50. Terima kasih ( Final )

286 10 20
                                    

5 tahun kemudian.

Dohyuk dan Siwoo sama-sama menunggu di luar bilik pembedahan. Keduanya sangat khuatir. Mereka lagi menunggu kelahiran bayi yang dijangkakan lahir minggu ini, dan hari ini si ibu telah mula mengalami kontraksi.

Anak itu lahir melalui perkhidmatan ibu tumpangan, dimana si ibu akan diberikan sejumlah bayaran demi menghamilkan bayi di dalam rahimnya, dengan menggunakan sperma laki-laki atau pasangan yang mahukan anak mereka tetapi tidak mahu mengalami kehamilan sendiri.

Setelah lama berbincang, Dohyuk dan Siwoo bersetuju menggunakan sperma Dohyuk 9 bulan lalu untuk menghasilkan bayi ini bersama seorang wanita yang sememangnya bekerja untuk melahirkan bayi demi sejumlah uang.

Setelah hampir dua jam, suara bayi kedengaran nyaring menangis dari dalam operation room.

Beberapa minit kemudian, nurse membawa seorang bayi perempuan ke pangkuan Dohyuk dan Siwoo.

" Tahniah, anak cewe " kata nurse tersebut.

" Dia miripmu, sayang.. " kata Siwoo.

Rambut bayi itu merah coklat, anak matanya merah dan sedikit sepet, dan bibirnya mirip Dohyuk.

Dohyuk menciumi bayinya berkali-kali. Kemudian Siwoo pula mendukung bayi itu. Diciumnya berkali-kali juga.

" Anak kita sangat cantik.. " kata Siwoo sambil membelai bayi mereka.

" Aku mahu namakannya Seo Anna Maria. Bagaimana menurutmu? " tanya Siwoo sambil mencium-cium jari kecil bayi mereka.

" Ya aku suka namanya.. " kata Dohyuk.

" Terima kasih sayang. " kata Siwoo sambil mencium dahi Dohyuk.

Dohyuk memeluk pinggang Siwoo dari belakang sambil melihat Seo Anna di pangkuan Siwoo.
Hari ini merupakan hari paling menggembirakan buat pasangan itu.

Siwoo udah lama berhajat punya anak tetapi tiada antara mereka berdua sanggup meniduri mana-mana cewe. Sehingga satu teman perniagaan Dohyuk memperkenalkan wanita yang sanggup menjadi ibu tumpang dan wanita itu juga wanita yang bijak.

Bermulalah kehidupan mereka berdua dengan kehadiran cahaya mata pertama. Siwoo dan Dohyuk bernikah 2 tahun lalu di Australia memandangkan di Korea belum wujud undang-undang menikahi sesama jenis.

Mereka berdua menetap di Korea tetapi berpindah sementara ke Melborn sejak setahun lalu demi menjaga ibu kepada anak mereka dan akan berpindah ke Korea semula setelah bayinya lahir.

*********************************************

Sebulan kemudian, Dohyuk dan Siwoo mengadakan pesta buat meraikan kepulangan mereka bersama bayi ke Korea.

Sean yang kebetulan ada di Korea atas urusan kerja turut diundang.

- Jangan lupa ke pesta anakku malam ini. Kami menunggumu - Sean tersenyum melihat mesej yang baru didapatinya.

- Ya hyung, aku akan hadir malam ini. - reply Sean ringkas.

' Baguslah. Kalian benar-benar berbahagia. Aku sangat gembira untukmu hyung.. ' kata Sean di dalam hati. Dia menghirup wine di tangannya.

" Beri aku segelas lagi! " Sean meminta ke pelayan bar.

Dari kejauhan kedengaran beberapa cowo masuk dan berbuat bising. Mereka adalah sekumpulan lelaki dewasa yang menyambut kepulangan seorang teman.

Mereka berjalan dan duduk berdekatan Sean. Sean tidak memberi perhatian. Dia hanya bermain dengan ponselnya sendiri.

" Tahniah, akhirnya kau bebas juga. Bagaimana perasaanmu? " kata salah seorang dari jejaka yang berkumpul itu.

" Akhirnya aku bebas. Park Dohyuk brengsek. Aku tidak akan membiarkan kau hidup tenang! "

Sean terkejut. Nama Dohyuk disebut oleh mereka yang berdekatannya. Sean menoleh ke arah mereka. Dengan perlahan dia mendekati lelaki separuh baya itu.

" Hi, Siapa namamu? " soal Sean sambil menghulurkan tangannya.

Lelaki itu menoleh ke arah Sean dengan wajah sombong. Walau udah berusia hampir 40 tahun, wajahnya masih tampan dan personanya agak luar biasa.

" Pergilah, kau bukan tipeku. " kata pria itu angkuh menolak pelawaan Sean.

" Aku hanya ingin berkenalan. Namaku Sean " Sean masih menghulurkan tangannya.

" Kim young wu " tangan Sean disambut.

Sean tersenyum lebar. Matanya bersinar.

Dan... bermulalah karma Kim Young Wu..

TAMAT

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

nota penulis : akhirnya fanfic ku tamat 😭😭😭 aku tidak menyangka fanfic ku bisa sebanyak ini chapternya. awalnya aku hanya mau membuat cerita fanfic yang pendek. tetapi liatlah, ia mencapai 50 chapter 😭😭😭

makasi kepada semua yang sudi membaca fanfic ku tentang Dohyuk ❤️😁

aku punya niat membuat satu novel khas buat Sean dan Young wu ( idea baru ) tetapi aku ga yakin apa aku kuat membuat genre abusive, sex slave 😭

yah kalian komenlah jika berminat. siapa tau ada yang mahu membaca kisah karmanya Young wu juga 😛

sampai ketemu lagi di cerita yang lain!! terima kasih terima kasih 🥰🥰

-Ququrie-


My Suha Side Story - FanficTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang