Tekrar merhabalar! Bir kaç ay aradan sonra yine ben geldim. Ancak maalesef bu bir sömestr sürprizi. Maalesef dediğim kısım ise size yine maalesef fake atmış gibi olacak olmam. Umarım hikayeyi benim kadar özlemişsinizdir. Çünkü ben çok özledim. Bundan sonra bölümler Nisan'dan sonra gelecek.
Bu arada multideki çalışma için Yasmin'e çook teşekkür ediyorum :). Neyse hadi oyalanmayın,okuyun. İyi okumalaaar!!
--
En baştaki Arya anlatmaya başladı "Ya ben anlatmasam? Ne olduğu zaten belli."dedi.
"Nasıl düştün bari onu anlat."dedi Ceydasu. Arya poflayıp yeniden konuştu "Şimdi ben yürüyordum. Sonra bir anda karanlıkta kedi geçti ben de korktum. Yere yeniden baktığımda işte korkunçlu şeyler gördüm ama anlatamam. Vallahi gerçek sandım. Böyle kanlar falan ayağıma geliyordu. Neyse işte ben korktum başladım koşmaya. Koştum koştum sonra merdivenlerden yuvarlandım. Ama yine bir şey olmadı maşallah sadece ayağımın kırıldığını hissediyorum ve belimin disklerinin arasındaki sinirlerin çıtırdadığını. Ardından işte biri adımı söyledi. Kafamı kaldırdım. Bir baktım Onur!"
"Başa sar. Siz Onur ile neden konuşmuyordunuz? "Dedim sorguya çekiyormuş gibi.
"Ciddiyim. Ben anlatmayacağım."dedi. Ancak nasıl yaptım bilmiyorum ama öyle bir bakış attım ki tıpış tıpış anlatmaya başladı.
"Taa Banu'nun kaybolduğu gün hani bir şey konuşmam lazım seninle demişti ya. Hatta Ceydasu'yu kovmuştum. Sen de tuvaletteydin Sanem. O arada anlatmaya başladı falan. Dedi ki ailenin öldüğü yangını annem çıkardı. Tabii benim kafam dondu. Numaramı sil seni görmek istemiyorum gibi bir şey dedim. Sonra zaten bana gelip Banu'nun ortalıkta olmadığını söylediniz. O günden sonra ne telefonlarını açtım, ne de mesajlarına döndüm ve hiç görüşmedik bu güne kadar. Biliyorum annesinin yangını çıkarmasında onun bir suçu yok ama bir şekilde yediremedim işte."
"Şimdi de düşünce akışını değiştirmeden sadede gelerek bugün başına ne geldiğini anlat."dedim. Ayrıca Onur'un annesinin Arya'nın ailesiyle derdi ne olabilirdi ki?
"Düştüğümü söylemiştim. Sonra Onur beni motosikletiyle eve bıraktı."dedi isyan ederek. Bu sırada yüzüne yastıklardan birini bastırmıştı.
"O zaman ben de anlatmıyorum."dedi Ceydasu.
"Siz anlatmıyorsanız ben hiç anlatmam. Alnımda saf mı yazıyor benim?"dedim ben de.
Sonra ne mi oldu? Kurtarıcı ben lafa girdim.
"Tamam haydi ablası utandırmayalım sıradaki anlatsın."dedim Ceydasu'ya sıranın onda olduğunu gösteren bir işaretle. Sırası geldiği için poflayarak yerine iyice sindi.
"Servisle gelmememin sebebini de anlatacağım şimdi. Güney ile buluşacağımız teneffüs bahçeye çıktım. Güney'i gördüm ama yanında tanıdık gelen ama bizim okulda olmayan bir erkek vardı. Ondan biraz büyük gibi duruyordu. Her neyse beni takmayınca bende trip atayım dedim ve yan banka oturup onları takmadım. Sonra cebimden bir not buldum. 'Çıkışta siyah bir araba seni alacak. Ona bin.' gibi bir şey yazıyordu. Ben de notu koyanın şaka yaptığını sanıp yırtıp attım. Sonra merak ettim çıkışta gittim."derken lafını Arya ile aynı alda böldük.
"Güney'e ne oldu?"
"Bir şey olmadı. Bana cürret gösterip trip attı galiba. Her neyse konuya dönüyorum. Çıkışta siyah arabadan ajan gibi bir adam çıktı. Arabaya binmemi söyleyince notun kimden olduğunu sordum. Not annemdenmiş. Ben de bunu duyunca gelmeyeceğimi söyledim ama sonra arabadan annem indi ve bir şekilde gittim işte. Beni o 'zenginlerin takıldığı' kafelerden birine götürdü. Tabii ben hâla itiraz ediyordum falan. Konuştuk işte. Sonra moralim bozuldu bu kadar."dedi kestirip atarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaş 16 Olunca
ChickLitSanem,Ceydasu,Arya ve Banu birbirinden güzel,yetimhanede büyümüş dört yakın arkadaşlar. Günün birinde büyük bir karar alırlar ve bu alacakları kararın başlarına neler açacağını bilmeden bu işe karışırlar ve dertler art arda dizilir. Onlar kendilerin...