Selam canlar! Ben geldim. Hadi ben tutmayayım sizi okuyun siz. Multimedia Ceydasu ve beğenirseniz oy+yorum bekliyorum. Hadi iyi okumalar!
--
Onlar -ablam,Açelya,Ceydasu,Arya,Banu,arada bir Aras ve Rüzgar-sohbetlerine devam ederken ben orada sinir hastaları gibi ileri geri çok hafif bir tempoyla sallanıp sağ ayağımın ucunu babetimin çıkardığı hoş sesten dolayı yere vurup duruyordum.
"Sence de öyle değil mi Sanem?"sesiyle kafamı yerden kaldırıp merakla bana bakan kız ahalisine baktım.
"Ne öyle değil?"dedim. "Dalmışım."
"Dalmadın resmen psikolojini kendi kendine bozdun."dedi Ceydasu. Ne kadar da beni tanıyan bir kız.
"Cık cık! Yok canım ne alakası var? Olur mu öyle şey? Benim psikolojim çok güzel."dedim.
"O yüzden mi 'Çikita Muz'u mırıldanıyordun?"dedi yanımdaki Rüzgar. Farkında bile değildim.
"Sen sus zaten! Konuşma beni çok kızıdırıyorsun! Kafana kazayla bir şeyleri hunharca fırlatacağım diye korkuyorum ama ve lakin sen neden beni dinledin? Yani kim gel beni dinle hem de en ama en özel anlarımdan birinde dedi? Tamam dur sadece şimdi söyleyeceğimi cevapla. Niye beni dinledin?"dedim Rüzgar'a mini bir nutuk çekip.
"Sesin güzel."dedi. Herkes susunca önce bir kaldım. Mutlu oldum ama çaktırmadım.
"Biliyorum."dedim. "Ne sandın?"Bir yandan bakışlarımı Ceydasu'ya çevirdim ve bakışlarımızla sarıldık. Nasıl diye sormayın,eğer en iyi arkadaşınızla bu kadar mutlu olamıyorsanız hayatınızda bir nokta eksik demektir.
"Peki ya sen onun sesinin güzel olduğunu nereden biliyorsun?"dedi Arya.
"Ben bilirim."dedi Rüzgar Arya'nın alaycı bakışlarına karşılık daha alaycı ve havalı yollayarak. Biri beni buradan kurtarsın!
"Yapma şunu!"dedim ve avucumun içiyle ağzına vurdum. Ve o anda dudaklarına avuç içlerime temas ettiği anda bir öpücük kondurdu. Heyecandan gelen şaşkınlıktan bir anda elim kanepeye düştü ve şaşkın şaşkın bakmaya başladım. O ise şaşkınlaşmama karşılık gülümseyerek göz kırptı. Tabi bunlar bir anda gerçekleşti.
"Aşkınızı başka yerde yaşayın."sesiyle kafamı Ceydasu'ya çevirdim.
"Sussana kızaağğm!"
"Tamam ya,giderim ben de."dedi ve ayaklandı. Hemen arkasından ağır çekim koşmaya başladım.
"Gitmeee!"dedim ve kollarımı açarak kucağına atladım. O da bana sarıldı.
"Neden ben anlatsana biraz?"dedi.
"Çünkü-"diyemeden beni kaldırınca sözlerim küçük bir çığlığa dönüştü.
"Kıskansana Rüzgar."dedi Ceydasu. Ardından yanaklarıma sulu sulu öpücükler kondurmaya başladı.
"Kıskan hadi."dedi Arya ve Banu da.
"Kıskanmadım ki."dedi Rüzgar normal bir şey der gibi. Hala Ceydasu'nun kucağındaydım.
"Çınar'ı beni kıskandığı için döven de ebemdi değil mi?"dedim ama Ceydasu bu sefer iki koluyla beni taşımaya başladığı için sesim biraz yükselmişti. O anda bir pot kırdığımı fark ettim. Küçücük. Ablam hala kavgayı bilmiyordu. Bu sırada pozisyon gereği sağ kolumu Ceydasu'nun omzuna attım.
"Rüzgar sen beni almaya gelmiştin ya,gitsek mi artık?"dedim Ceydasu'nun kucağından inmeye çabalarken. Bıraksana be!
"Bir dakika ne kavgası?"Ayvayı yedik. Ablama korkuyla bakmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaş 16 Olunca
ChickLitSanem,Ceydasu,Arya ve Banu birbirinden güzel,yetimhanede büyümüş dört yakın arkadaşlar. Günün birinde büyük bir karar alırlar ve bu alacakları kararın başlarına neler açacağını bilmeden bu işe karışırlar ve dertler art arda dizilir. Onlar kendilerin...