32.Bölüm | Abi

11 2 0
                                    

Bölüm Şarkısı: Kendimden Hallice - Seni Bulmak İçin Kayboldum

Oykun Fahat

İnsan sevdiğinin yanında olmayı ister. İyi günde de olsa kötü günde de olsa onunla olmak ister. Yanında olmasa da onunlaymış gibi hissetmesini ister.

Büge'ye kutuyu gönderme amacım buydu. Yanında olamasam bile yanındaymışım gibi hissetmesini; elinden tutamasam bile kalbinde hissetmesini istiyordum.

Büge'nin mutlu olmasını, sürekli gülmesini istiyordum. Bu kadar kısa sürede nasıl birbirimize bu seviyede alışmıştık bilmiyorum. Her zaman yanımda olsun, onunla birlikte bir şeyler yapayım istiyordum.

Acı günlerini, içinde kalan ukdelerini benimle tamamlasın istiyordum. Buruk kalan çocuk yanını, parçalanmış hayallerini benimle birleştirmesini istiyordum. Bu yüzden de sürekli yanında hissetmesini sağlamak için kutunun içine ayıcık koymuştum.

Ayıcık klişe gelebilirdi herkese ama en çok ona sarılınca sımsıcak hissederdi insan. Paylaştığı fotoğrafa baktığımda ayıcıkları görememiştim. Demek ki onları saklamıştı kendine. Kutunun içine ayrı bir kutu daha yaptırıp onun içine başka renkte çikolatalarla birlikte güller ve ayıcıkları koydurtmuştum.

 Kutunun içine ayrı bir kutu daha yaptırıp onun içine başka renkte çikolatalarla birlikte güller ve ayıcıkları koydurtmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam çocukların yanına oturup kahvemi elime alacağım sırada zil çaldı. Kapıyı açtığımda elinde gönderdiğim çikolataların birkaç tanesiyle bekleyen Büge'yi bulduğumda şaşırdım. Ben o yesin diye ona vermiştim o da bana mı getirmişti yani?

Şaşırarak '' Büge? '' dediğimde elindeki çikolataları uzattı ve ''Mutlu ol diye sana da çikolata getirdim. Kıymetini bil Oykun Bey. '' deyip içeri girdi. Ardından kapıyı kapatıp ben de içeri girdim ve çocuklara çikolatalardan verirken gördüm onu.

'' Buyrun beyler, çikolatalardan alın. Sevdiğim bir beyefendi göndermiş bana. '' dediğinde Pamir'in tam çikolatayı almak için uzanmışken uzanmışken bana baktı. Omuzlarımı silktim ve koltuğa geçip oturduğumda Büge de yanıma geldi.

'' Kalkıp kapıya kadar eşlik edebilir misin Oykun? Çikolatalarımı verdim ve gideceğim. '' deyip çocuklara selam verdikten sonra kapıya gitti. Ne olduğunu anlamadan ben de ardından gittim.

'' Geldin, saniyesinde niye gidiyorsun? Otursaydın biraz. '' dediğimde ilk önce içeri baktı ve sonra da bana sarıldı.

'' Çikolatalar ve ayıcıklar için teşekkür edermi. Bu güzel sürprizi beklemiyordum. Beklemediğim bir anda geldiği için çok şaşırdım ve mutlu oldum. Şimdi de bana ayrılan sürenin sonuna geldiğim için ben kaçar. '' Yanağımdan öptü ve ardından hızlıca kapıdan çıkıp gitti.

Kapıyı örterek çocukların yanı geçtiğimde masanın üzerine attıkları çöplerle bütün çikolataları yediklerini anladım. '' Bir tane bıraksaydınız be oğlum. '' dediğimde ikisi de güldü ancak koltuğa oturacağım sırada Pamir gelip yüzüme yumruk attı.

Bir Bakış / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin