56.Bölüm | Abis

9 0 0
                                    

Abis: Deniz veya Okyanuslarda, güneş ışınlarının ulaşamadığı en derin kısım.

Bölüm Şarkısı: Mavi Gri - Bu Kız Benim Kaderim

Oykun Fahat

Büge kendini ifade ettikten sonra kullandığı sözlerine hayran kaldım. Ardından aylar önce aldığım yüzük kutusunu çıkardım ve yanına koydum.

 Ardından aylar önce aldığım yüzük kutusunu çıkardım ve yanına koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Bunları aslında gitmeden önce almıştım. Hastaneden çıktığında sana vermeyi düşünüyordum ancak nasipte vermek bugüneymiş. Hadi aç bakalım, beğenecek misin hediyeni? '' dediğimde yanaklarından tuttu.

'' Benim bu dünyadaki, Rabbim'den gelen en büyük hediyem senken, neden başka hediyelere bel bağlayayım ki Sevgilim? '' dedi ancak bir taraftan da yanındaki kutuyu alıp hızlıca açmaya çalıştı.

Yüzükler ilk gördüğümde çok hoşuma gitmişti. Bügeyle sevgililik zamanımızın başlarında taktığımız kolyeleri sevdiği için onlara benzer yüzük almak istemiştim. Daha doğrusu bizi yansıtan bir şeyler olmasını istemiştim.

Büge yüzükleri gördüğünde kısa süreli şok geçirdi ama kendine geldi. Elindeki yüzük kutusuna bakıyordu ve bütün dikkati onun üzerindeydi. Normalde ona baktığımda hisseder ve bana dönerdi anında.

'' Siz bunu vererek bana bir şeyler mi anlatmaya çalışıyorsunuz Beyefendi? Biz daha yeni barışmadık mı oğlum? Neyim acelesi bu? '' Bu telaşına bir an için güldüm.

'' Birimiz Okyanus, birimiz Gökyüzüyken neden birbirimize karışmayı seçmiyoruz ki Sevgilim? ''

Şu 1 aydır birbirimizden ayrı kaldığımızda ne hissettiğimizi bir biz bilirdik, bir de Allah bilirdi. Sürekli onu düşün, aklından hiç çıkmasın, sürekli karşında dolansın sanki...

'' Çaresiz hissettiğimde orada olduğunu söylüyorsun.

Bu doğruysa, neden bana yardım etmiyorsun?

Bu benim hatam, bencil olduğumu biliyorum... ''

Bu sözleri ilk duyduğumda gerçekten bizim için yazılmış demiştim. Ayrı kaldığımız süreçte dinlediğim bir şarkı çok etkilemişti beni. Artık her bir satırını ezberlemiştim. Ne demek istediğini, her satırında neyden bahsettiğini biliyordum.

'' Eğer senin bana yaptıklarını unutursam sen de bizim için istediğim 3 şeyi yapmaya hazır mısın? '' diye sorduğumda beklemeden kafasını salladı. Onayını aldıktan sonra devam ettim konuşmaya.

'' Tamam, pekala. İlkini şimdi istiyorum o zaman. Beraber olan bir fotoğrafımızı paylaşmanı ve altına ' Daha sıkı ilmeklerle kazındık birbirimize... '' diye yazmanı istiyorum. '' dediğimde telefonunu çıkardı ve fotoğrafımızı bulduktan sonra onu gönderi olarak attığında bana da bildirim geldi.

Bir Bakış / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin