-23-

139 13 2
                                    

Merhabalar umarım beğenirsiniz. Lütfen görüş ve oylarınızı esirgemeyin. İyi okumalar! :)
(Multimedia Nefes Arslan.)

--

"Saneeeeem! Kalk iş yap!"başımda resmen böğüren sevgili ablacığımcım Simay'ın sesiyle uyandım.

"Niye bağırıyorsun sağır mı var?"dedim yatağımda hala yatar pozisyondayken esneyerek.

"Saat on olmuş bağırma diyorsun! Senin şimdi kalkıp bana yardım etmen lazım bu koca ev kendi kendini temizleyemiyor. Öğlene kadar bu işlerin bitmesi lazım. Dipli köşeli iyi bir temizlik yapmak lazım. Sonra sizin ders çalışmanız lazım. Öğretmenler odasında ikinci dönemin başında ne ara sınav planları dönüyor biliyor musunuz? Kaldır o poponu ve on beş dakikada hazırlan,yemeğini ye ve kızlara yardım et. Mısır gevreğin hazır. Hadi hadi!"dedi ve popoma vurdu.

"Tamam tamam!"dedim ve hızlıca üstümü değiştirip odamı topladım. Ardından elimi yüzümü yıkayıp kahvaltıya indim. Kızlar çoktan yemişler,masayı topluyorlardı.

"Niye beni uyandırmadınız?"dedim masaya oturup hızla mısır gevreğimi kaşıklarken.

"Uyanmadın çünkü. Biz seni uyandırmaya çalıştık."diye bir cevap aldım Banu'dan.

"En son çare su döküp uyandıracaktık ama Simay'a yakalandık. Çarşafları ıslatırsınız dedi ve sürahiyi elimden aldı. Bu yüzden seni o uyandırdı."dedi Ceydasu.

"Kaldır şu kollarını! Masayı silemiyorum!"diyen Arya'nın sesiyle kollarımı ve mısır gevreğimi havaya kaldırdım.

"Siz iyice hamaratlaşmışsınız. Sevgiliniz de var. İstemeye falan mı geliyorlar üçü birden?"dedim gülerek.

"Aman Allah korusun. Olmaz öyle şey."dedi Banu.

"Niye Banu? Doğanın kanunu bu değil mi?"dedim Banu'yu kızdırmaya devam ederken. "Hem ne iyi ettim de Sanem Erol'a dönüşüp sizi birleştirdim değil mi?"dedim.

"Bence iyi etmedin Sanem,çünkü ortada çözümlenmemiş şeyler var."dedi Banu. "Bir kere o,babasının beni öldürmeye çalıştığını ve kendisinin benim üvey kuzenim olduğunu bilmiyor."dedi.

"Bir filmde öyle değil miydi? Üvey kuzenler aşık oluyordu. Sonra kızın üvey amcası buna karşı çıkıyordu ve oğlanla kız kaçıp nikah kıyıyordu. Sonra çocukları olunca el öpmeye gidiyorlardı."dedim.

"Atma. Nikah kıyma olayından itibaren yalan."dedi Banu.

"Yalan ama benim yaptığım final daha hoş olmadı mı sizce de?"dedim.

"Sanem o mısır gevreğini bir dakika içerisinde ya bitirirsin ya da alır lavaboya dökerim!"dedi Ceydasu.

"Öf tamam ya bitiriyorum. İyice moda girmiş bu."dedim ve onları kızdırmamak için çabucak bitirdim mısır gevreğimi. Sonra bulaşığa yardım ettim ve beraber mutfağı topladık.

"Ay kızlar çok sağ olun gerçekten ben de siz yapamazsınız diye yardıma gelmiştim. O zaman üst katı ben yapayım,alt katları siz yapın. Ben üst katı süpürdüm,süpürgeyi şimdi size-"

"Abla sakin ol ve o süpürgeyi yere bırak."dedim.

"Pardon. Taramalı tüfeğe bağladım yine."dedi. "Kovaya su doldurun her yeri iyice süpürdükten sonra,eğilin elinizle silin! Paslanacaksınız! Hadi iş beklemez!"dedi ve süpürgeyi bize verdi. Allah'ım sana geliyorum.

--

"Abla diz kanseri olacağım hadi ne olursun vileda ile silelim!"diye bir kere daha seslendim üst kattaki ablama.

Yaş 16 OluncaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin