22. Aku benci kau 💔 ( 🔞 )

384 9 0
                                    

Siwoo menciumi leher Dohyuk dan menjilatnya dengan nikmat. Sementara Dohyuk masih sangat kepenatan.

" Dohyuk, pandang aku " Siwoo menarik wajah Dohyuk untuk melihatnya. Dohyuk masih cape capenya mencari nafas.

Siwoo mencium mulut Dohyuk. Bermain dengan lidahnya. Dohyuk hanya mendiamkan diri. Siwoo kemudian mencium leher Dohyuk dan ke dadanya. Nafas Siwoo semakin kuat dan cepat. Dia sangat bernafsu.

" Bau badanmu enak sekali Dohyuk. " Siwoo menjilati perut Dohyuk sehingga ke pusar, dan kemudian bermain lidahnya di sekitar pusarnya Dohyuk.

" Ah Dohyuk aku tidak dapat menahan diriku lagi.. " Siwoo menciumi perut Dohyuk sambil meremas penisnya. Dia kemudian menanggalkan seluarnya, dan menjilati penis Dohyuk perlahan.

Sambil memainkan penisnya, Siwoo menjilati peha Dohyuk. Kemudian Siwoo bangun dan mengangkat badan Dohyuk. Kaki Dohyuk dibuka lebar. Siwoo mula memasukkan penisnya perlahan.

" Arghh.. " Dohyuk mendesah.

Siwoo terus memainkan penisnya keluar dan masuk ke lubang Dohyuk. Semakin lama, semakin pantas. Dohyuk tidak lagi melawan. Dia pasrah dan menerima apa aja yang Siwoo mahu lakukan.

Dia sentiasa merendahkan maruahnya bila berhadapan Siwoo. Dia sanggup melakukan apa aja demi jejaka yang dicintainya itu, walau dia sadar Siwoo tidak pernah merasakan hal yang sama.

' Dia datang kepadaku kali ini, demi seks. Ya, siapalah aku pada dirinya.. selain hanya untuk melepaskan nafsu ' Dohyuk menggigit bibirnya.

" Ah Dohyuk. Kau sangat ketat! Ini sangat enak! " Siwoo menekan penisnya semakin dalam.

" Ahh aku mahu cum, ahh " Siwoo mempercepatkan tusukannya.

" Ugh.. ahh.. ughhmmm " Dohyuk menahan suaranya.

" Ahhhhhhh!!! " Siwoo mengeluarkan penisnya dan melepaskan air maninya di atas perut Dohyuk. Kerana kepenatan dia merebahkan badannya di atas dada Dohyuk.

Tiba-tiba..

" Isk.. isk.. " terdengar suara esakan.

Siwoo mengangkat wajahnya. Kelihatan Dohyuk sedang menangis dengan mata ditutup dengan lengannya.

" Dohyuk, ada apa? Kenapa kau menangis? " Siwoo dengan perlahan memegang wajah Dohyuk.

" Aku bencikan kau.. " kata Dohyuk perlahan dalam tangisan.

" Dohyuk... " Siwoo terkejut.

" Kenapa kau lakukan ini. Kenapa terus memberiku harapan seperti ini. Aku sudah cukup menderita, Siwoo.. " Dohyuk terus teresak-esak.

" Dohyuk.. tidak, aku.. "

" Kau mahu membuatku terikat denganmu lagi, dan akhirnya kau meninggalkanku. Apa tiada sedikitpun kau melihatku dengan hormat Siwoo ya.. "

" Aku tahu kau mendekatiku hanya untuk melakukan hubungan seks. Kerana pada kau, aku ini murahan yang tiada harga diri. " Dohyuk menutup matanya tetapi air matanya terus mengalir perlahan-lahan.

" Lihatlah kelilingmu Siwoo. Dan lihatlah diriku dan persekitaranku. Kita berdua seperti hidup dalam dua dunia berbeza. Aku hanya anak orang kaya yang penuh dengan kekotoran. Kau dan persekitaranmu yang sihat tidak layak untuk aku gauli. Bagaimana mungkin aku percaya, kau mencintai seseorang sepertiku.. "

Siwoo terdiam dan tidak dapat berkata apapun.

" Dohyuk.. aku tidak pernah melihatmu seperti itu. Aku cuma ragu-ragu dengan perasaanku sebelum ini. Aku.. " Siwoo cuba mencari jawapan yang pas.

" Siwoo, pergilah. Anggaplah hari ini tidak pernah terjadi. Aku tidak akan mengejarmu atau mau kau bertanggungjawab lagi seperti dulu. Pergilah. Jangan pernah datang padaku lagi.. " Dohyuk mengetap bibirnya.

' Ini sangat menyakitkan.. Tapi aku tidak mahu hidup dengan kepuraan. Siwoo terlalu baik buatku yang kotor ini.. ' Air mata Dohyuk mengalir bertambah deras.

" Pergi. Keluarlah! Pergi!! " Dohyuk menekup mukanya dan terus menghalau Siwoo.

Siwoo tidak bisa berkata apa-apa lagi. Dia bangun dan perlahan-lahan menuju ke pintu, membukanya.

" Jangan lupa pake ubat dibelakangmu.. " Siwoo melangkah keluar dengan berat.

' Aku benar-benar telah mematahkan hatinya... '

' Maafkan aku Dohyuk '

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sean cuba menelefon Dohyuk lagi. Dan Dohyuk masih tidak menjawab kali ini.

' Ada apa? Kenapa hyung tidak menjawab teleponnya. Apa terjadi sesuatu? ' Sean gusar dan khuatir. Udah dua hari Dohyuk tidak menghubunginya, mahupun menjawab panggilannya.

" Aku tidak bisa tinggal diam di sini. Bagaimana jika memang berlaku sesuatu? " cakap Sean sendiri.

Sean menelepon seseorang.

" Batalkan penerbangan aku pada rabu. Aku mahu berangkat esok hari. Carikan aku tiket untuk bertolak ke Korea esok hari juga.. "

Sean menutup panggilan. Fikirannya melamun. Sejak beberapa hari ini, hatinya tidak tenang.
Dia dapat rasakan ada sesuatu yang terjadi. Dan dia mahu berada di sisi Dohyuk jika Dohyuk di dalam kesulitan.

' Hyung, tunggu aku. Sebentar lagi, sebentar aja lagi aku datangimu.. ' Sean mengenggam erat ponsel di tangan.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

nota penulis : nyesek banget baca isi hati Dohyuk dan setiap kata2nya merobek hatiku... 💔

-Ququrie-

My Suha Side Story - FanficTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang