29.Bölüm | Güneş Ve Ay

7 2 0
                                    

Bölüm Şarkısı : Pinhani - Bilir O Beni

Oykun Fahat

Kantin kapısından bana bakarak gelen İrem'i görmemle büyük bir şaşkınlık yaşadım. Şaşkınlığımın sebebi, İrem'in burada olması değil de bana gülümseyerek bakmasıydı.

Yanımda duran Büge'ye döndüm. Gözlerini büyüterek bana gelen kıza bakıyordu. Kaşlarını kaldırarak bana döndüğünde ona baktım. Kafasını salladı ' neden burada ' anlamında. Dudaklarımı kıpırdatarak bilmiyorum dedim.

O sırada İrem yanımıza kadar geldi ve bana sarıldı aniden. Hala ne olduğunu anlamadığım için donup kaldım. Kollarımı kaldırıp İrem'e sarılmadım. Bir elim boşluktayken, diğeri Büge'nin elini tutuyordu.

'' Döndüm ben Oykun. Sizsizliğe alışamadım. '' İrem'den ses gelmesiyle Büge tuttuğu elimi sıktı.

Sonunda İrem'in benden uzaklaşmasıyla Büge beni yanına çekti. Bu hali komikti ama ne yaşadığını da hissedebiliyordum. Melih'i onun yanında gördüğümde daha doğrusu Büge'yi rahatsız ettiğinde, avını izleyen bir panter hissetmiştim içimde.

İrem gidip Barın'a sarıldığında bu sefer İriz yerinde kıpırdandı. İriz, Büge'ye baktığında sinirli yüzle karşılaştığında ikisininde aynı durumda olduğunu anladı. Barın'ın koluna elini atarak geri çekti ve İrem'e sinirle baktı.

İrem anlamamazlıktan gelip tekrar bana dönüp sarılacakken Büge önüme geçti. Elini uzatıp, '' Merhaba, Büge ben. '' dediğinde İrem bu yaptığını garipsedi.

'' Sen kimsin? Ayrıca Oykun'un yanında ne arıyorsun? '' Gerçekten sinirli bir Büge'yle karşı karşıya kalmak üzereydi, haberi yoktu.

'' Ben kimim Oykuncuğum, söyler misin? Ya da dur, sen söyleme. Ben söyleceğim. Bu zevki bana bırak lütfen. '' Elimi izin verircesine kaldırdım. Kaldırmasam da zaten devam edecekti bu sinirle ama önlem almak gerekirdi.

'' Büge, Oykun'un kız arkadaşıyım. Sevgili manasında, kız arkadaşı. Sen kimsin? '' Barın'dan ' ovv ' diye bir ses yükseldiğinde herkes ona döndü. Gülerek elini kaldırdı '' Devam edin, bana bakmayın. '' dediğinden İrem ve Büge birbirlerine kilitlenmişlerdi.

'' İrem, bizim eskiden mahalleden arkadaşımız- '' İrem sözümü bitirmeme izin vermedi.

'' Onların grupta olan kız arkadaşlarıyım. Oykun'un en yakını, Barın'ın sırdaşıydım. Sen yenisin tabii, anlamazsın bunları. '' İrem'in itici konuşmasıyla Büge ve İriz yüzlerini ekşittiler birbirlerine bakarak.

'' Mahalleden arkadaşları olabilirsin. Ama o grupta tek kız sen yoktun. Kardeşleri yerine koydukları Berne de vardı grubun içinde. Hatta Berne şu an benim kız kardeşim oldu biliyor musun? Sana öyle davrandı mı hiç, yoksa öyleymiş gibi mi davrandı? '' Büge acımadan sözlerini söyledi ve kahvesini almaya gitti.

Barın'a halletmesini işaret ederek Büge'nin yanına gittim. Arkasından yaklaşarak '' Bana da kahve ısmarlayabilir misin Sevgilim Hanım? ''

Fısıldamamla bana döndü. '' Sen mahalle arkadaşına söylese, o ısmarlasın sana ne istersen. '' Trip modunu açmıştı Güzel Göz.

'' Güzel Göz, neden böyle yapıyorsun? Size akşam açıkladım. Sen de güvendin ve bir şey demedin. Gördün, ben sarılmadım bile kıza. Eskide kalan bir anı benim için yaşadıklarımız. '' Sözümü bitirmemle ban döndü.

'' Nasıl yaşadıklarımız? Yaşadıklarımız ne demek Oykun? Sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun? '' Sinirlendiğinde gözlerini kararıyor derken, demek istediğim buydu. Sevdiğini dibine kadar hissettiriyor ve koruyor sevgisini.

Bir Bakış / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin