Siwoo duduk di meja bulat dikelilingi Suha, Jiwoon, ibunya serta beberapa teman perusahaan lainnya.
Hatinya tidak tenang. Dia mahu keluar, pulang. Tetapi fikirannya mencari alasan untuk tetap menunggu.
' Kamu baru aja tiba, kasian ibumu sendiri '
' Ini kesempatan aku seperti kata ibu, aku boleh mengembangkan cafeku jika punyai kenalan baru di pesta seperti ini '
' Kamu belum makan lagi, makanannya enak dan ini gratis! '
Itu semua adalah alasan yang dibuatnya sendiri di dalam fikiran untuk tidak meninggalkan ballroom. Sedangkan hatinya terganggu sejak kehadiran Dohyuk ke dalam pesta. Siwoo berperang dengan hati dan fikirannya sendiri.
" Ibu aku mahu ke bilik air sebentar.. " Siwoo bangun dari kerusi dan mencari jalan ke bilik air. Dan tiba-tiba matanya tertumpu ke arah seseorang di luar ballroom.
' Itu, Dohyuk. Kenapa dia di luar ' Siwoo menuju perlahan ke arah berdekatan taman. Dia sedikit berlindung di balik pohon. Dilihat Dohyuk sedang melakukan panggilan video dengan seseorang. Dohyuk ketawa dan kelihatan gembira.
' Suara laki-laki ' katanya di dalam hati.
Siwoo memperhatikan tingkah laku Dohyuk. Dia merenung wajah Dohyuk dari balik pohon.
' Kau kelihatan begitu senang sekali, Park Dohyuk.. '
- Hyung aku jatuh cinta sekali lagi! - kedengaran suara dari dalam ponsel Dohyuk samar-samar tetapi boleh dijangka apa yang disebut.
Tiba-tiba Dohyuk berjalan menuju ke dalam ballroom dengan panggilan video masih terpasang. Siwoo dengan cepat membelakangkan badannya supaya tidak kelihatan.
Kelibat Dohyuk hilang di balik keramaian di dalam.
' Siapa itu? ' Siwoo panasaran.
*********************************************
Dohyuk menghempaskan badannya di atas katil. Malam ini sangat melelahkan. Ramai sekali tamu yang hadir. Tidak kurang juga beberapa cowo dan cewe yang mahu berkenalan. Tetapi Dohyuk menolak mereka dengan baik.
Malam ini Dohyuk menetap di hotel yang sama pesta diadakan. Halmeoni telah membayar seluruh hotel itu untuk satu malam. Para tamu juga dibolehkan tidur di mana-mana bilik hotel buat malam ini.
Dohyuk di salah satu bilik Vip di lantai 6. Sementara tamu perusahaan lainnya di lantai 2 hingga 5. Suha dan Jiwoon juga menetap di hotel yang sama malam itu.
Mereka malah lebih awal meminta izin untuk naik berehat. Saat menaiki lif, Dohyuk terserempak ibu Siwoo dan dia turun di lantai 4. Tetapi Dohyuk tidak melihat Siwoo bersama ibunya saat naik ke atas.
' Apa Siwoo juga menetap di sini malam ini? ' Dohyuk tiba-tiba tertanya sendiri.
' Ah kenapa aku peduli. Bukan urusanku dia mahu disini apa pulang '
Dohyuk bangun dan menuju ke kamar mandi.
Dia mahu mandi dahulu sebelum tidur.Semuanya udah dipersiapkan. Dohyuk berendam di dalam tub mandi. Tiada wangian lavender mahupun jasmin malam ini. Hanya wangian tipikal di setiap hotel di Korea.
Dohyuk memejamkan matanya. Tiba-tiba wajah Siwoo muncul di kepalanya, lagi.
Penis Dohyuk tiba-tiba berdiri.
' Argh! Mood aku tiba-tiba naik. Dan hanya mengingat wajah Siwoo sedikit sahaja, aku sangat mudah tegang! Ini kacau sekali! '
Dohyuk membuka matanya separuh.
' Tetapi.. Ini udah agak lama dari kali terakhir aku masturbasi.. Badanku cape, tapi, aku mahu melepaskannya.. '
Perlahan tangan kiri Dohyuk memainkan penisnya yang udah tegak berdiri. Di dalam tab mandi yang airnya separa dingin, mood Dohyuk memuncak.
" Ugh.. ahh.. " suaranya erotis.
Tangannya bermain di kepala penisnya sebentar untuk merasa sensasi dan lebih keghairahan.
" Ahh ini enak.. " Tangannya dimainkan turun naik, turun dan naik lagi. Kadang laju dan saatnya berasa mau klimaks, diperlahankan gerakan.
Dohyuk mahu menikmati masturbasinya dengan puas. Dia gamau melepaskan terlalu awal.
Perlahan satu jarinya dimasukkan ke dalam anus. Dimasukkannya dalam-dalam.
" Ahhh.... "
Jari kedua pula dimasukkan perlahan. Dohyuk mendesah semakin kuat dan erotis.
Wajah Siwoo muncul lagi di fikirannya.
" Siwoo hyung.. " walau Dohyuk sebaik mungkin cuba melupakan Siwoo, tetapi setiap dia berghairah, dia hanya bisa membayangkan Siwoo. Tidak pernah yang lain.
" Ah siwoo hyung.. " jari ketiga dimasukkan dan Dohyuk mulai memainkan jari di dalam anusnya dengan lebih laju, dan kasar.
Keluar, masuk. Keluar, dan masuk lagi. Desahan semakin mendalam.
" Ughh ahh ahh ahhh " satu tangan memainkan penis dan sebelah tangan lagi,jari-jari memainkan anusnya. Semakin laju, dan laju. Semakin dalam dan dalam. Dohyuk sangat menikmati.
" Siwoo hyung.. lebih dalam. Aku mahu kau lebih dalam lagi.. " rengekan Dohyuk memenuhi ruang kamar mandi.
Penisnya terus dimainkan. Dan kali ini semakin laju. Atas, bawah. Atas, bawah. Bunyi gesekan semakin erotis. Kocakan air semakin kuat.
" Ah ahhh ahhhh aku mahu cum! " Dohyuk terus bermain penisnya. Dan kemuncaknya semakin dekat.
" Aghhhh... Siwoo siwooo ya..... "
Semakin laju kocakannya. Semakin enak. Dohyuk menggigit bibir bawahnya.
" Ughh ahh ahhhhhhh!! " sedikit lagi. Jari-jari menekan anusnya semakin dalam dan hujung jari digerakkan secara berputar pelan.
" Arghhhhhhhhh!! " air mani putih terpancut keluar.
" Haa haaa... haaa... " Dohyuk keletihan.
' Haaaa.. ini gila! Aku memang sudah gila! '
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nota penulis : tolonkkkkkk! aku ikut terangsang! 😭😭😭😂
- Ququrie-
KAMU SEDANG MEMBACA
My Suha Side Story - Fanfic
FanficLanjutan My suha side story versi Fanfic. Enjoy.