-3-

515 54 13
                                    

Tekrar merhaba!Multimediada Arya var :) Oy ve yorumlarınız benim için çok önemli. İyi okumalar :)
~~~~~~~~~~~~~~

"Geldik,efendim."Gelen sesle solumdaki şoföre baktım. Samimice gülümsedim.

"Borcumuz ne kadar?"dedim.

"Sizin gibi güzel bayanlara ayrıcalık yapmayı çok isterim ama-"demesine fırsat vermeden lafını kestim.

"Uzatma,fiyatı söyle."dedim ciddileşerek.

"Elli üç lira."dedi. Parayı kızlardan istemek için arkamı dönmeden elimi arkaya uzattım. Elime gelen parayı alıp baktım. Elimdeki iki yüz lirayı solumdaki şoföre uzattım. Parayı aldı ve para üstü için arabanın gözünü açtı. Elime bir adet yüz lira tutuşturdu.

"Geri kalanı için biraz beklemeniz lazım."dedi ve karıştırmaya devam etti.

"Üstü kalsın. Haydi kızlar,gidelim."dedim ve arabadan indim. Kapıyı kapattım ve kızların inmesini bekledim. Kızlar da inince hep beraber otelin lüks olmasına bakakaldık.

"Bu kıyafetlerle kesin bizi hırsız sanacaklar. Önce kıyafet mi alsaydık?"dedi Ceydasu.

"Öyle değil miyiz zaten?Halimize baksanıza,böylesine lüks bir otele geliyoruz,elimizde koca bir çuval dolusu para var ve biz bakımsız,eski kıyafetlerle geliyoruz. Sizce de ilgi çekmeyecek miyiz?"dedi Banu. Elimi Banu'nun omzuna koydum ve ona döndüm.

"Bazen çok düşünmemek gerekir."dedim ve içeri girmek için önden yürüdüm. Arkama baktığımda kızlar oldukları yerlerde duruyorlardı.

"Kabak gibi önünüzde tek kaldım gelsenize şuraya!"dememle uyuşuk hareketleriyle de olsa yanıma çağırabilmiştim onları. Yanıma ulaştıklarında hep beraber otele girdik. Gecenin bu saatinde ortalıkta dolaşan kimse olmadığı için şanslıydık. Resepsiyona doğru ilerledim ve çakma sarışın kadına yapmacık bir gülümseme sergiledim. Kızın arkasında farklı bazı ülkelerin saatleri vardı.

"Nasıl yardımcı olabilirim?"gelen inceltilmiş,kibarlaştırılmış sesle çakma sarışına döndüm.

"Bu gece kalmak için iki tane iki kişilik oda var mı? Mümkünse odalar yakın olsun,arkadaşlarımızla uzak kalmak istemiyoruz."dedim yapmacık gülümsememi sürdürerek. Kafasını olumlu anlamda salladı ve bir kaç işlemden sonra oda anahtarlarımızı aldık.

"Odanızı göstermesi için birini gönderiyorum efendim."dedi kadın.

"Gerek yok biz bulabiliriz.Hemen yakında demiştiniz zaten değil mi?"dedim ve kadının teklifini reddettim çünkü muhtemelen göndereceği kişi torbayı taşımak isteyecekti. Sonucunda vermeyecektik ve garipliğimiz daha çok gözler önüne serilecekti. Sonuçta yine garip bakışlarına maruz kalmıştık ama olsun. İşlemimiz bittiğinde kızlarla beraber 84 ve 85 numaralı odaları arıyorduk. Kızlar kendi aralarında bana bakıp kıkırdaşıyorlardı ama ne olduğunu anlamadığımı çaktırmamak amacıyla ses etmeyip bende gülüyordum. Ortama uyum sağlamakta üstüme yoktu.

"Sahi,siz neye gülüyorsunuz?"dedim sonunda dayanamayarak.

"İki kişilik iki tane oda istiyoruz."dedi Arya sesini incelterek. Anladım ki benim konuşmama gülüyorlardı. Evet,ses tonumu abartmış olabilirdim. İlerliyorken bir anda 92 numaralı oda kapısının önünde olduğumuzu fark ettim. Olduğum yerde durdum.Bana baktıklarında bilmiş bir tavır sergiledim.

"Ben olmasam başkalarının odasına dalıyordunuz."dedim ve geri geri yürümeye başladım. Odalarımıza girdik. Ceydasu ve ben 85 numarada,Arya ve Banu ise 84 numaralı odalarda yan yana kalıyorduk. Otel odasındaki banyoda ellerimi yıkadıktan sonra aynadan kendime baktım. Gözlerimin altında uykusuzluğumun belirtisi olan o halkalardan vardı. Artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı. Bunu biliyordum. Yapacaklarımız alışkanlıklarımızı ve ilişkilerimizi değiştirecekti. Yaşayacaklarımızın bırakacağı etkiler ise kişiliklerimizi değiştirecekti. Taşıyacağımız bedel ağır olacaktı ve bunların hepsi bizi içten içe değiştirecekti.

Yaş 16 OluncaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin