33.Bölüm | Şikayet

7 1 0
                                    

Bölüm Şarkısı: Redd - Onlar Bile Üzülürler 

Büge Keden

Ayrıldığımızda beni döndürdü mutlulukla. Çığlıklarım Lunapark'ta yankılandığında Oykun'un yüzünde güller açtı. Beni yere indirdiğinde Dönme Dolap'a binmek istedim.

Dönme Dolap'a binmemizin ardından en yükseğe çıktık ve en yüksekteyken durmuştu dolap, nedense... Ben kafamı kaldırıp göğe bakarken Oykun beni öptü bir anda. Ayrıldığında ona gülerek baktım ve sarıldıktan sonra Ay Kolyesi'ni çıkardım.

Kolyeyi taktım ve geri çekilirken yanağından öpüp '' Kendimi toprağa yeni ekilmiş  fidan gibi hissediyorum. Esen rüzgarda kopacak kadar güçsüz ama kök salarak tutunacak kadar güçlü... '' dedim.

Yemekten sonra yazıştığımızda sürprizi olduğunu söyleyince ben de sürprizim var dedim. İkimizde aynı anda fotoğraf paylaştığımızda Pamir beni onlardan istemesi gerektiği söyleyince güldük.

Barın'ın söze girmesiyle içimdeki boşluk yeniden hissettirdi kendini. '' Büge'mize abi olamayacaksak kime olacağız biz? '' sözleriyle ' abi ' yaram kendini hissettirdi. Onlara sarıldıktan sonra banyoya geçtim. Elimi yüzümü yıkayıp çıktığımda Oykun'u gördüm.

Bana hiçbir şey demeden sarıldığında birkaç dakika öyle durduk ve içeri geçtik. Oturduğumuzda Oykun telefonundan bir şeyler yaptı ve ardından kalktılar. Oturun dediğimizde evde işimiz var dedi ve çıktılar.

Salonu toparlayıp, mutfaktaki işlerimizi hallettikten sonra ders çalışmaya girdim. Finaller başlayacaktı önümüzdeki hafta. Barın ve Oykun'la aynı bölümde olduğumuz için yardım edeceklerini söyleyince rahatlamıştım. En azından biliyorlardı ne çıkacağını.

Zilin çalmasıyla odamdan çıktım ve kapıyı açtığımda Kurye elindeki kutuyu uzattı ve iyi günler diyerek gitti. Kapıyı kapatıp içeri geçtim ve masaya kutuyu açtığımda içinde bir sürü çikolata, kahve ve mum olduğunu gördüm. Hem de mor rengindeydi hepsi.

Yanında küçük kutu vardı bir tane. Kutuyu açtığımda içinde küçük ayıcıklar ve güller olduğunu gördüğümde fotoğraf çekerek paylaştım. Birkaç tane çikolata aldım ve çocukların evine gittim. Zili çaldığımda kapıyı Oykun açtığında ' Çikolata getirdim. ' dedim ve içeri girdim. 

Çocuklarında içeride olduğunu görünce çikolatalardan verdim ve Oykun koltuğa oturduğunda beni geçir diye kaldırdım. Aklımda ona sarılmak vardı ve düşündüğümü yaptıktan sonra hızlıca uzaklaştım oradan.

Eve geçtiğimde çikolatalardan birkaç tane kendime aldım ve geri kalanını odaya çıkardım. Ben gelene kadar kızlar yatmışlardı. Kahve yaptıktan sonra biraz daha ders çalıştım ve yarın için hazırlık yapıp yattım.

Sabah kalktığımızda kızlarla erkenden hediye almaya gitmiştik. Eskiden hep İriz'le hediyeleşirdik ama artık aramıza Berne de katılmıştı. Bizim aramızdaki gelenekleri ona da öğretiyorduk ve Berne'de katılmak istemişti.

Mağazalarda dolaşırken Oykun'un simgeleyen bir kolye gördüm. Gidip incelediğimde ucunda Gitar simgesi olan kolye olduğunu gördüm. Kasaya ödeme yaparken yanına Gitar Anahtarlıktan da aldım. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bir Bakış / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin