delta"
"Uyumaya devam et"
Dedi Taehyung, onun evinde onun yatağında akşam olmaya yüz tutmuş bir saatte oturmasının mantıklı bir açıklaması vardı elbet ama bunun şu an bir önemi yoktu.
"Burada ne işin var?"
"İadeyi ziyaret"
Delta odanın içerisini doldurduğu feromonları ile hem kendisini hem de yanındaki bedeni iyileştirirken Yoongi'nin yorgunca güldüğünü hissetmişti. Gözlerini birkaç saniye sayfadan ayırıp ona çevirdiğinde bunca zaman boyunca tanıdığını sandığını adamın yapmayacağını düşündüğü bir şey yaparak kendisine sarılmasını izlemişti. Kafasını karnının üzerine koyup tatlı mandalina kokusunu serbest bırakırken gözlerini kapatmıştı. Taehyung'un göz bebekleri bu kokuyla büyürken bu kez kitabı iki eliyle sıkıca sarıp gözlerini ona odakladı. Odağını başka yere vermezse düşünceleri yolundan sapacaktı.
"İyi uykular"
Yoongi ise sadece mırıltılarla ona cevap vermişti. Biraz sonra nefesi yine ağırlaşırken Taehyung'un gözleri boşluğa doğru gitmişti. Okuyamayacağına emin olunca kitabı komodinin üzerine bırakmış ve istemsiz sağ elini kaldırıp beyaz saçların üzerine koymuştu. Okşamıyordu aslında ama parmak uçlarında hissettiği yumuşak saçların hissinden hoşlanmıştı. Kafasındaki dağınık düşünceleri toplamak için bundan iyi bir zaman olamazdı.
Hoseok, onları böyle öldürmenin keyifsiz olduğunu bunu daha eğlenceli hale getireceğini söyleyerek oradan ayrılmıştı. Onun ne yapacağını ve artık başlarına neler gelebileceğini bilmiyordu. Taehyung bilinmezlikten nefret ederdi ve bu can sıkıntısı kalbinin ortasında kesip atması gereken bir yara gibi hissettiriyordu. Düşünceleri ile alt dudağını dişlerken gözlerini pencereden dışarı çevirdi. Jungkook kendi ülkelerine haber göndermek için hemen limana gitmişti. Buraya sadece bir eş bulmak için gelmişti ve olanlar onunda takip ettiği bir alanın dışına çıkmıştı. Bunun sebebi ise kucağındaki adamın ruh eşi olmasından kaynaklıydı.
Hoseok'un dedikleri doğruysa eğer krallığı bu hale getiren hain kucağındaki yatan adamdı. Taehyung elini saçlarından çekip kafasını öne eğdiğinde sıkıntılı bir rüya gördüğü göz bebeklerinden belli olan adamın yüzüne bakmıştı. Sürüyü bu hale getiren adamın eski haline getirmesi için mi yardım ediyordu? Taehyung'un kafası iyice allak bullak olsa da bildiği bir şey varsa Yoongi de kendisi gibi felaketin getiricisiydi.
2
Yoongi, akşam yemeği için sofrada buluşulmuş olmasını geçmiş hemen yanında masanın başında oturan deltanın diğerleri tarafından sanki her gün bunu yapıyormuş gibi durmasını garipsemeden edememişti. Taehyung, yaz günü gibi giydiği tişörtünün altından kolunu kaşıyıp esmer tenini ve siyah damarlarını ortaya çıkarmış dağınık saçları ile masadakileri dinliyordu. En son kitap okurken hatırladığı adamı kendisine sıkıca sarılmış bir şekilde uyanmayı beklemiyordu. Yine de bir kurt ile uyumaktan çok farklı bir deneyim olduğunu itiraf etmeliydi.
"Kırsaldakiler çok iyi çalışıyor"
Taehyung, Jisung'un elindeki mektubu okumasını bitirmesinin ardından konuşmuştu. Görünüşe bakılırsa insanları bayıltan bir tür silah geliştirmişlerdi ve bunun deneylerinin sonuçlarını bekliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yukinokessho | TaeGi
Fanfiction"Hüküm sürmek için doğduğunuzda tahtın kral veya kraliçede olmasının bir önemi yok..."