Bölüm Şarkısı: Perdenin Ardındakiler- Ellerim Seni İstedi
Oykun Fahat
Fotoğrafı bizimkilere gösterdiğimde İrem'e sarılanın ben olduğumu hemen anladı Büge. Biraz bozulduğunda bardakları aldı ve mutfağa gittiğinden ben de arkasından gittim.
Mutfağa girince ona sarıldığımda '' Seni benden almaya çalışıyor. '' dediğinde '' Biz birbirimizin yansımasıyız. Kimse bizi ayıramaz. '' deyip mutfaktan çıktık. Sabah için sözleşip eve gittik. Biraz ders çalıştıktan sonra yattım.
Sabah kahvaltıdan sonra Buz Pisti'ne gittik. Büge, bildiği hareketlerini gösterip bana doğru gelirken bir kıza çarptığını gördüm. İkisi yere düşünce kızın İrem olduğunu fark ettiğimde onun yanına gidecektim ki Büge'nin bana acı içinde bakıyor olduğunu gördüm.
Hemen yanına koştum ve hastaneye götürdüm. Doktor, bileğini sargıya alıp taburcu ettikten sonra eve geçtik. Sıcak Çikolataları herkese verdikten sonra Büge'nin yanına geçerek beni kıskandığını söyledim.
'' İstersen onun yanına gidebilirsin Oykun efendi. Ama o zaman bil ki beni kaybedersin. Okyanusumdaki yıldızları senden söke söke alırım. '' diyerek büyük tehdit ettiğinde yerime sindim açıkçası.
Zil çaldığında İriz bakmaya gitti ancak Polislerin geldiğini söyleyince hep beraber çıktık. Kapıdayken Polislerle birlikte kolu sarılı bir şekilde İrem'in de beklediğini görünce şaşırdım. Büge, Memur Bey'e dönerek sorduğunda İrem'in şikayetçi olduğunu ve ifade vermesi gerektiğini söyleyince şoka uğradık.
Ayağı sarılı olduğu ve ağrıdığı için dikkatlice aşağı indirdiğimde alnından öperek Polis arabasına bindirdik. Arkasından geleceğimizi söylediğimde sadece gülümsedi. Her zamanki buruk tebessümünü kullandı yine.
Barın'ın arabasına bindiğimizde onları takip ettik. Geldikleri Polis Merkezi'ne bizim avukatlardan birisini çağırdım Büge'ye yardım etmesi için. Hızlı bir şekilde burada olacağını söyledikten sonra içeri girdik.
Büge'nin resmi işlerini halledip ifade vermesi için odaya soktular. Aradan birkaç dakika geçtikten sonra Kaycan Abi geldi.Kaycan Abi şirket avukatların biriydi. Büge'nin içeride olduğunu söyledikten sonra odaya girdi ve beklemeye başladık.
Aradan yarım saat geçtikten sonra Kaycan Abinin, Büge'yle kapıdan çıktığını gördüğümde yanına gittim hemen. Sarıldığımda o da bana sıkıca sarıldı ve kafasını boynuma sakladı. Polisler araya girmeden birkaç saniye durduğunda ayrılmayacağını anladım.
Polis Hanım, resmi evraklar olduğunu ve onları hallettikten sonra çıkabileceğini söylediğinde onları yapmaya gittiler Kaycan Abiyle. Evraklardan sonra yanımıza geldiklerinde '' İrem Rayer, şikayetçi olmamış. Kamera görüntüleri de incelendiğinde kasıtlı olarak birşey yapılmadığı anlaşıldığı için sadece ifadesi alındı. Ama yine de olayın takibi olacaklar ve olacağım. ''
Kaycan Abi'ye teşekkür ettikten sonra Büge'nin koluna girerek arabaya götürdük. Arkaya sıkıştıklarında güldük ve ve sürmeye başladım. Eve girip saate baktığımda gece 02.00'ı gösteriyor olduğunu görünce şok geçirdim.
O kadar saattir içerideydik ve zamanın nasıl geçiğini anlamamıaştım. Büge'yi beklerken zaman hızlı geçiyor, etkisini üzerimde hissettirmiyordu. Sadece Büge'nin etki alanındaydım, onunla ilgili konulara ilgiliydim.
Kızlara yarın konuşacağımızı söyledikten sonra eve geçtik. Günün yorgunluğuyla dersleri falan boşverdim. Baş ağrım çok vardı bu yüzden bir ilaç içtim. Mutfağı toparladıktan sonra odama geçtim ve yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bakış / Texting
Teen FictionHer şey bir bakışla, bir dinleyişle başlamıştı. Belki de bu Bir Bakış bizim hayatımızı değiştirip, birbirimizin bakışlarında dineceğimizi bize gösterecekti. Kim bilir...